willie 04.12.2004 07:46:59 | |
---|
Tässä vanhoilla päivilläni oon saanut rockabilly -herätyksen ja yks suosikkejani on The Go Getters, mainio trio ! Hotter Than a Pepper ja Sin City -albumit varsinkin on kolahtaneet oikeen kunnolla. Pepper oli eka jota kuulin, siinä on myös hienoja hitureita ja Sin Cityllä taas jopa Link Wray vaikutteita.. Basisti, melkein 50v. |
reijoteppo 05.12.2004 12:00:17 | |
---|
Jees. Loisto orkesteri. Hyvin duunattuja retrosaundien jäljitelmiä. |
Blue Moon 19.07.2006 18:02:29 | |
---|
Juuri soiva "... Motormouth" - albumi on mun ensikosketus tähän orkkaan ja oikein mainioltahan tämä kuulostaa. Vaikuttaa sellaiselta jutulta, että toimii livenä vielä paremmin? - Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin |
Jani The Rock 19.07.2006 18:17:04 | |
---|
Juuri soiva "... Motormouth" - albumi on mun ensikosketus tähän orkkaan ja oikein mainioltahan tämä kuulostaa. Vaikuttaa sellaiselta jutulta, että toimii livenä vielä paremmin? Vois olettaa... En oo päässyt livenä näkemään, mutta livelevyt on aika lujia eikä Goofinin 20-vuotisbileissä taltioitu meininkikään oo varsinaisesti mitään kevyttä kamaa. Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista! |
Gona 19.07.2006 21:22:22 | |
---|
Juuri soiva "... Motormouth" - albumi on mun ensikosketus tähän orkkaan ja oikein mainioltahan tämä kuulostaa. Vaikuttaa sellaiselta jutulta, että toimii livenä vielä paremmin? Juu, mulla ei ole kuin Motormouth, mutta näin jäppiset siellä Goofinin 20v. pippaloissa, ja olin myyty. Kova trio. Ukoissa on särmää. Rock. "Devil got my women, I hope..." |
Hugh Jarse 20.07.2006 10:30:45 | |
---|
16.9. vierailevat näköjään seuraavan kerran Suomessa: Kuudes Linja, Helsinki Rockabilly Party - Go Getters (Swe), Slap Sally Combo (Fin) + 1 band, DJ Moon Kat |
willie 20.07.2006 19:16:40 | |
---|
16.9. vierailevat näköjään seuraavan kerran Suomessa: Kuudes Linja, Helsinki Rockabilly Party - Go Getters (Swe), Slap Sally Combo (Fin) + 1 band, DJ Moon Kat Jaaha..! Pitää mennä paikalle, kun en ole koskaan poikia livenä nähnyt. |