Aihe: Hendrixiä London Pubissa (Tre & Hki)
1
HS
11.02.2004 17:15:15
Terve

Sami Hurmerinta plays Jimi Hendrix. Tänään 11.2. Tampereella ja 13.2. Helsingissä.
Uskoisinpa, että taittuu aika mukavasti :)
Tässä mitään allekirjootuksia tarvita... Kättä päälle.
JCM
11.02.2004 17:16:27

Terve

Sami Hurmerinta plays Jimi Hendrix. Tänään 11.2. Tampereella ja 13.2. Helsingissä.
Uskoisinpa, että taittuu aika mukavasti :)

Ai saakeli, perjantaina oon tampereella. Huono ajoitus;?D
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Isodee
11.02.2004 17:43:47
Menkää ihmeessä kattomaan kenellä on mahdollisuus. Olen nähnyt kerran ja väittäisin että parempaa hendrix-tulkitsijaa saa Suomesta hakea!
Simplex
11.02.2004 22:17:51 (muokattu 11.02.2004 22:18:12)

Menkää ihmeessä kattomaan kenellä on mahdollisuus. Olen nähnyt kerran ja väittäisin että parempaa hendrix-tulkitsijaa saa Suomesta hakea!

Sanoisinpa niitä olevan liikaakin, Sami Hurmerintaa silti yhtään moittimatta.
I might as well go back over yonder...
Mase
12.02.2004 09:32:41
Tänään 11.2. Tampereella...

Niinpä tietysti ja tästähän on mukava lukea näin jälkeenpäin :( Olisin jopa kerinnyt katsastamaan jos olisin tiennyt tästä etukäteen... Kävikö kukaan tsekkaamaassa, oliko hyvä keikka ja onko mun syytä surkutella kohtaloani...
Isodee
12.02.2004 11:22:59
Sanoisinpa niitä olevan liikaakin, Sami Hurmerintaa silti yhtään moittimatta.

Onhan niitä liikaa, vähän niinkuin SRV:n veivaajiakin.
Larry
12.02.2004 15:37:42 (muokattu 12.02.2004 15:38:12)
Mutta silti Samin "Henkka-keikan" nähneenä en voi kiistää ettei suupieliini uurtunut semmoinen koko illan kestävä hymy. Aika perkeleen taidokasta touhua.

Voip melkein väittää että pisti Wallin Hassen muutaman vuoden takaisen hendrix keikan paremmaksi. Ja uskokaa tai älkää se oli hyvä. (ei mitään Intia pelleilyä)

Varmaan nähneet voi kompata että tuli :"TODELLA hyvä fjwiilis"
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
shonghila ska
12.02.2004 22:58:47
Varmaan nähneet voi kompata että tuli :"TODELLA hyvä fjwiilis"

Omistan Sam Hazen live-vinyylin 80-luvun alusta (kompissa Nykänen/Rantanen, who else?). Hienosti veteli Sami jo silloin. Harmittaa suunnattomasti, kun jäi tämänkertainen väliin.
Tässä kohtaa lienee asiallisin paikka kehaista myös Siikasen Ollia, joka veteli suvereenisti Henkkaa omalla näkemyksellään taannoin Stadissa ja Mansessa.
Veikko
13.02.2004 01:46:38
Ei saa tuota Tampereen keikkaa sitten hehkuttaa yhtään. En perkele päässy paikalle. Hilijaa.
multilalentti
HS
13.02.2004 07:47:49
Terve

...Omistan Sam Hazen live-vinyylin 80-luvun alusta...

Itselläni on myös tuo levy. Pistin tuon tuossa taannoin cd-muotoon, kun ei aina jaksa tuota levaria enää viritellä (laiskuuden hupentuma? :)

Veikko: Ei saa tuota Tampereen keikkaa sitten hehkuttaa yhtään...

Aeva helevetin hieno keikka oli ;)
No vakavasti puhuen, hienostihan poijjaat vetivät, mutta ainakin tämä Tampereen London Pubin soittotila on aika hanurista (ihme syvennys) ja kokonaissoundi jäi jotenkin tuhruiseksi ja "piiloon". Sopinee ko. musaan ;) ?
Hurmerinnan kitarointi on kyllä mahtavaa. Sitä voisin kuunnella vaikka kuinka pitkään. Vaikka vähän tuhruisenakin :)
Simplex
13.02.2004 16:03:19 (muokattu 13.02.2004 16:06:57)

Tässä kohtaa lienee asiallisin paikka kehaista myös Siikasen Ollia, joka veteli suvereenisti Henkkaa omalla näkemyksellään taannoin Stadissa ja Mansessa.

Olli on hieno kitaristi!
London Pubissa kannattaa piipahtaa maanantai iltaisinkin jolloin siellä on live-jamit Nikun Jarmon vetämänä. Lauteille voi nousta kaikki halukkaat. Usein on aika pirunkin tasokasta jammaajaa, ihan suomen eturivin muusikoista lähtien.
shonghila ska
13.02.2004 19:18:33
Itselläni on myös tuo levy. Pistin tuon tuossa taannoin cd-muotoon, kun ei aina jaksa tuota levaria enää viritellä.

Wau! Mitenkähän mulle saatas kyseinen matsku cd:lle;)

Tampereen London Pubin soittotila on aika hanurista

Tampereen Londonhan on live-mestana täysi vitsi. Esiintyjän näkee vain eturivi (n. 10 ihmistä). Soundista ei viitsi edes alkaan avautuun! Miksi ravintoloitsija satsaisikaan esiintymistilaan kun paikka on muutenkin joka ilta täynnä. Pubi-bändithän ovat tässä maassa vain "kaljanmyyntivälineitä"!
samueld
13.02.2004 21:51:05

Olli on hieno kitaristi!
London Pubissa kannattaa piipahtaa maanantai iltaisinkin jolloin siellä on live-jamit Nikun Jarmon vetämänä. Lauteille voi nousta kaikki halukkaat. Usein on aika pirunkin tasokasta jammaajaa, ihan suomen eturivin muusikoista lähtien.

Mä olin tässä taannoin maanantaina Henkan jameissa, ja ne oli enemmän mun mieleen. Se ei ollut sellaista soulkaraokea kuin usein londonissa.
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in...
Simplex
13.02.2004 23:53:37

Mä olin tässä taannoin maanantaina Henkan jameissa, ja ne oli enemmän mun mieleen. Se ei ollut sellaista soulkaraokea kuin usein londonissa.

Londonissa on kyllä ollut melko vaihtelevaa jamia mutta kyllä siellä silti on parhaimmillaan älyttömän hyvä meininki. Anteeksi tyhmyyteni mutta mitkä "Henkan jamit"? Missä?
Neljä Ruuvia
14.02.2004 14:49:26
Londonissa on kyllä ollut melko vaihtelevaa jamia mutta kyllä siellä silti on parhaimmillaan älyttömän hyvä meininki. Anteeksi tyhmyyteni mutta mitkä "Henkan jamit"? Missä?

T:reella,Henry's Pub
samueld
15.02.2004 16:35:24

Monster Mike's Jam Night. Ja tosiaan Henryn puarissa. Ja nyt kuulemma joka maanantai. Huomenna vahtimaan.

Asiaa huonosti liipaten: oletteko käyneet vahtimassa henkassa muita vakkaripumppuja kuin Sledgeä? Siis onko niistä mihinkään?
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in...
Juice
16.02.2004 23:42:17
Kele..
Paskahädän kanssa aina pärjää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)