Aihe: Palautetta kaivaten..
1
Hannu H.
02.03.2004 15:11:51

Elikkä tämmösen pienen blues pätkän nauhoittelin, mutta koska tämä ei varsinainen biisi ole niin en laittanut demostudioon, vaan ajattelin että jos täältä jonkinnäköistä kommenttia saisi.
http://www.sunpoint.net/~hannunkotisivu/biisit/bluus.mp3
"Niin paljon on aihetta lauluun." R. Helismaa
superfly
02.03.2004 18:52:47
Mun makuuni tuo oli vähän ahdistavan hidas. Ja kitarassa vois olla mun makuuni myös vähemmän säröä. Maltoit soittaa rittävän vähän ja soolossa oli ihan hyvää ideaa. Selkeä yksinkertainen melodialinja siitä löytyi. Ihan ok.
Harppu on alaston piano
pilsu
03.03.2004 12:42:29
Saundasi ihan hyvälle. Mulle tuli myös sellanen fiilis että biisi on tarpeettoman hidas.
"Tuli poliisi - Oven murskasi." Badding: Rokaten ja rollaten
Mage
03.03.2004 13:02:58
Toihan oli hyvä. Mä taas tykkäsin just tuosta "laahaavasta" menosta. Lisää samplepätkiä sanon minä.
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Lonesome
03.03.2004 14:24:41
Asialliselta kuullostaa. Voihan niitä ääniä vielä lisää karsia ja lisätä siis yksittäisten nuottien painoarvoa, mutta "tästä on hyvä jatkaa", sanoi tutkielman ohjaaja. Odotamme seuraavaa väliraporttia...
"Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC)
J.Mikkola
03.03.2004 17:33:44
Tempo ihan jees, eikä saunditkaan pahat.
Kyllähän tuota pidemmänkin pätkän oisi kuunnellut.
Mikä ei tapa, sattuu ihan stanasti
lexa53
04.03.2004 12:33:36
Tempo mielestäni aivan kohdallaan ja muutenkin ok! Ehkä sitä säröä vois olla aavistuksen vähemmän.
Jani The Rock
04.03.2004 13:11:00

Ei kehnompi veto. Soundi kohdallaan, tempo ok eikä ylimääräistä tiluttelua.
Rough and tough and plenty mean.
Jurza
04.03.2004 14:05:32

Hyvän kuullosta kamaa, hyvällä maulla ja tatsilla soitettua. Bendit oli tarkkoja ja muutenkin soitto oli puhtaan kuullosta.
Ite olisin ehkä kaivannu sinne sekaan muutamia vähän nopeampia lurituksia. Mut kyllä selkeesti oot ihan oikealla tiellä ton soittos kanssa!
Pitää varmaan ite joku päivä kanssa nauhottaa joku bluesin jonkun taustan päälle ja pistää tänne arvosteluun.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Dreameater
05.03.2004 02:48:17
Loistava. Rento ote ja soundit juuri sopivan särmikäät. Suhteellisen perus meiningillä kuitenkin. Jatkoa voisi ehdottomasti kuunnella enemmän. ...Ehkäpä vaikka savuisen klubin nurkkapöydässä lasillisen ääressä :)
Like a glove.
Hannu H.
05.03.2004 20:48:37 (muokattu 07.03.2004 17:04:05)

Palautetta tuli enemmän kuin odotin. Kiitos siitä! Palaute oli myöskin positiivisempaa kuin odotin...

Poistin ne pätkät jotka tässä viestissä oli linkitetty kotisivutilan puutteen vuoksi...
jogo3000
05.03.2004 21:25:35

Jaahasta. Aika mukava, tosin voisi kaivaa sitä saundia vielä vähän enemmän. Siis enemmän voimaa soittoon kaipaisin.
My wisdom fathomed - by the morningstar
Jurza
06.03.2004 12:48:48

Siis enemmän voimaa soittoon kaipaisin.
Ehdottomasti! Varsinki toi slide-pätkä ois tarvinnu selkeesti vähän enemmän räimettä. Muuten noissa sun kipaleissa on kyllä hemmetin hienot soundit, millä systeemillä sä oot noi nauhottanu??
Mä löysin kanssa kovolta yhen vanhan blues-vinguttelun, ei mikään kumonen mutta hetkittäin jopa ihan jees. Jos viittitte kuunnella ja antaa palautetta! Toi ei kyl oo ihan mulle tyypillisintä bluesia, oon enemmänkin hitaan mollibluesin ystävä. Nauhotan sellaisen kunhan saan kamat uuteen kämppään roudattua.
http://www.geocities.com/jurza2002/Jurza.mp3
Valitkaa tosta "tallenna kohde nimellä" jos ei muuten skulaa.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Hannu H.
06.03.2004 14:47:57

Rummut ja basso fruityloopsilla ja ilmais sampleilla. Kitarat suoraan vahvariin jonka mikitän ja akustinen mikittämällä. Mikkinä toimii tommonen joku vivancon dynaaminen ja äänikorttina toistaiseksi SB-live.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)