Aihe: The Go Getters - rockabillyä !
1
willie
04.12.2004 07:46:59
Tässä vanhoilla päivilläni oon saanut rockabilly -herätyksen ja yks suosikkejani on The Go Getters, mainio trio !

Hotter Than a Pepper ja Sin City -albumit varsinkin on kolahtaneet oikeen kunnolla.

Pepper oli eka jota kuulin, siinä on myös hienoja hitureita ja Sin Cityllä taas jopa Link Wray vaikutteita..
Basisti, melkein 50v.
reijoteppo
05.12.2004 12:00:17
Jees. Loisto orkesteri. Hyvin duunattuja retrosaundien jäljitelmiä.
Blue Moon
19.07.2006 18:02:29

Juuri soiva "... Motormouth" - albumi on mun ensikosketus tähän orkkaan ja oikein mainioltahan tämä kuulostaa. Vaikuttaa sellaiselta jutulta, että toimii livenä vielä paremmin?
- Joka väittää ettei rockabilly muka ole maailman parasta musiikkia on kyllä päästään vialla - TJ Malin
Jani The Rock
19.07.2006 18:17:04

Juuri soiva "... Motormouth" - albumi on mun ensikosketus tähän orkkaan ja oikein mainioltahan tämä kuulostaa. Vaikuttaa sellaiselta jutulta, että toimii livenä vielä paremmin?

Vois olettaa... En oo päässyt livenä näkemään, mutta livelevyt on aika lujia eikä Goofinin 20-vuotisbileissä taltioitu meininkikään oo varsinaisesti mitään kevyttä kamaa.
Basisti/rumpali! Kolahtaako T.Rex? Tsekkaa ilmoitus Wantedista!
Gona
19.07.2006 21:22:22

Juu, mulla ei ole kuin Motormouth, mutta näin jäppiset siellä Goofinin 20v. pippaloissa, ja olin myyty. Kova trio.
Ukoissa on särmää.
Rock.
"Devil got my women, I hope..."
Hugh Jarse
20.07.2006 10:30:45
16.9. vierailevat näköjään seuraavan kerran Suomessa:

Kuudes Linja, Helsinki
Rockabilly Party - Go Getters (Swe), Slap Sally Combo (Fin) + 1 band, DJ Moon Kat
willie
20.07.2006 19:16:40
16.9. vierailevat näköjään seuraavan kerran Suomessa:

Kuudes Linja, Helsinki
Rockabilly Party - Go Getters (Swe), Slap Sally Combo (Fin) + 1 band, DJ Moon Kat

Jaaha..! Pitää mennä paikalle, kun en ole koskaan poikia livenä nähnyt.
Bassoa vuodesta 1972.
Carol Kaye Fan Club
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)