Aihe: Ian Moore
1
JC
22.10.2004 15:30:13
Tuossa SRV-keskustelussa mainittiin Ian Moore ja tuli mieleen, että mitä mies nykyään puuhastelee? Olen kuullut hänen kolme ensimmäistä levyään (s/t, Moderday Folklore ja Live from Austin -EP), mutta niiden jälkeen menetin kosketuksen hänen tekemisiin. Olen siinä ymmärryksessä, että Moore menetti kiinnostuksensa texasbluesrockiin ja hänen uudemmat levynsä ovat jotain muuta. Onko kukaan kuullut noita uudempia?
Funkyshiva
22.10.2004 17:20:36
Jep,mulla on nuo kaksi muuta:...And All The Colours ja Ian Moore´s Got The Green Grass.

Tiesin kyllä ostaessani,että tyyli on muuttunut ja äänitys ja tuotanto metodit muuttuneet,mutta aiemmat levytykset painoivat sen verran että hankin kummiskin.
pienoisia pettymyksiä olivat,enämpi folk-musiikkia kuin bluesia tai rokkia.
Mahtava kitaristi ja hyvä laulaja,mutta jotenkin tuntuu että biisien tekoon ei ole niin panostettu.Lisäksi hämää ihmeelliset kokeilut(mm. sahalla soitto,yms.).

Ehkä en vain ole tarpeeksi avarakatseinen,mutta uuden platan (on muuten jo ilmestynyt,ainakin jenkkilässä)kyllä kuuntelen ennen ostopäätöstä.
Funkyshiva
JC
22.10.2004 18:27:05
pienoisia pettymyksiä olivat,enämpi folk-musiikkia kuin bluesia tai rokkia.

Jotain tuollaista pelkäsinkin. Onhan se hienoa, että muusikko kasvaa ja kehittyy, mutta valitettavasti me kuuntelijat emme aina kasva ja kehity samaan suuntaan. Toinen SRV-keskustelussa esiin tullut nimi, Chris Duarte, on myös kaukana lähtöruudustaan, mutta ainakin itseäni miellyttävällä tavalla, ja hänen uuden levyn -- sitten kun se ilmestyy -- voi yhä ostaa sikana säkissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)