Aihe: Bluesberries
1
Blue Moon
27.05.2004 13:16:15

Tommoseen törmäsin netissä. Mainiota maalaisbluesia kotimaisin voimin. "Songs" - osastossa on mp3-näytteitä.

http://www.bluesberries.info/
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Zammy
27.05.2004 15:56:27
Kerran olen keikalla käynyt. Sillä kertaa olin ainakin ihan kunnon fiilareissa, osittain myös mukavan myötäisen johdosta. Tuo narubasso kuulostaa livenä tosi hyvältä ja muutenkin on hauskaa katseltavaa. Joskus 90-luvun puolenvälin tienoilla ehdin ottaa hieman kitaratunteja tuolta Laitisen Kailta.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
Sammakko
27.05.2004 20:41:13

ihan kiva mutta tuo ääntäminen kävi vähän korvaan. no ei mulla ole paljoa varaa sanoa tästä...
Blue Moon
28.05.2004 07:02:33

ihan kiva mutta tuo ääntäminen kävi vähän korvaan.

Jostain ihmeen syystä tänne Suomeen ei ole siunaantunut Muddy Watersin tai Son Housen tapaisia, paksua lande-mississippiä vääntäviä blueslaulajia...

Eipä tuo ääntäminen mua häirinnyt pätkääkään.
- It takes booze and blues, Lord, to carry me through -
Zammy
28.05.2004 08:30:13
Tämä on kyllä niitä bändejä joissa livepuoli loistaa ja toimii. Ei nuo biisit netissä anna oikein kunnollista kuvaa tästä orkesterista parhaimmillaan.
Mulla on pappatunturi. Sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään - sen sorttinen.
dfloreno
10.06.2004 12:48:08

Tämä on kyllä niitä bändejä joissa livepuoli loistaa ja toimii. Ei nuo biisit netissä anna oikein kunnollista kuvaa tästä orkesterista parhaimmillaan.

Bluesberries on mustakin todella hyvä akti, kandee tutustua. ja jos haluu livemeisinkiä, niin nehän on julkaiseet semmoisen 'Live At Gloria' kiekon, mikä on äänitetty Kuopion Gloriassa joskus en muista :)... Kaide on kova tosiaan soittamaan.

-d
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)