mpat 23.12.2003 20:17:41 | |
---|
Suositelkaas mulle muutamaa hyvää tällä hetkellä pinnalla olevaa country artistia, jonka tuotantoon kannattaisi tutustua. Olen lähinnä kuunnellut viime aikoina Dallas Waynea, Hank Williams Jr.:a, Johnny Cashia ja Dixie chicksejä.. |
bluesman 24.12.2003 12:21:41 | |
---|
stekkaappa nämä ajattomat ensin...noi uudet jenkki-kantri starat on mielestäni liian makeita ns. hattukantria..elikkäs nää toimii aina.. -Shaver:eiden isän Billy Joen ja pojan Eddyn yhteis tuotannot. -Kentucky Headhunters. -Dwight Yoakam -Travis Tritt -Junior Brown -Red Simpson -Jim Thackery -Willie Nelson Noi tuli tossa äkkiä mieleen.. BR Pete Viritä itsesi,- älä kitaraa. J.LESKINEN. |
reijoteppo 24.12.2003 12:26:51 | |
---|
Ja ei saa unhoittaa Nashvillen Mike Hendersonia, maailman parahinta kitaristia. Jos Junior Brown putoo, niin todennäköisesti putoo myös Mike Henderson... Täältä lisää ukosta, http://www.mikehenderson.com |
bluesman 24.12.2003 14:49:50 | |
---|
Oolrait!! Erittäin hyvä ehdotus Samelilta ! ;))) (oot aina niin tyylitajunen;)) Entäs tää: tää voi mennä sitten aika marginaaliin: MIKE NESS. mut..jotenkin niin rankka botnee monissa sen jutuissa,itse tykkään kyyyl.. BR. Pete Viritä itsesi,- älä kitaraa. J.LESKINEN. |
Le Haba 24.12.2003 17:19:02 | |
---|
Patty Loveless Lee Ann Womack Gary Allan Alan Jackson 168 käteen ja känni toteen! |
bluesman 25.12.2003 00:28:07 (muokattu 25.12.2003 00:35:45) | |
---|
ja sit tämä Albert Leen "tappaja" DUKE LEVINE: Lava. ps. Homer Hendersonin Greatest Flops & Golden Filler tää vaatiis jo et oot Texan ;- Viritä itsesi,- älä kitaraa. J.LESKINEN. |
possum 25.12.2003 17:27:26 (muokattu 25.12.2003 17:29:14) | |
---|
...pinnalla tai ei, listaan lisättäköön nykyjätkistä kenties profiilikkain, eli Dale Watson...mutta olen kyllä samoilla linjoilla "bluesmiehen" kanssa, eli kyllä näiden vanhempien tekijöiden kataloogissa riittää ammennettavaa vielä muutamaksi toviksi - eivätkä lopu kovat jätkät kesken ihan kättelyssä...näin alkajaisiksi, edellä mainittujen ohella, voisi suositella katsausta vaikkapa herrojen Waylon Jennings, David Allan Coe, Johnny Paycheck, Dave Dudley, Dick Curless, Merle Haggard, Steve Young, Jerry Reed & Billy Joe Shaver tuotantoon... |
bluesman 28.12.2003 16:50:22 | |
---|
...Jerry Jeff Walker... Viritä itsesi,- älä kitaraa. J.LESKINEN. |
timus 29.12.2003 11:42:18 | |
---|
Travis Tritt Kathy Mattea Ned Sublette (kieroa kamaa ja ei kai varsinaisesti kantria tai sanotaan, että cubacountrya) Alan Jacksonin vanhemmat levyt Hello Cleveland! |
samueld 30.12.2003 15:35:02 | |
---|
Taaskaan kukaan ei mainitse Dollya... Eipä tuohon Willie, Waylon, Johnny, David, Hank -outlawlistaan juuri ole lisättävää. Paitti että kantri on vähän julmetun laaja-alaista kauraa. Huusiko kukaan vielä Kri Kristofersonia? Se on hyvä. Ostin muuten toissapänä June Carter Cashin Wildwood Flowerin ja se on vähän huippu. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Mage 30.12.2003 16:12:15 | |
---|
Ostin muuten toissapänä June Carter Cashin Wildwood Flowerin ja se on vähän huippu. Minkätyyppisiä biisejä oli? Toi vähän kiinnostais. Meikäläinen osti Carter Familyn 5cd:n boxin siinä on Amerikkalaisen perinnemusiikin yksi kivijalka. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
RawknRawl 30.12.2003 17:17:13 | |
---|
Jotenkin omituista suositella "tällä hetkellä pinnalla olevaa" artistia kenellekään. Paitsi teitysti sillä motiivilla, että paskan seasta olisi helpompi poimia helmet. Paha sanoo... Steve Earle ehkä tois vähän uutta näkökulmaa ja särmää. Vaikkapa El Corazon tai Train a-Comin' -levyillä vois aloittaa. Pinnalla Steve ei kait varsinaisesti ole; poliittinen suorapuheisuus kun ei kunnon punaniskaa mitenkään perinteisesti puhuttele ;) Pistänpä tähän oheen linkin erääseen mainioon juttusarjaan. Steve "opettaa" biisintekoa ja am. musahistoriaa. Helevetin hyvää luettavaa kaikille roots -osastolla seikkaileville. http://www.insurgentcountry.com/steve_earle_at_the_old_town_school.htm Itse pääsaitti Insurgent Country on varmasti monelle tuttu ja kenelle ei niin asiaa riittää kahlattavaksi muutamaksikin toviksi. Suosittelen. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
samueld 30.12.2003 19:28:40 | |
---|
Minkätyyppisiä biisejä oli? Toi vähän kiinnostais. Junen itsensä tekemiä piisejä. Sitten on erilaisten Carter-yhdistelmien tekemiä veisuja ja jotain muita. Johnny vierailee mukavasti monilla raidoilla. Aika Carter Familyn traditioita ylläpitävää kauraa, mutta kuulostaa uudemmalta ja June vähän vanhemmalta. Jälleen kerran todella tyylitietoisesti väsätty levy. Perinnettä on, mutta ei väkisin yritetä kuulostaa vanhalta. Levyn on tuottanut John Carter Cash. Ja mikään, mihin liittyy Johnny R. Cash, ei ole huonoa... Meikäläinen osti Carter Familyn 5cd:n boxin siinä on Amerikkalaisen perinnemusiikin yksi kivijalka. Mistä ja paljon? Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Blue Moon 31.12.2003 06:55:08 (muokattu 31.12.2003 06:55:25) | |
---|
Mage: Meikäläinen osti Carter Familyn 5cd:n boxin siinä on Amerikkalaisen perinnemusiikin yksi kivijalka. Bear Family-merkki on muuten julkaissut 12 (!) CD:n lootan Carter Familyltä. Hommaat sen seuraavaksi ja myyt mulle tuon viiden CD:n "pikkuannoksen"... ;-) - It's been a long time coming - |
Mage 31.12.2003 09:10:21 | |
---|
Mage: Bear Family-merkki on muuten julkaissut 12 (!) CD:n lootan Carter Familyltä. Hommaat sen seuraavaksi ja myyt mulle tuon viiden CD:n "pikkuannoksen"... ;-) Mä luulen että mä ostan ton JSP:n kakkos osan eli toiset 5 CDtä lisää. 10 lättyä kun kuuntelee carterfamilyä putkeen... Mitäköhän karhuperheen boxi muuten maksaa? Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Mage 31.12.2003 09:12:09 | |
---|
Junen itsensä tekemiä piisejä. Sitten on erilaisten Carter-yhdistelmien tekemiä veisuja ja jotain muita. Johnny vierailee mukavasti monilla raidoilla. Aika Carter Familyn traditioita ylläpitävää kauraa, mutta kuulostaa uudemmalta ja June vähän vanhemmalta. Jälleen kerran todella tyylitietoisesti väsätty levy. Perinnettä on, mutta ei väkisin yritetä kuulostaa vanhalta. Levyn on tuottanut John Carter Cash. Ja mikään, mihin liittyy Johnny R. Cash, ei ole huonoa.. Ton vois kyllä lisätä hankintalistalle... Mistä ja paljon? Paikallinen levykauppias tilas ja hinta oli 26eeroo, ei paha. Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Blue Moon 31.12.2003 09:33:58 (muokattu 31.12.2003 09:49:44) | |
---|
Mage: Mitäköhän karhuperheen boxi muuten maksaa? Rapiat 200 eeroa. 12 CD:tä + kirja. En ole settiä kuullut mutta "The sound sets a remastering standard for regaining fidelity from old masters without compromising integrity.", sanotaan äänenlaadusta AMG:ssä. Taattua Bear Family - laatua siis. - It's been a long time coming - |
Mage 31.12.2003 11:18:25 | |
---|
Mage: Rapiat 200 eeroa. 12 CD:tä + kirja. aika julma hinta... Tollahan ostais jo vaikka basson :-) Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink.
- RL Burnside |
Blue Moon 31.12.2003 11:21:23 | |
---|
Mage: aika julma hinta... Suolainen hintahan noiden Bear Familyiden ainoa heikko kohta on. Mutta on ne hienoja ja vimpanpäälle kasattuja lootia. Tollahan ostais jo vaikka basson :-) Tai kaksi. - It's been a long time coming - |
KantriKatri 01.01.2004 18:41:50 | |
---|
Suositelkaas mulle muutamaa hyvää tällä hetkellä pinnalla olevaa country artistia, jonka tuotantoon kannattaisi tutustua. Olen lähinnä kuunnellut viime aikoina Dallas Waynea, Hank Williams Jr.:a, Johnny Cashia ja Dixie chicksejä.. Mandy Barnett on hyvä! Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa" |