KokkiRumpali 07.05.2018 16:45:48 | |
---|
Olen kuulutellut ja hakenut tyyppejä täällä keski-suomessa mutta kaiken metallin keskeltä ei löydy tai sitten jutut on jurrisen höpinää. Oma visio on akkari/puoliakkarimeiningillä soiteltu musiikki, ihan ilman rajoja! Onko kaikki soittajat jo ryhmissään vai sukupuuttoon kuolleita? Meininki on kuitenkin selaista josta ihmiset diggaa, itsekkin pysähdyn kyllä kuuntelemman jos genreä kuulen, tosin viimeksi olen kuullut stadissa kun Mandolin brothers heitti vielä keikkaa, en ole heistäkään vuosiin kuullut. Ota osaa keskusteluun jospa ei olla toisiamme täällä keski-suomessa löydetty! Kokkirumpali |
blaekie 27.05.2018 00:26:35 (muokattu 27.05.2018 00:30:59) | |
---|
joo, mahtava meininki täällä rootseissa. EDIT: Mun puolesta vois koko tän Roots osaston sulkea. On tää niin köyhää kyllä ;-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
rheinone 22.06.2018 22:13:02 | |
---|
blaekie: joo, mahtava meininki täällä rootseissa. EDIT: Mun puolesta vois koko tän Roots osaston sulkea. On tää niin köyhää kyllä ;-) Elä perkule, blaekie! Sultakin on pukannu niin monta hienoa kommenttia vuosien saatossa. Respektit, samoin ku kaikille muillekin roots-palstalla roikkuneille. Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Ahvonen |
riff 23.06.2018 02:03:05 | |
---|
No tästä löytyy yks rootsmies, tosin country ja modernimpi Blues ihan sähköisillä soittimilla on se mun juttu. Kyynisyys on realismia. |
Matias. 02.08.2018 14:46:14 | |
---|
Kyllä tämä alue on lähellä sydäntä. Nimenomaa pienissä kuvioissa toteutettu juttu jossa on roots-meininkiä lämmittää. Täällä Lahden liepeillä ei hirveän paljon tämän tyyppistä kyllä livenä näe. Omassa kotistudiossa sitten enemmänkin....... Bluesia, bluesia ja vähän folkkia... |