wiljo 23.11.2002 10:02:21 | |
---|
Eli suositelkaas hyviä levyjä joista aloittaa kyseisten artistien tuotannon hankkiminen, SRV:ltä omistan jo albumin Texas Flood, Gallagheria ei ole omistuksessa vielä yhtään. Kiitos jo etukäteen. I am a golden god |
JC 23.11.2002 12:04:04 | |
---|
Näihin kysymyksiin kun tulee riittävästi vastauksia, tulee myös molempien miesten kaikki levyt lueteltua. Tässä kuitenkin omat suosikkini: SRV: Texas Flood, In Step ja Live at the El Mocambo (vhs/dvd). RG: Against the Grain, Calling Card, Tattoo, Irish Tour '74 (cd/dvd). |
reijoteppo 23.11.2002 12:41:07 | |
---|
3:n CD:n ja yhden DVD:n boxi "SRV" on aika kattava ja monipuolinen retrospektiivi. |
kid ego 24.11.2002 22:37:22 | |
---|
srv:ltä mulla on seuraavat kolme: couldn't stand the weather, in step, texas flood. kaikki loistavia! |
Mage 25.11.2002 09:44:33 | |
---|
Jokunen aika sitten tuli TV1 Sinun tähtesi ohjelmassa loistava Gallagherin konsertti. Katsoiko kukaan? |
samueld 25.11.2002 12:14:33 | |
---|
Mulla on Stevien "kaikki" levyt. Ei niihin huonoja ole päässyt livahtamaan, mutta ehkä jos niistä pitäisi valita, niin texas floodin ja in stepin kannalle minäkin kääntyisin. Ja tuo live at el mocambo video on huiman hyvä. tosin kitaraan ei viitsi koskea aikoihin sen jälkeen ja masennuslääkkeet käy aamumuroista. Gallagherista en sano mitään. Yksi levy on, enkä väkisin osta niitä lisää. |
Kranaatti 26.11.2002 14:00:16 | |
---|
Gallagherista en sano mitään. Yksi levy on, enkä väkisin osta niitä lisää. "I Pity the Fool!" (mr.T)
"On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen."
Elvis Presley, Austin 21.4.1956 |
samueld 26.11.2002 15:59:32 | |
---|
"I Pity the Fool!" (mr.T) No voi elämän kevät.
|
Kranaatti 26.11.2002 18:34:26 | |
---|
No voi elämän kevät. =D
"On ollut hieno show, ihmiset. Mutta muistakaa tämä. Ei kannata lypsää lehmää sateella. Jos salama iskee, voi jäädä pelkkä utare käteen."
Elvis Presley, Austin 21.4.1956 |
Blue Apocalypse 01.12.2002 21:18:12 | |
---|
Rory:n hankittavimmat tuli jo, mutta Stevie Ray:ltä ei mainittu Couldn't Stand The Weather:iä. Siinä uusintapainoksessa on lisäksi vielä erittäin maukkaita bonuksia. Mm. parempi versio Come On Pt.III:sta kuin Soul To Soul:iin päätyi, sekä SRV:n esittämä Hide Away. Hemmetin kova levy. PLEASE: Remove toilet paper from roll before using |
Keppi 28.01.2003 16:43:17 | |
---|
Jokunen aika sitten tuli TV1 Sinun tähtesi ohjelmassa loistava Gallagherin konsertti. Katsoiko kukaan? Joo...tulihan toi katottua. Hieno soundi ja hienoja juttuja! Vauhgania oon kuunnellu jo jonkin aikaa, mutt tolta Gallagheriltä en ollu kuullu ku muutaman biisin. Oon nyt ruvennukkin ettimään levyjä ja juttuja kyseisestä äijästä. Taas yksi loistava strato kitaristi! Juuup! |
monotone 28.01.2003 20:20:39 | |
---|
Oon nyt ruvennukkin ettimään levyjä ja juttuja kyseisestä äijästä. Taas yksi loistava strato kitaristi! Eikös Gallagherin tuotanto ole CD julkaistu ihan hiljan? Näkyy olevan vallan kattavasti levyjä hyllyissä, meinaan, jottei paljon tarvitse kaivella. Against the grain on erinomainen kohde tutustumisen aloitukseen.
|