Aihe: Paikkoi ja pleisei
1
samueld
21.01.2003 13:35:48

Oletteko kuunnelleet Froikkareiden uutta levyä? Kävin viime torstaina mulkoilemassa kyseistä pumppua tullikamarilla ja ostin sieltä tämän julkaisun. Sain levyyn Myllykosken kuittauksenkin, mutta se näyttää ihan siltä, että olisin itse kännissä kirjoittanut lehtiseen että "pekka".

Kantri- ja FME&J-diggarina kyllä minuun uppoaa tämäkin läjäytys. Orkesterin twang-kitarat ovat aina kuulostaneet hyvältä. Niin on edelleenkin ja sanoitukset jatkavat kunniakkaasti outlaw-perinnettä. Tosin toisella kotimaisella. Kaiken kaikkiaan mukava lisä kuivakkaan levykokoelmaani.
I shot a man in Reno.
kid ego
26.01.2003 01:19:54
sääli vain, että kossu ei enää soittele froikkareissa. se on ihan hauska ukko, mutta toteuttaa itseään nykyisin lähinnä tuossa paikallisessa juottolassa...
get the funk out!
Mage
27.01.2003 12:57:21
Froikkarit on muutenkin aliarvostettu retkue. Myllykoski on maamme eturivin sanoittajia. Uusimmalta en ole kuullut kuin ne spagetissa soitetut biisit mutta ne vaikuttivat paluulta yhtyeen country juurille.
samueld
27.01.2003 13:37:36

Froikkarit on muutenkin aliarvostettu retkue. Myllykoski on maamme eturivin sanoittajia. Uusimmalta en ole kuullut kuin ne spagetissa soitetut biisit mutta ne vaikuttivat paluulta yhtyeen country juurille.

Uudella levyllä on kyllä paljon hyviä lauluja.

Minä olen tuosta Pekan lahjakkuudesta samaa mieltä. Hän osaa kirjoittaa asioista niin kuin ne ovat ja niiden oikeilla nimillä. Arvostus kai kuitenkin laskee sen vuoksi, että Pekka ei ole oikea muusikko ja koska piisit ovat hauskoja. Hauskat piisit kun eivät sitten mitenkään voi olla vakavasti otettavaa musaa. Eikä ainakaan niitä soittava pändi voi olla oikea hyvä pändi.
I don't need some turkey tellin' me that I ain't country.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)