oulukyllosa 07.01.2005 14:25:14 | |
---|
Eilen esiintyi Conanin showssa tämän niminen bändi.Southern Rockia kuulemma ja niinhän tuo näytti olevan ihan jees kolmen kitaran tykitystä.Etsin netistä tietoa mitä sain ja löytyihän sitä, mutta nyt kaipaisin palstaveljien henk.koht. mielipiteitä bändistä.Uusin levy on vissiin tuo "Dirty South", mitä olivat mainostamassa Conanissa.Minkälaisia muut levyt? -play some skynyrd, man!- |
elbowski 08.01.2005 10:10:38 | |
---|
upeesti vetivät mutta sillä yhellä oli tosi ruma kitara. R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
DoThePop 08.01.2005 12:08:51 | |
---|
Mulla itsellä ei ole Drive By Truckerseilta muuta levyä kuin Southern rock opera.Muistaakseni ostin tän joskus -02 kun se ilmestyi.Levyn ostoon oli oikeastaan kolme syytä.Naurettava bändin nimi,naurettavampi levyn nimi ja aivan älyttömän ruma kansikuva.Ajattelin ettei tuollaisella kolmikolla voi saada muutakuin loistavan levyn hankituksi.No enpä kuitenkaan hirveästi yllättynyt,kun huomasin sisällönkin olevan samanlaista huttua.Musiikki on jotain southern-rockin,hard rockin ja aikuisrockin sekoitusta.Soitto on kohtuullisen laiskaa ja biisitkin on aikamoisen surkeita paria poikkeusta lukuunottamatta.Paras on kuitenkin vielä kertomatta.Tää Southern rock opera levy on vieläpä tupla!Siis kaksinkertainen tylsistyminen tiedossa levyn hankkijoille.No ehkä tää voisi jollekin toimia paremmin kuin mulle.Mut en mä tätä kyllä uskalla kenellekään suositella. Mä kattelin kanssa ton Conan:in live vedon telsusta muutama päivä sitten.Ei se oikein mulle toiminut livenäkään.Ehkä se oli hitusen parempaa kamaa kuin tuolla Southern rock opera levyllä.Mutta en mä nyt kuitenkaan taida juosta innoissani levykauppaan tuota uutuutta hankkimaan.Tää Drive By Truckers ei näköjään tule mulle koskaan uppoamaan.Lieneekö syynä surkeahko bändi vai mun surkeampi musiikki maku.Kertokaahan muutkin mielipiteitänne tästä bändistä.Olisi hauska kuulla jos joku diggailee kyseistä orkesteria. |
Funkyshiva 08.01.2005 12:46:24 | |
---|
Jep...ei kolahtanu mullekkaan,vaikka southern-diggari oonkin.Vannoutuneena LynyrdSkynyrd,MollyHatchet,Outlaws ja Allman-diggarina innostuin,kun jenkki lehdet hehkuttivat ko. pändiä southernin uutena tulemisena. Ostin kertaheitolla pändin levyt SouthernRockOpera ja DecorationDay...Ehkä olisi pitänyt kuunnella kuiteskin kaupassa muutama biisi. Kuulostaapi ainakin miun korvaan enämpi joltain alternative pändiltä,kuin southernilta...jotenkin biiseistä puuttuu se meno ja jamihenki,mikä juuri minua viehättää aiemmin mainituissa pändeissä. Noin kuriositeettinä mainittakoon,että sanoitukset nostivat muutaman kerran hymyn huulille,viiltävää kritisointia white-trash menosta etelän takamailla. ;0) Funkyshiva |
DoThePop 08.01.2005 14:36:11 | |
---|
Joo ei tällä bändillä ole kyl mitään tekemistä perinteisen Southern-rockin kanssa.Noihin sanoituksiin mä en edes silloin kiinnittänyt huomiota.Muutaman kerran kuuntelin Southern rock operan läpi.Sen jälkeen se on pölyttynyt levyhyllyssä.Tota mä en ole kuullutkaan että Drive By Truckersia olisi hehkutettu Southern-rockin pelastajana.Täytyy kyl sanoa että huumoria tuosta lausunnosta ei ainakaan ole puuttunut.Ketähän toimittaja tuollaisen on päästänyt suustaan? |
elbowski 08.01.2005 16:07:28 | |
---|
tosin kun kuulin nimen drive by truckers, ajattelin että lavalle olisi tullut jotain tosissaan rekkamiesmäisempiä kuin mitä ovat :S R.I.P. Darrell Lance Abbot AKA Dimebag Darrell
20.8.1966 - 8.12.2004
| Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Little Wing 02.02.2008 15:10:41 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1119 päivää vanhaan ketjuun! YARR, näinpä. Heräteostoksena tarttui mukaan uunituore Brighter than creation's dark, ja täytyy sanoa että johan toimii. Aika paljon country-vaikutteita, ja blueskin kuuluu, erittäin nättejä biisejä, erityisesti mainittakoon Perfect timing, Daddy needs a drink, Self destructive zones sekä Bob (kaikki noi peräkkäin levyllä, kummaa:D!) Muilla kokemuksia? Itselläni ensimmäinen kerta kun bändiä kuulin, ja tämän jälkeen on ehdottomasti tutustuttava lisää. |
Sawz 03.06.2008 17:54:06 | |
---|
Drive By Truckers yhdessä muiden Southern Rock -artistien kanssa on sitä parasta. Dixieland ftw! kyl |