weelie 09.03.2006 10:51:50 (muokattu 09.03.2006 10:54:05) | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
rattledad 09.03.2006 10:58:21 | |
---|
(Tämähän on WANHA niinkuin kaikki linkkini. Joten jos ei kiinnosta, surffaa muualle. :P ) Missäs ne muut linkit on? Kiinnostaa. While the one shoulder technique is convenient hat-wise, it can lead to a lot of tension and stress |
weelie 09.03.2006 15:48:36 | |
---|
Missäs ne muut linkit on? Kiinnostaa. No nehän on wanhoja ja jo täällä aiemmin esiintyneitä. :) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Gona 10.03.2006 06:57:04 | |
---|
Mmmmahtavaa... Hauska kuulla tuon pedantin eksentrikon juttuja. Oottekos muuten kuunnelleet Robert Crumb and his Cheap Suit Serenadersien kamaa; Singin´in the bathtub-platalla B. pistää Triconella aika hulppeata huumorilla höystettyä tavaraa, Sol Hopiin jalanjäljillä... "Devil got my women, I hope..." |
weelie 10.03.2006 09:43:27 | |
---|
Oottekos muuten kuunnelleet Robert Crumb and his Cheap Suit Serenadersien kamaa; Singin´in the bathtub-platalla B. pistää Triconella aika hulppeata huumorilla höystettyä tavaraa, Sol Hopiin jalanjäljillä... Olen toki! Niillä on kai kolme levyä, olne vain tuota Singin in the bathtub-levyä kuunnellut (Number Three, muistaakseni). Hauskaa velmuilua. Itse tutustuin tuohon levyyn Robert Crumbin kautta, kun taannoin tuli joku dokkari miehestä töllöstä (ja olen tietysti niitä sarjiksia lukenut jos muinoin). Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |