Sammo 06.10.2006 13:13:08 | |
---|
Eli huomasin Hesarista Albert Lee ja Hogan's Heroes soittaa huomenna lauantaina Virgin Oilissa. Sama poppoo oli ~about kahdeksan vuotta sitten Storyvillessä ja oli ainakin silloin aivan mahtava. Samaan hintaan näyttäisi olevan Tolonen&Pembroke Cover Project. Itse en pääse paikalle ku on lapsenvahtivuoro mutta menkää muut ihmeessä katsomaan. Virgin Oilin sivut: http://www.virginoil.fi/keikat/keikkalista.html"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true." - Homer S |
Wahi 06.10.2006 15:01:30 | |
---|
Hmmm. Kattoo nyt jos jaksaa lähteä... Millainenkohan tuo Tolonen & Pembroke on? |
Capman 06.10.2006 17:13:28 | |
---|
Liput on plakkarissa. Ei kyllä mitään odotuksia, kun en Leen musiikkia juurikaan tunne. Lämpääriltä sen sijaan odotan paljonkin... :O) |
poppamies 06.10.2006 21:24:32 | |
---|
Eli huomasin Hesarista Albert Lee ja Hogan's Heroes soittaa huomenna lauantaina Virgin Oilissa... Minä lähden tänään, perjantaina kuunteleen Three Leg Dog, Honey B & The T-Bones, Albert Lee & Hogan's Heroes, ja Clas Yngström & Sky High. Siinä tämän illan paketti. Huomenna ehkä muuta. |
Capman 06.10.2006 22:03:10 | |
---|
Minä lähden tänään, perjantaina kuunteleen Three Leg Dog, Honey B & The T-Bones, Albert Lee & Hogan's Heroes, ja Clas Yngström & Sky High. Siinä tämän illan paketti. Huomenna ehkä muuta. Ei paha. Eiks toi Sky High oo aika rautainen pumppu? |
poppamies 07.10.2006 19:13:57 | |
---|
Ei paha. Eiks toi Sky High oo aika rautainen pumppu? No nyt jälkeenpäin täytyy sanoa että jouduin kyllä kaikinpuolin pettymään. Honey B & The T-Bones soitti jotain aivan ihmeellista progenkaltaista??? Albert Lee soitti kantria ja lauloi poppia. Clas Yngström & Sky High oli paras mutta siinä vaiheessa oli jo vitutus iskenyt niin pahasti että eikun vituttanut ja menin kotia kun kellokin oli klockan. Ei Sky Highkaan oikein pysynyt rootsissa. |
Capman 08.10.2006 02:52:42 | |
---|
Mä diggasin Albert Leen kantrista ihan kybällä. Tolosen ja Pembroken keikka ilmeisesti viivästyi Kettusen samana iltana soittaman keikan takia ja ne ehti vetää vain vissiin viis biisiä. Ei saanut oikein kunnon käsitystä niiden meiningist'. Niistäkin biiseistä 2 oli Wigwamia. |
Makkari 09.10.2006 12:19:16 | |
---|
Olisi kyllä kovasti kiinnostanut Leen kitarointi... Jonkun Tolosen häröily ei varaankaan olisi maistunut tosin. Enpähän lähtenyt, kun tuollakin on kai ikäraja 18. Ens vuonna meen sitten vuoden jokikiselle klubikeikalle. ;) I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |