Aihe: Black Crowes DVD
1
Country Larry
30.03.2006 23:09:50
Onko joku jo nahnyt? Black Crowes livenä Fillmoressa. Ooh ja aah. Meitsi sulaa. Tulin just himaan ja katoin viis ekaa biisiä läppäriltä ja olihan se voi pojat.. Jos saisin kolme toivomusta niin eka olis Black Crowes Suomeen.. Kaks muuta voisin antaa hyväntekeväisyyteen.. Amen! Hallelujah!
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
oulukyllosa
31.03.2006 08:34:20

Ostin ja kattoin pikakatselmuksena ja petyin.Pitää ruveta syventymään ajan kanssa ja pakkosyöttämään niin jos se muuttuis hyväksi.
-play some skynyrd, man!-
Pasi-69
31.03.2006 14:42:14
Onko dvd:llä yhtään alle 10 minuuttista biisiä? Oon kova BC-diggari, mutta en oo ikinä jaksanut innostua niiden loputtomista jameista, joihin liian moni biisi livenä ajautuu.
One foot in the grave, one foot on the pedal. I was born a rebel.
pliksu
01.04.2006 11:19:46 (muokattu 01.04.2006 11:20:13)
Kovasti on kehuttu ja mitä nyt Youtubesta yms. oon noita live-pätkiä nähnyt, niin kyllä GASit on kovat. Mutta niin on rahamenotkin. Eiköhän se tule poistettua kun budjetti näyttää taas valoisemmalta. Kahta esiintyjää toivon Suomeen. Crowesia ja Dylania.
And there ain't nothin' like a friend who can tell you you're just pissin' in the wind.
Country Larry
01.04.2006 11:35:20
Nyt oon kattonu melkein kokonaan ja pakko sanoa että huippukamaa, esmes Cursed Diamond kahden akkarin säestyksellä, Chris Robinson on kyllä maailmanluokan tulkitsija. Puhumattakaan siitä ettei tää bändi oo jämähtänyt pelkkiin listahittibiiseihin vaan valitsee tasaisesti biisejä kaikilta kuudelta studioalbumilta. Maximum respect. Ja sanokaa mitä sanotte niin kyllä niissä pitkissä jameissakin on ajatusta; miks vetää livenä samalla lailla kuin keikoilla? Ja miksei anna hetken viedä jos hetki on viedäkseen... noh makuasioita ehkä, mutta some like their water shallow, I like mine deep, so very deep...
Vaihdetaan vähän käytetty pleku toimivaan sinkkukeskiöön. Ei renkaanpotkijoille.
RonRoco
08.04.2006 14:30:23
ooohaaah!

Hieno keikka. Varsinkin akustinen setti=))))
Kun keksii sellaisia harrastuksia, joissa itse pärjää, ei tule pahaa mieltä.
monotone
13.04.2006 21:11:21

Minua nuo jamiosuudet ei haitanneet lain, päinvastoin. Kuvitus tosin orgaanis-psykedeelisyydessään oli kömpelön puoleista noissa kohdin. Yleisvaikutelma oli iisimpi kuin osasin odottaa, mutta ei se huonommaksi dvd'tä tee. Marc Fordin konstailematon soitto viehättää edelleen, niin kuin kitaristien kalustokin...
All I ask from anyone is that they ask nothing from me.
Country Larry
27.04.2006 18:35:55
Totta! Sain kauheen SG-kuumeen, mutta rahatilanne on niin huono, ettei ole oikein mahiksia tällä hetkellä. Musta Crowesien kitaristien tyylissä on viehättävää se, ettei kumpikaan ole yhden soundin tai stailin miehiä, vaan molemmat vetää Gibsoneilla, Fenkuilla, slideä akkareilla, avoimissa vireissä etc. eli roots-skitan eri tyylit tuntuu olevan aika hyvin hanskassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)