Aihe: "My Toot Toot"
1
rumpujänö
01.07.2008 11:23:06 (muokattu 01.07.2008 11:24:16)
Alunperin Sidney Semienin Zydeco biisi, jonka myös John Fogerty on levyttänyt.
Nyt kysynkin löytyykö tuota nimenomaista kappaletta CD:ltä miltään Fogertyn levyltä? Se julkaistiin vinyylisinkun B-puolella vuonna 1986, ja löytyy myös CCR: Down on the Corner DVD:ltä bonuksena.
Youtubessa se tietenkin on, eli tästä biisistä on kyse: http://youtube.com/watch?v=YV3Owkm5IXw
Mutta onko audiolevyllä Fogertyn esittämänä?
Rainer Frilund
01.07.2008 13:07:07

... Mutta onko audiolevyllä Fogertyn esittämänä?

Tietääkseni ei. Alunperin biisi esitettiin tunnin
TV-pätkässä "John Fogerty's All Stars", 1985.

All stars bändistä en heti muista muita kuin
Albert Leen ja Duck Dunnin.
All star-biisit olivat:

Mary Dont You Weep
My Pretty Baby
Leave My Woman Alone
Lets Go, Lets Go, Lets Go
I Need Your Lovin
I Confess
I'm a Man
No Love in You
Rock and Roll Girls
My Toot Toot

Kotoa löytyy vanha videon retale, jossa kyseinen
ohjelma on tallella. Se oli Fogertyn edelliseltä
"revival-kaudelta" (Centerfield ja Eye of the Zombie)
ja lämmitti vanhaa CCR-fania.
"The company you keep is the measure of a man."
dano
01.07.2008 19:30:23
Mulla on poltetulla cd:llä fogertyn julkaisematon hoodoo levy, ja sen perässä kyseinen konsertti jonka äänitaso on studioluokkaa, en muista mistä tää on mulle tullut.
RonRoco
02.07.2008 10:27:13 (muokattu 02.07.2008 10:28:31)
Mulla on poltetulla cd:llä fogertyn julkaisematon hoodoo levy, ja sen perässä kyseinen konsertti jonka äänitaso on studioluokkaa, en muista mistä tää on mulle tullut.

ainakin täältä sen saa;

http://thepiratebay.org/tor/3377475 … -_Hoodoo_(Never_Released_Album_1974)

jep, se on paha paha torrent... voi voi
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
Blue Moon
02.07.2008 16:36:19

Rockin' Sidneyn orkkis on kyl ässäveto. Oonkohan kuullut Fogertyn versiota lain ? Eipä oo muuten turhan montaa kertaa alueen kuvauksessakin mainittua zydecoa näissä keskusteluissa sivuttu! :D Toinen Sidneyn huippu styge on taajaan coveroitu "You Ain't Nothing But Fine".
Makkari
02.07.2008 20:06:49 (muokattu 02.07.2008 20:10:42)
Hieno biisi ja hienoja miehiä sekä Rockin' Sidney että Fogerty... ehheh, etenkin jälkimmäinen. Onkos muuten Sidney kuollut?

Nyt kysynkin löytyykö tuota nimenomaista kappaletta CD:ltä miltään Fogertyn levyltä?

Pitäisi kai sanoa, että kohta löytyy, sillä Fogertyn viimeviikkoinen Royal Albert Hall-keikka julkaistaan DVD:llä ja CD:llä joulun aikoihin. Siellä mä lienen sitten DVD:llä heilumassa. :D Joo, eli JF:hän otti yllättäen tuon biisin kiertueohjelmistoonsa tänä vuonna, ja kyllähän se livenä toimii.

Mutta vielä sitä ei JF:n esittämänä ole muuten virallisesti julkaistu kuin Change In The Weather-sinkun B-puolena. Yhdessä Rockin' Sidneyn kanssa (joka tuossa videossakin taitaa näkyä) muuten äänitetty tuo.

Ja mitä siihen All Stars-ohjelmaan tulee, niin ai että on herkkua! Kunpa joskus julkaisisivat tuon!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)