Veikko 25.01.2004 23:28:10 (muokattu 25.01.2004 23:29:01) | |
---|
-Multilatentti- |
randy 26.01.2004 09:24:23 | |
---|
Ei varmaankaan oo ihan eilen ostettu kitara. Mutta tuo kitara on todella blues :) Lumiukolla on valkonen perse. |
duane 26.01.2004 11:11:22 | |
---|
Kitaran nimi on Trigger.. Donkkaa.. |
samueld 26.01.2004 12:35:42 | |
---|
Miten tuo reikä vaan näyttää aika pieneltä? vai onko kuva vanha? Syynähän kitaran kuntoon on kuulemma "too many whiskey rivers". Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Veikko 26.01.2004 21:54:11 | |
---|
Miten tuo reikä vaan näyttää aika pieneltä? vai onko kuva vanha? Syynähän kitaran kuntoon on kuulemma "too many whiskey rivers". Kuva on vuodelta -98. -Multilatentti- |
Mage 27.01.2004 12:07:00 | |
---|
Aina olen kuvitellut että Willien soundi johtuu jotenkin tuosta kitarasta. Johnny Cash & Willie Nelson storytellersin nähneet tietävät että Cash antaa hetkeksi Willielle mustan teräskielisensä ja kun Willie alkaa soittamaan sitä, se kuulostaa täysin Willie Nelsonilta joten kyllä soundi oikeilla soittajilla tulee sormenpäistä, vaikka soittais Balalaikalla. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
samueld 27.01.2004 12:45:10 | |
---|
Aina olen kuvitellut että Willien soundi johtuu jotenkin tuosta kitarasta. Johnny Cash & Willie Nelson storytellersin nähneet tietävät että Cash antaa hetkeksi Willielle mustan teräskielisensä ja kun Willie alkaa soittamaan sitä, se kuulostaa täysin Willie Nelsonilta joten kyllä soundi oikeilla soittajilla tulee sormenpäistä, vaikka soittais Balalaikalla. Nelsonilla on kyllä todella hieno tyyli soittaa kitaraa. Siitä ei tiedä, että onko se lintu vai kala, mutta aika valloittavaa se on. Jussihan siinä toteaakin viljamille, että "tuota kitaraa ei ole ennen soitettukaan". Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
steelin 30.01.2004 00:39:28 | |
---|
Muistelen Willien todenneen, että kun Triggy ei enään soi, en minäkään soita. Tosin Willie on maininnut saattaneensa useamman tusinan rumpaleita ja basisteja "aivolataamoon" soitto- ja laulutapansa ansiosta. Eh. Pitäiskös kerota kun näin Highwaymanin keikalla Turussa, jossa Willie soitti (taas) väärin? En kerro. I'm sufflin' trough the Texas sand. But my head 's in Kyröjoki. |
Veikko 30.01.2004 12:24:35 | |
---|
Uudessa Rytmissä on muuten hyvä juttu Nelsonin urasta. Triggeriä on välillä haettu palavasta talosta ja välillä meinattu piilotella ulosottomieheltä. -Multilatentti- |
Imper 30.01.2004 17:42:20 | |
---|
Antakaa tulla vaan, mutta en oo koskaan kuullut enkä nähnyt koko ukkoa tai sen nimeä missään. Mikä mies tuo on? Alkoi kiinnostamaan :) Nimen sain jo selville, mutta onko herralla pitkäkin ura, tunnettu sävellyksiä, muita merkittäviä ansioita? Elämää mies&kitara näyttävät ainakin nähneen. Everyone is a per-son |
samueld 31.01.2004 11:07:19 | |
---|
Antakaa tulla vaan, mutta en oo koskaan kuullut enkä nähnyt koko ukkoa tai sen nimeä missään. Mikä mies tuo on? Alkoi kiinnostamaan :) Nimen sain jo selville, mutta onko herralla pitkäkin ura, tunnettu sävellyksiä, muita merkittäviä ansioita? Elämää mies&kitara näyttävät ainakin nähneen. The voice of America. Taitas tulla sen verran pitkä sepustus, että kannattaa käydä ostamassa joku willien kokoelma ja tutustua vähän netissä historiaan. Esmes www.allmusic.com. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Lord of the strings 01.02.2004 17:17:14 | |
---|
Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
samueld 02.02.2004 12:19:46 | |
---|
Trigger muuten oli vahtimassa super bowlia viime yönä. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
leka 02.02.2004 15:38:23 | |
---|
Trigger muuten oli vahtimassa super bowlia viime yönä. Jep, niin oli yleistäminen on aina väärin |
monotone 02.02.2004 17:29:26 | |
---|
"Suurena miehenä tajusin mä sen, että mulla oli aukkoja tiedoissa." |
samueld 02.02.2004 18:10:35 | |
---|
Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
samueld 19.03.2004 10:06:26 | |
---|
Uudessa Rytmissä on muuten hyvä juttu Nelsonin urasta. Triggeriä on välillä haettu palavasta talosta ja välillä meinattu piilotella ulosottomieheltä. Palavasta talosta ei kyllä elämänkerran mukaan hattu kitaraa vaan lauluntekstejä. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
samueld 19.03.2004 10:07:35 | |
---|
Mä muuten olen alkanut pitää Willietä aika helvetin kovana kepistinä. Onko tää tervettä? I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Mage 19.03.2004 14:42:13 | |
---|
Mä muuten olen alkanut pitää Willietä aika helvetin kovana kepistinä. Onko tää tervettä? Kun kuuntelee Me and Bobby McGheen intron niin on pakko pitää huippukitaristina. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Veikko 19.03.2004 14:44:00 | |
---|
Palavasta talosta ei kyllä elämänkerran mukaan hattu kitaraa vaan lauluntekstejä. Rytmin mukaan Willie pelasti palavasta talosta myös säkillisen naurutupakan presuja. Tierä sitten Taustalaulaja on lyömäsoitin |