oulukyllosa 15.06.2003 23:47:02 | |
---|
Näin Fogerty-fanina taas itkettää ja naurattaa yhtä aikaa ihmetellessä et minne mies on kadonnut?? No joo,family-man:hän siitä on tullut joo ja pienokainen on kotona, mutta silti. Muistan BMS:n julkaisun aikoihin kun John arveli jossain haastattelussa, että tästä saattaa alkaa uusi aikakausi, ja että fiilis on sellainen, että luovuutta löytyy biisien tekemiseen vanhaan malliin (No joo,ei CCR:n tahtia kukaan odotakaan) ja että levyjäkin on lupa odottaa tiheämpään, mutta tässä sitä taas ollaan. Kiertueella mies on nähty viimeksi vissiin -98 tai -99 ja Premonition-studiolivelevystäkin on jo 4 tai 5 vuotta.. No, tähänpä on tietenkin fanina tottunut, mutta toivois,että kun mies on 56 vuotiaana viela iskussa niin ois nyt vähän aktiivisempi. |
hjukke 15.06.2003 23:49:09 | |
---|
jup, harmi että mies on taas tauolla, kaksi viimeistä suomen reissuakin jäi väliin. Melkein kaikilla on allekirjoitus. Minulla ei. Ja olen siitä ylpeä! |
Mika K 16.06.2003 07:29:56 (muokattu 17.06.2003 10:49:43) | |
---|
Eikös sillä ole ollut uusi levy tekeillä jo vuosikausia. Harmi tosiaan, että sitä ei vieläkään kuulu, Blue Moon Swamp:han oli ihan OK levy. Allekirjoitus |
oulukyllosa 19.05.2004 14:21:28 | |
---|
Hip-Hei ja Hurraa. johnfogerty.comista selviää että mies viimeistelee uusinta,syksyllä ilmestyvää albumiaan ja starttaa Kesäkuun lopussa Jenkki-kiertueelle...toivottavasti saamme herran Suomeenkin myöhemmin. Sitä odotellessa voipi mennä vaikka Fogerty_Festiin Oulun Special 45:een lauantaina... - Elämä on ihmisen parasta aikaa - |
Mika K 19.05.2004 14:40:22 | |
---|
Hip-Hei ja Hurraa. johnfogerty.comista selviää että mies viimeistelee uusinta,syksyllä ilmestyvää albumiaan ja starttaa Kesäkuun lopussa Jenkki-kiertueelle...toivottavasti saamme herran Suomeenkin myöhemmin. Katos perkele... hieno homma!! |
volvo740 22.05.2004 19:33:43 | |
---|
Näin Fogerty-fanina taas itkettää ja naurattaa yhtä aikaa ihmetellessä et minne mies on kadonnut?? No joo,family-man:hän siitä on tullut joo ja pienokainen on kotona, mutta silti. Muistan BMS:n julkaisun aikoihin kun John arveli jossain haastattelussa, että tästä saattaa alkaa uusi aikakausi, ja että fiilis on sellainen, että luovuutta löytyy biisien tekemiseen vanhaan malliin (No joo,ei CCR:n tahtia kukaan odotakaan) ja että levyjäkin on lupa odottaa tiheämpään, mutta tässä sitä taas ollaan. Kiertueella mies on nähty viimeksi vissiin -98 tai -99 ja Premonition-studiolivelevystäkin on jo 4 tai 5 vuotta.. No, tähänpä on tietenkin fanina tottunut, mutta toivois,että kun mies on 56 vuotiaana viela iskussa niin ois nyt vähän aktiivisempi. Paitsi että John-poju on jo 59......... Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi. |
willie 28.05.2004 19:45:10 | |
---|
Päivää ! Odotellessa J.C.Fogertyn mahdollista uutta lättyä, kannattaa tsekata (jos ei ole tsekannut) vanhat : "Blue Ridge Rangers" - ensimmäinen Fogertyn soololevy vuodelta 1973. - pelkkiä coverbiisejä ! "John Fogerty" - toinen soololevy vuodelta 1975. - mm. "Rockin´ all over the World" biisi. En tiedä mistä näitä löytää, itse ostin ne 80-luvulla vinyylinä. Onko kukaan kuullut (vai oliko tyhmä kysymys)? willie Basisti, melkein 50v. |
oulukyllosa 31.05.2004 17:22:28 | |
---|
Päivää ! Odotellessa J.C.Fogertyn mahdollista uutta lättyä, kannattaa tsekata (jos ei ole tsekannut) vanhat : "Blue Ridge Rangers" - ensimmäinen Fogertyn soololevy vuodelta 1973. - pelkkiä coverbiisejä ! "John Fogerty" - toinen soololevy vuodelta 1975. - mm. "Rockin´ all over the World" biisi. En tiedä mistä näitä löytää, itse ostin ne 80-luvulla vinyylinä. Onko kukaan kuullut (vai oliko tyhmä kysymys)? Joo,itsellä on tuo "John Fogerty" sekä vinyylinä että Cd:nä ja "Blue Ridge Rangers" kasetilla,viimeksi eilen kuuntelin kasetin automatkalla.MAHTAVA levy.On ollu miehellä joskus sielukas ääni,voi iänkaiken.Ja eikös se soita kaikki soittimet noilla levyillä,BRR:lla on viulut ja mitä kaikkia soittimia lie.En muista mistä olen aikoinaan nauhoittanu tuon BRR:n,tietääkö joku tahi onko nähny cd:nä myynnissä jossain. willie - Elämä on ihmisen parasta aikaa - |
oulukyllosa 31.05.2004 17:23:11 | |
---|
Päivää ! Odotellessa J.C.Fogertyn mahdollista uutta lättyä, kannattaa tsekata (jos ei ole tsekannut) vanhat : "Blue Ridge Rangers" - ensimmäinen Fogertyn soololevy vuodelta 1973. - pelkkiä coverbiisejä ! "John Fogerty" - toinen soololevy vuodelta 1975. - mm. "Rockin´ all over the World" biisi. En tiedä mistä näitä löytää, itse ostin ne 80-luvulla vinyylinä. Onko kukaan kuullut (vai oliko tyhmä kysymys) willie Joo,itsellä on tuo "John Fogerty" sekä vinyylinä että Cd:nä ja "Blue Ridge Rangers" kasetilla,viimeksi eilen kuuntelin kasetin automatkalla.MAHTAVA levy.On ollu miehellä joskus sielukas ääni,voi iänkaiken.Ja eikös se soita kaikki soittimet noilla levyillä,BRR:lla on viulut ja mitä kaikkia soittimia lie.En muista mistä olen aikoinaan nauhoittanu tuon BRR:n,tietääkö joku tahi onko nähny cd:nä myynnissä jossain. - Elämä on ihmisen parasta aikaa - |