Blue Moon 16.08.2004 06:39:14 (muokattu 17.08.2004 06:41:30) | |
---|
31.8. ilmestyvässä kolmannessa osassa luvassa mm. "The American Folk Blues Festival 1962-1969 Volume Three on DVD features 18 previously unreleased live in-studio performances by such blues legends as Muddy Waters, Buddy Guy, Hound Dog Taylor, Koko Taylor, Big Joe Turner, Earl Hooker, Son House and Little Walter, T-Bone Walker, Willie Dixon, Otis Rush, Big Mama Thornton and many others." http://www.reelinintheyears.com/- It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
bluesman 16.08.2004 10:49:00 | |
---|
Muistan kun faijan kanssa konserttiin mentiin: 1972.3 American Folk Blues Festival 72: Finlandiatalo - Memphis Slim - Big Mama Thornton - T-Bone Walker - Big Joe Williams - Robert Pete Williams ..oi niitä aikoja.... Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN
ja HIGH STUCK ARE WIT TO! |
Blue Moon 16.08.2004 10:52:46 | |
---|
Muistan kun faijan kanssa konserttiin mentiin: '66 ja '67 oli myös aika kovaa ryhmää tarjolla Suomessa: 1966 syksy American Folk Blues Festival 66: Kulttuuritalo - Sleepy John Estes - Little Brother Montgomery - Yank Rachell - Otis Rush - Roosevelt Sykes - Big Joe Turner - Sippie Wallace - Junior Wells - Robert Pete Williams 1967 syksy American Folk Blues Festival 67: Kulttuuritalo - Son House - Skip James - Little Walter - Hound Dog Taylor - Koko Taylor - Sonny Terry & Brownie McGhee - Bukka White - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
reijoteppo 16.08.2004 13:20:07 | |
---|
Muistan kun faijan kanssa konserttiin mentiin: 1972.3 American Folk Blues Festival 72: Finlandiatalo - Memphis Slim - Big Mama Thornton - T-Bone Walker - Big Joe Williams - Robert Pete Williams ..oi niitä aikoja.... Oho, oot sitte nähnyt T-Bonen... |
bluesman 16.08.2004 13:39:51 | |
---|
Oho, oot sitte nähnyt T-Bonen... näin on,olin tosin vasta 11 vuotias ,ja ihan ulkona..sellanen muisti kuva on että kaikki esiintyjät istui kuin kirkossa ja faija jutteli sen työkaverin kanssa... Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN
ja HIGH STUCK ARE WIT TO! |
reijoteppo 16.08.2004 14:31:19 (muokattu 16.08.2004 15:04:35) | |
---|
näin on,olin tosin vasta 11 vuotias ,ja ihan ulkona..sellanen muisti kuva on että kaikki esiintyjät istui kuin kirkossa ja faija jutteli sen työkaverin kanssa... Just just. Mä olen kans nähnyt faijani kanssa lukemattomia blueskeikkoja jo ihan kersasta saakka..Tavastiallakin olin erityisluvalla 16v. kattomas Kim Wilsonia ja The Paladinsiä.. :) Soittohommat alkoi totaalisesti siitä kun näin Honey B. & The T-Bonesin 12 v. klubikeikalla...:) |
Blue Moon 06.09.2004 06:49:15 | |
---|
Kolmos-DVD:n täydellinen biisilista. Little Walteria kuullaan Hound Dogin ja Koko Taylorin taustalla. 1. BIG MAMA THORNTON- Hound Dog 2. ROOSEVELT SYKES- Gulfport Boogie 3. BUDDY GUY- Out Of Sight 4. DR. ISAIAH ROSS- Feel So Good 5. JOE TURNER- Flip, Flop & Fly 6. SKIP JAMES- All Night Long 7. SKIP JAMES- Crow Jane 8. BUKKA WHITE Got Sick & Tired 9. SON HOUSE Death Letter Blues 10. HOUND DOG TAYLOR Wild About You 11. KOKO TAYLOR Wang Dang Doodle 12. SONNY TERRY & BROWNIE McGHEE-Stranger Blues 12. SONNY TERRY & BROWNIE McGHEE- Burnt Child (Afraid of Fire) 14. SONNY TERRY & BROWNIE McGHEE-Gonna Move Across The River 15. HELEN HUMES- THe Blues Ain't Nothing' But A Women BONUS TRACKS: 16. EARL HOOKER- Earl's Boogie 17. MUDDY WATERS- Long Distance Call & 16. MUDDY WATERS-I Got My Mojo Working - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
DoThePop 06.09.2004 20:02:15 | |
---|
Kattelin tota kolmatta osaa sarjasta viime torstaina Isabellassa.Se oli ykkös-alueen eli jenkkiversio.Oisin napannut sen mukaan samantien,mut eihän mun Sonyssa pyöri noi 1-alueen levyt.Joten ostamatta se jäi.Miksiköhän toi ei tullut samallalailla all-region versiona niinkuin kaksi edellistäkin.No kait tuo joskus ilmestyy euro-versionakin myyntiin.Onkos tietoa milloin tuo mahtaisi ilmestyä? |
Blue Moon 07.09.2004 14:41:39 (muokattu 07.09.2004 17:43:17) | |
---|
No kait tuo joskus ilmestyy euro-versionakin myyntiin.Onkos tietoa milloin tuo mahtaisi ilmestyä? Kyllä euro-versiokin olisi pitänyt tulla myyntiin 31.8 ? Tässä esim. Iso-Britannia Amazonissa: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos … 3/ref=sr_2_25_3/202-4517084-0049408 "• Region 2 encoding (Europe, Japan, South Africa and the Middle East including Egypt). • PAL • ASIN: B0002KP54E • Catalogue Number: I537492 " - It takes booze and blues, Lord, to carry me through - |
DoThePop 19.09.2004 14:31:43 | |
---|
Löytyihän se lopulta 0-region versiona myynnissä.Nyt tarttee vaan löytää lapsen hoidolta pienoinen hetki että ehdin ton vielä katsomaan.Odotukset on ainakin tosi korkealla. |
DoThePop 26.09.2004 19:36:51 | |
---|
No eipä tullut pettymystä todellakaan tämänkään osan suhteen.Jos jotain dvd:tä pitäisi pelkästään suositella hankittavaksi niin tää olisi sitten se.Ei tätä pysty edes hehkuttamaan tarpeeksi.Ostakaa pois vaan ja nauttikaa hyvästä musiikista.Ihan täydellsitä meininkiä alusta loppuun. |
Metsäsopraano 07.05.2021 08:56:37 | |
---|
bluesman: näin on,olin tosin vasta 11 vuotias ,ja ihan ulkona..sellanen muisti kuva on että kaikki esiintyjät istui kuin kirkossa ja faija jutteli sen työkaverin kanssa... Just luin päiväkirjastani, olin silloin 16-vuotias: Mä olin American Folk Blues -Festival konsertissa Finlandia-talolla. LOISTAVAA... Esiintyjäkaartissa oli T-Bone Walker + orkesteri. Ne esiinty aluks ja musiikki alko virrata veressä. Sitten tuli pianisti-laulaja Memphis Slim, joka vallotti boogie-woogie tyylillään. Hän oli muuten kooltaan mielettömän iso. Sitten tuli Robert Pete Williams ja sit Big Joe Williams, joka isolla vatsallaan ja horjuvalla tyylillään hattu päässä tuntu heti alussa loistavalta. Ja hän esiinty ehkä kauimmin. Soitti kitaraansa ja esitti lyhyehköjä blueseja. Aploodit seuras aploodien jälkeen. Tunnelma kohos edelleen. Ja Big Joe Williamsin esitys oli siihen asti parhain. Sitten tuli 10 minuutin väliaika ja sen jälkeen tuli Big Mama Thorton. Heti alusta alkaen elehtien lavalla hän loi tosi svengaavan äiti-tyylin. Mama laulo sit puol yhteentoista asti. Tuli rajua ja tunnelmallista. Hän oli tosi rakastettava olento ja sai monta kertaa yleisön itsestään taputtamaan. Lopuksi Mama kuulutti esiintyjät lavalle paitsi ei T-Bone Walkeria ja laulo samalla. Aivan viimeiseksi Mama laulo vähän Down by the Riversidea ja Jesus-laulua ja sano sit, et I hope you all understand this ja että Jeesus pitää huolen. Sit Mama näytti peace-merkkiä ja kaunis Aamen soi lopuks koko sydämestä. Oli tosi hiljasta ja must tuntu, et kaikki siel salissa olevat tajus sen. Ja Mama syleili ja sanoi kiitos ja hyvää yötä ja poistui. Tosi raikuvat aploodit sai Big Mama Thorton. Mulloli silmät kyynelissä, must se oli tosiaan niin vaikuttava pyyntö kaikille meille ihmisille. Tarttee viel sanoa, et selvästi huomaa jengin pukeutumisesta ja ulkonäöstä, et oli blues-konsertissa eikä jossain hiivatin pop-konsertissa. Kaikki NÄYTTI niin rakastettavilta ja vähitellen aula tyhjeni. |
Kabel 08.05.2021 13:57:02 | |
---|
bluesman: näin on,olin tosin vasta 11 vuotias ,ja ihan ulkona..sellanen muisti kuva on että kaikki esiintyjät istui kuin kirkossa ja faija jutteli sen työkaverin kanssa... Metsäsopraano: Just luin päiväkirjastani.. Hieman ohi alkuperäisen aiheen, mutta ajattelin ilmoittaa, että nimimerkki bluesman poistui keskuudestamme noin 2,5 vuotta sitten. Rip Peppi, hänen valkoisesta Stratocasteristansa lähti hienoja J. Vaughan ja Ronnie Earl -henkisiä säveliä.. |
belarusman 12.05.2021 17:50:16 | |
---|
Kabel: Hieman ohi alkuperäisen aiheen, mutta ajattelin ilmoittaa, että nimimerkki bluesman poistui keskuudestamme noin 2,5 vuotta sitten. Rip Peppi, hänen valkoisesta Stratocasteristansa lähti hienoja J. Vaughan ja Ronnie Earl -henkisiä säveliä.. Elämä antaa ja elämä ottaa. Kepeät mullat Bluesmanille! Gonna Rock, Gonna Roll, Gonna Boogie |