Aihe: William Clarke
1
Mr. Wolf
03.03.2004 18:58:34
Mitäs mieltä olette tässä huuliharpistista?

Ainakin monipuolinen kaveri on, levyiltä löytyy bluesia ja vähän jatsahtavampaa tavaraa. Henkilökohtaisesti itse pidän enemmän tuosta bluesimmasta puolesta.

Itse olen kuullut levyt "Blowin´ like hell" ja kokoelman "Deluxe edition". "Blowin´.." on ainakin omasta mielestäni hienolevy. Tuo "Deluxe edition" on hieno levy biisien suhteen, mutta kokonaisuutena jotenkin..mitenkäs sen nyt laittaisi..turhan laaja(hajanainen, jatsahtava).

Ketäs muita samanlaisia artisteja on olemassa? Onko suosituksia? Mikäs Clarken levy seuraavaksi?

Suhteellisen nuorena tämäkin mies tämän planeetan jätti..
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
reijoteppo
04.03.2004 09:56:00
James Harman, Rod Piazza, George"Harmonica"Smith, Helge Tallqvist, Gary Primich,
weelie
04.03.2004 11:50:53 (muokattu 04.03.2004 11:52:25)
Mä en ole kuunnellut kuin Blowin like Helliä. Mutta kaipa kaikki miehen Alligator-levyt on rautaa. Hanki vaikka Serious intentions (1992).
Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition'
Mage
04.03.2004 18:44:28
Clarke on näistä länsirannikon harputtelioista Georgen ohella se ketä diggailen eniten, Piazza ei jostain syystä kolise, sillä menee soitto jotenkin kikkailuksi. Primichillä on hyvät hetkensä kun taas joku Paul DeLay aiheuttaa suoranaisia inhonväreitä, en kyllä tiedä miksi. New Orleansin (?) Rockin' Jake on ainakin livenä loistava semmoista bluesrockia.
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Mr. Wolf
04.03.2004 22:15:56
Clarke on näistä länsirannikon harputtelioista Georgen ohella se ketä diggailen eniten, Piazza ei jostain syystä kolise, sillä menee soitto jotenkin kikkailuksi. Primichillä on hyvät hetkensä kun taas joku Paul DeLay aiheuttaa suoranaisia inhonväreitä, en kyllä tiedä miksi. New Orleansin (?) Rockin' Jake on ainakin livenä loistava semmoista bluesrockia.

Pistetäänpä mieleen. Kiitos kaikille vastanneille..
Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...." SRV: "Pride and Joy.." |Albert King - In session|
Amos M
11.03.2004 18:57:30
Noista levyistä...

Ainakin voisin suositella miehen tuotetta "Groove Time", joka sattui itselleni ensimmäiseksi ja on ehkä siksi säilynyt parhaana... Täyteläistä, harkittua ja tukevaa menoa.
bluesman
13.03.2004 17:58:09 (muokattu 13.03.2004 18:15:01)

WhitebluesharmonicaPower : kim wilson, lester butler, carlos del junco,sugar ray norcia...
Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN ja HIGH STUCK ARE WIT TO!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)