Aihe: Puistoblues 2009
1 2 3 4 5 6 7
blaekie
04.07.2009 03:45:56

Bluesyö radiossa tulee paraikaa Warren Haynes haastattelua , varmaan tulee jossain päin uusintana.
Nii onkii ... vai oliko sittenkään ..
juhopetteri
04.07.2009 20:27:04
kaikin puolin oli loistava blues tänävuonna! Gov't mulea lähdin katsomaan ja loput sitten vain yllätti positiivisesti. Warrenin nimmari kruunasi hienon illan.
Brewtality
hege_hendrix
07.07.2009 19:16:01
Kiitokset Warrenille plektrasta! Mule rocks!
Borlag
09.07.2009 12:20:21

Muulin puistoblues veto olisi nyt sitten saatavilla muletracksin kautta :)
Väsykäsi
09.07.2009 15:10:57
Joo itekkin kävin Puistobluesissa ja Mule oli hemmetin kova. Latasin myös muletracksista äänitteen. Harmi vaan kun siinä ei ollut yleisön huutoja: Hurri saatana! sukset sukset sukset, tätä on saatana odotettu 10 vuotta jne... :D
Plexi Marshall has 2 mode: all on 0 and all on 10 (or 11;D)
Borlag
10.07.2009 08:30:57

Väsykäsi95: Joo itekkin kävin Puistobluesissa ja Mule oli hemmetin kova. Latasin myös muletracksista äänitteen. Harmi vaan kun siinä ei ollut yleisön huutoja: Hurri saatana! sukset sukset sukset, tätä on saatana odotettu 10 vuotta jne... :D

Juu, kuulostaa aika kuivalta täysin ilman yleisöä.
Vasu
10.07.2009 10:48:31
Juu, kuulostaa aika kuivalta täysin ilman yleisöä.
Govt Mulen känniläisin yleisö ikinä, uskoisin. Hyvä Suami!
saturnzreturn
29.07.2009 09:37:08
Väsykäsi95: Joo itekkin kävin Puistobluesissa ja Mule oli hemmetin kova. Latasin myös muletracksista äänitteen. Harmi vaan kun siinä ei ollut yleisön huutoja: Hurri saatana! sukset sukset sukset, tätä on saatana odotettu 10 vuotta jne... :D

Heh, joku välytti keikalla takanani seuraavan huudahduksen bändin esittelyssä:

- "On the bass guitar Mr. Jorgen Carlsson"
- "DEN GLIDER IN!!!"

Itsekin tuli imutettua muletracksistä tuo keikka. Hyvän kuulonen äänite kyllä. Kansitaiteita odotellessa...
my wallet's fat and so is my head
Geetar
18.08.2009 16:03:03
Ne pätkät keikasta kuulostaa hyvälle.. Yritin muutama viikko sitten imuttaa keikan (puistoblues) mutta jostain syystä se herjaa mun luottokorttia (vaikka siinä ei ole vikaa.. rahaa on)..

Onko tossa joku pikku juttu, joka mun pitäisi huomioida (herjasi koko ajan vaan mun kortista)
Keep practising
Borlag
18.08.2009 16:27:35

Geetar: Ne pätkät keikasta kuulostaa hyvälle.. Yritin muutama viikko sitten imuttaa keikan (puistoblues) mutta jostain syystä se herjaa mun luottokorttia (vaikka siinä ei ole vikaa.. rahaa on)..

Onko tossa joku pikku juttu, joka mun pitäisi huomioida (herjasi koko ajan vaan mun kortista)

Onko kyseessä ihan oikea luottokortti vai electroni? Oletko aktivoinut kortin nettimaksuja varten verkkopankin kautta? En muista oliko muletracksilla sama, mutta useimmilla nettikaupoilla joutuu jättämään ne välilyönnit pois kortin numeroa kirjoittaessa.
Geetar
19.08.2009 16:57:49
Borlag: Onko kyseessä ihan oikea luottokortti vai electroni? Oletko aktivoinut kortin nettimaksuja varten verkkopankin kautta? En muista oliko muletracksilla sama, mutta useimmilla nettikaupoilla joutuu jättämään ne välilyönnit pois kortin numeroa kirjoittaessa.

ihan luottokortti (ei siis teinivisa=electron). Täytyy selvittää tuo mahdollinen "nettimaksu-kielto"
Keep practising
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)