Aihe: SF Blues telkkarissa!!
1 2 3 4
Aivokalvo
22.01.2004 18:14:11
Eli siis mahtava SF-blues-kokoonpano (Dave Lindholm, Pepe Ahlqvist & Heikki Silvennoinen) esiintyy telkussa sunnuntaina 25.1. kello 22.25! Mahtavaa musiikkia siis tiedossa.
Abloodeja Eric Claptonille: Clap ClapClap Clap Clap Clapclapclap
Veikko
22.01.2004 21:21:04
Ohoh, kiitos tiedosta.
-Multilatentti-
samueld
22.01.2004 22:50:26 (muokattu 22.01.2004 22:51:02)

Eli siis mahtava SF-blues-kokoonpano (Dave Lindholm, Pepe Ahlqvist & Heikki Silvennoinen) esiintyy telkussa sunnuntaina 25.1. kello 22.25! Mahtavaa musiikkia siis tiedossa.

Tuo pitää kyllä vahtia. sledgekään ei taida olla sunnuntaina henkassa. heh. onko tietoa, että miltä keikalta tallenne on?
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in...
HS
22.01.2004 22:58:46
Terve

telkku.com:
"Legendaarisen kolmikon juureva keikka ilman turhaa kikkailua. SF-Blues Band ja Savoyn täysi yleisö kirittää kolmikon verevään lentoon, blues elää. Heikki Silvennoisen, Dave Lindholmin ja Pepe Ahlqvistin käsittelyssä blues soi intohimoa ja tuskaa."
Jani The Rock
23.01.2004 10:50:56

No pitäähän se katsoa. Mutta se Silvennoinen... sitä varmaan odottaa taas koko ajan, että koska se alkaa väännellä naamaansa ja mongertaa: "Jumankauta juu nääs päivää" ja "Toyota Mark kakkonen on autoista ehkä voittamaton".
Rough and tough and plenty mean.
Simplex
23.01.2004 14:53:33

No pitäähän se katsoa. Mutta se Silvennoinen... sitä varmaan odottaa taas koko ajan, että koska se alkaa väännellä naamaansa ja mongertaa: "Jumankauta juu nääs päivää" ja "Toyota Mark kakkonen on autoista ehkä voittamaton".

Jaa, enpä tiedä. Itse olen paristi nähnyt Silvennoista livenä veivaamassa bluesia, aika vakavissaan sitä on osannut kuunnella. Kyllä viimeistään parin ekan biisin jälkeen unohtuu Matti Näsät ja muut kummelihahmot.
I might as well go back over yonder...
Veikko
23.01.2004 14:56:45
Jaa, enpä tiedä. Itse olen paristi nähnyt Silvennoista livenä veivaamassa bluesia, aika vakavissaan sitä on osannut kuunnella. Kyllä viimeistään parin ekan biisin jälkeen unohtuu Matti Näsät ja muut kummelihahmot.

Yleensä yleisöstä löytyy se neropatti, jonka on ihan pakko huutaa, että kylä lähtee.
-Multilatentti-
steelin
24.01.2004 04:42:36
Pitääpä pistää nauhoitukseen. Kiitos tiedosta.
Day by day, night after night. Blinded by the neon light.
Bluesmies
24.01.2004 22:27:16
Videolla menee, perkule! Kiitos!
Kitara on tyhmä!!!
Roberto
25.01.2004 23:03:44

Aika väsynyttä... sellasta Light-Pepsi bluesia. Limppunen vetää erittäin jees, muuten on steriiliys pahasti vaivana.
reijoteppo
25.01.2004 23:18:25
Aika väsynyttä... sellasta Light-Pepsi bluesia. Limppunen vetää erittäin jees, muuten on steriiliys pahasti vaivana.

Aijjaa.No kiitos, kun valaisit meitä tällä tiedolla!
Guderian
26.01.2004 00:06:22

Minä kyllä tykkäsin, en nähnyt mitenkään väsyneenä tuota! Oli mukavan laaja skaala musiikissa, kyllä lämmitti heti alkuun Kind hearted woman blues :-) Ahlqvistin laulusta pidin pahuksen paljon.
"Klotzen, nicht Kleckern!"
Jurza
26.01.2004 08:43:51

Ahlqvistin laulusta pidin pahuksen paljon.
Meitsille kolahti Ahlqvistin kitarointi The things that i used to do -biisissä. Ei teknisesti mitään hienoa, mutta henkevää ja tosi blues! Tuli muutenkin tosta keikasta hirvee hinku alkaa treenailemaan lisää huuliharpun soittoa.
Ainoa mikä mua vaivaa on se, että soittavat niin saakelin eleettömästi "kivikasvo"-tyyliin, vähän vois ilmehtiä ja elehtiä enemmän.
"Like my brother Jimmie says, I play like I'm breaking out of jail." -Stevie Ray Vaughan
Bassballs
26.01.2004 08:50:45

Minulle tuli vähän sama mieleen pari vuotta sitten imatran bb-festareilla... Osansa saattoi olla Buddy Guylla, kuka veivasi ennen SF-kolmikkoa.
Sarvesta El Tiempoa, pullosta Makkista.
Mika Antero
26.01.2004 10:01:10
En tiennytkään, että Ahlqvist soittaa myös kitaraa noin mainiosti kuin hän Things I used to dossa teki, kuten ylempänä jo mainittiinkin. Siinä oli särmää siinä soitossa. Mutta onhan Ahlqvist niin kokenut alan mies, että kai hältä blues kulkisi vaikka nokkahuilulla. Olisin kai äijän kitaransoittotaidonkin tiennyt jos olisin katsonut tuon myös jo mainitun BB-keikan Imatralla kokonaan, mutta poistuin kesken paikalta just sen tietyn hengettömyyden takia, tää telkkariveto oli paljon parempi.

Sitä akustista rämpyttelyä olisin mieluusti kuunnellut eilen enemmänkin.
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
mie666
26.01.2004 10:16:51
Loistava ohjelma oli !!! =)
Roberto
26.01.2004 10:18:01

Aijjaa.No kiitos, kun valaisit meitä tällä tiedolla!

Aijoo... sori, unohdin tän roots-miesten konsensuksen. Jos vetää pentatonista ni se on heti tosi okei.
Mase
26.01.2004 10:28:43
Aika loistava keikka, kyllähän nuo äijät osaa bluesia soittaa ;) Silvennoista on jokusen kerran tullut livenä käytyä katsomassa ja ehkä niillä keikoilla on ollut enemmän meininkiä kuin tuossa keikassa, mutta... hyvän kuuloista soittoa anyway... Itseäkin yllätti tuo Pepen kitaransoitto, mutta ehkä miehellä kuitenkin sopii paremmin laulu- ja harppuhommat.
bender
26.01.2004 11:04:09
oli muuten aika hauska kolmen harpun versio bye bye birdestä
there can be such music as would kill a man instantaneously
duane
26.01.2004 11:10:33
Aika väsynyttä... sellasta Light-Pepsi bluesia.

Olen samaa mieltä..Koko SF-bluesin ideakin on lähtöisin ohjelmatoimistolta, eli aika "rahatpois" meiningillä herrat ovat matkanneet... Sellaista väljähtynyttä keski-ikäisten festari "bluesia" kuin Claptonkin nykyään.. Tosin pesee Gary Mooren mennen tullen..
Donkkaa..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)