Aihe: Tortilla Flat
1
willie
27.04.2005 20:28:24 (muokattu 27.04.2005 20:54:41)
Satuimpa saamaan käsiini Tortilla Flatin LIVE CD:n Big Fish Hot Legs (2001). Oli jo jäänyt orkesteri ihan unholaan, mutta ihan kelpo R/B bilemeininkiä levyltä löytyy.

Yhtye soitti aikanaan samoissa soittotiloissa Helsingin Korkeavuorenkadulla 70-luvun alussa kuin mekin. Sen aikaista Tortilla -kokoonpanoa en kyllä muista enää.

CDllä varsinkin Kempaksen huulari on maukas ja onhan se Honey Aaltonen aina takuuvarma rumpali.

Mitähän Tortillat ovat vuosien varrella puuhailleet ?
Mika Antero
27.04.2005 20:42:28 (muokattu 27.04.2005 20:47:37)
Omasta hyllystäni löytyy bändin ceedee-tuotokset "Every kinda wimmen" ja "Pills", jotka ovat erittäin tiukkaa, rentoa (tiukkaa ja rentoa? No on on...) ja hyväntuulista rokettirollia. Jälkimmäisellä on mm. kolme hyvin omaperäistä tulkintaa Robert Johnsonin viisuista.

Tykkään kovasti. Jossain kehuttiin, että kaikki Honey Aaltosen jutut henkivät semmoista positiivista meininkiä. Sitä tekevät nämäkin molemmat levyt.
Mage
02.05.2005 11:35:40
Hyllystä löytyy noi edellämainitut levyt ja pitää allekirjoittaa toi hyväntuulisuus juttu ehdottomasti semmoista kesäautoilumusiikkia. Jossain joskus verrattiin Tortilloja Fabulous Tbirdseihin mutta kyllä mä kuuntelen mielummin tälläkertaa kotimaista vaihtoehtoa...
''Teach my children to love! They'll learn to hate on their own.'' -David Allan Coe
KantriKatri
02.05.2005 16:13:32

Satuimpa saamaan käsiini Tortilla Flatin LIVE CD:n Big Fish Hot Legs (2001). Oli jo jäänyt orkesteri ihan unholaan, mutta ihan kelpo R/B bilemeininkiä levyltä löytyy.

Yhtye soitti aikanaan samoissa soittotiloissa Helsingin Korkeavuorenkadulla 70-luvun alussa kuin mekin. Sen aikaista Tortilla -kokoonpanoa en kyllä muista enää.

CDllä varsinkin Kempaksen huulari on maukas ja onhan se Honey Aaltonen aina takuuvarma rumpali.

Mitähän Tortillat ovat vuosien varrella puuhailleet ?

Teretulemast kattomaan CatLee&Co:ta Juttutupaan la 7.5 klo.21. Honey soittaa vispilöitä:-) Ja tyyli on countrya!
"Olen Erittäin hyvä ellen Täydellinen"
heu heu
02.05.2005 23:05:10
Teretulemast kattomaan CatLee&Co:ta Juttutupaan la 7.5 klo.21. Honey soittaa vispilöitä:-) Ja tyyli on countrya!
Tässä bändissä kitarassa Stefanos Hirvonen ..
Näin keikan Sello-salissa ja Honey aaltosen rumpussatsi oli pienin näkemäni..Virveli ja vispilät. En muista että oliko edes lautasta mutta musa svengasi. Olisiko se sitä dixie-swingiä..
Huonoa huumoria jo vuodesta 1959
terone
03.05.2005 18:49:22
Hyllystä löytyy noi edellämainitut levyt ja pitää allekirjoittaa toi hyväntuulisuus juttu ehdottomasti semmoista kesäautoilumusiikkia. Jossain joskus verrattiin Tortilloja Fabulous Tbirdseihin mutta kyllä mä kuuntelen mielummin tälläkertaa kotimaista vaihtoehtoa...

et oo Mage tosissas .. :)
a dj, a dj, let´s get out of here!!
Mage
04.05.2005 11:47:28
et oo Mage tosissas .. :)

juujuu, eihän mulla edes ole Tbirdsejä mutta myönnetään että se oli ihan kuuneltavaa sillon Jimmie Vaughanin aikaan esim se lontoon livedvd oli positiivinen yllätys. Mutta Jimmien soololevyt pesee taas satanolla molemmat edellämainitut.
''Teach my children to love! They'll learn to hate on their own.'' -David Allan Coe
terone
05.05.2005 23:31:59 (muokattu 05.05.2005 23:42:22)
mä en jostain syystä syttynyt siihen jimmien ekaan sooloon jotenka ei ole tullut ostettua muitakaan.
tiesittekö muuten että Fabulous Thunderbirds on tulossa kuulemma aulanko-bluesiin kesällä 18.6.? tosin tietenkin ainoana alkup. jäsenenään Kim Wilson. mut olishan se näkemisen arvoista kun kerrankin kotikaupungissa joku edes käy...http://www.iitee.com/Default.asp?NakymaID=11
edit: no tottakai te tiedätte, täällä on vaan niin suppea toi hakukone että fabulous- sanalla ei löydy mutta aulanko -sanalla löytyy kun se pitäis aina tietää mitä on otsikossa ...
a dj, a dj, let´s get out of here!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)