Aihe: Mitäs mieltä olitte B.B. Kingistä
1
W.Waters
01.09.2006 16:56:51 (muokattu 01.09.2006 16:57:16)
Eli mielipiteitä Rileyn keikasta. Itse pidin erittäin paljon. Olihan se vanha ja väsyny, mutta bändi ja itse kuningas silti toimivat vanhaan tapaan. Viime kerralla ei kyllä noissa sooloissa tullut ihan niin paljon virheitä, mutta sehän on vaan sitä bluesia..
Paino on voimaa -> ylipaino on ylivoimaa
rheinone
01.09.2006 17:00:10
Ihme pappahuumoria, suunnattu 60-kesäsille. Ois soittanu eikä jauhanu paskaa koko iltaa.
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
W.Waters
01.09.2006 17:02:35
Onhan se aina jauhanu paskaa, mutta tää keikka tais olla pohjanoteeraus. Pisti muuten pari kertaa kitaran aika hienosti kiertämään.
Paino on voimaa -> ylipaino on ylivoimaa
Wahi
01.09.2006 17:08:52
Kirjotin tuonne "Konsertit, Keikat ja Tapahtumat" -palstalle pienen arvion poikasen.
Shine on You crazy Diamond.
Ocean Boulevard
02.09.2006 13:56:21
BB Kingin haastattelu aamu-tv:ssä:

http://www.yle.fi/yle24/videosali/?a=10&t=4&q=

(kulttuurikulma)

Alussa ja lopussa haastattelija nuolee, keskivaiheilla vääntää puukkoa haavassa. Jotain varmaan kertoo, kun King sylkäisee lattialle kesken hastattelun.
rheinone
02.09.2006 14:20:48

http://www.yle.fi/yle24/videosali/?a=10&t=4&q=

(kulttuurikulma)

Vau, loistava haastattelu! Sain tosta irti moninverroin enemmän kuin konsertista.
harpist
02.09.2006 17:02:09
Alussa ja lopussa haastattelija nuolee, keskivaiheilla vääntää puukkoa haavassa. Jotain varmaan kertoo, kun King sylkäisee lattialle kesken hastattelun.

O-hoh ... kyllä löi haastattelija rankasti vyön alle "henkilökohtaisella kysymyksellään".

Kyllä aika äkkiä selvisi kumpi henkilöistä on HERRASMIES - siitä sylkäisystä huolimatta. En olisi ihmetellyt vaikka B.B. olisi lopettanut koko haastattelun sikseen ... mistä ihmeen "toimittaja" - nimikkeistöistä tuollaisia haastattelijoita voi yleensä löytää ... ???
" Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin.
Pasi 95
02.09.2006 22:36:00

B.B. oli mielestäni todella hyvä. Kovin moni ei osaa ottaa yleisöään yhtä hyvin.

Ja kyllähän nuo tarinat kuuluu tohon Kingin showhun. En ymmärrä kenellä voi olla aina jotain valittamista. Tulihan niitä biisejäkin ihan tarpeeksi.

Soittoa suoraan sydämestä... ja tunteella!
"Old Time Rock `n` Roll" --> ja keikkaa pukkaa!
rheinone
02.09.2006 22:43:38
Ja kyllähän nuo tarinat kuuluu tohon Kingin showhun. En ymmärrä kenellä voi olla aina jotain valittamista.

Kato, meitä on moneksi. Mun mielestä tarinat oli tylsiä, that's it.
Supernaut
03.09.2006 15:44:52

Uskomaton äijä! How blue can you get?
If the sun refused to shine, I would still be loving you. When mountains crumble to the sea, there will still be you and me. - Page/Plant (Led Zeppelin: Thank You)
Mika Antero
03.09.2006 19:51:50
Ihme pappahuumoria, suunnattu 60-kesäsille.

Etkös sinä ole sitten ihan kohderyhmää...

No joo, sorry, kakskymppinenhän sinäkin vasta olet. Ihan mielenkiintoinen tuo Yleltä tullut haastattelu ja jopa haastattelija näytti vähän olevan perillä aiheesta. Ilmeisesti elämäkerran lukenut ainakin.
GuadanaHombre
04.09.2006 17:13:24
Ah, kaltaiselleni vannoutuneelle fanille koko keikka oli alkusekunneista viimeiseen täyttä mannaa. (Lukuunottamatta lämppäriä.) B.B. Oli paremmassa kunnossa kuin olisin uskonut, erityisen yllättynyt olin lauluäänen vahvuudesta. Alussa vähän pelotti kun King yski muutaman kerran, mutta taisi vaan olla jotkut alku-limat kurkussa.
Ylen haastattelu on tosiaan aika mainio, ja B todella ns. "ownaa" toimittajan. Vähän ikäviä asioita kyllä kyseli, mun mielestä tollaset kuuluis jonnekin seiskan artikkeleihin.
Mulla on muuten keikalta muutama huono kuva ja jonkinverran kohtalaista videopätkää jonka saan jakoon loppuviikosta. Ilmoittelen vaikka sitten täällä jos on halukkaita vastaanottajia.

Someone really loves you B, guess who. Thank you so very much.
Got my mojo workin' but it just don't work on you...
buju
18.09.2006 13:10:23 (muokattu 18.09.2006 13:10:54)
(Ilmoittelen vaikka sitten täällä jos on halukkaita vastaanottajia.)

Täällä on yks halukas odotellu kuvia B.B. Kingin keikasta, joten laita ihmeessä tulemaan jos vaan onnistuu.
Damn right, I´ve got the blues
levizion
21.09.2006 20:23:25 (muokattu 21.09.2006 20:23:38)
Löytyykös tuota haastattelua enää mistään, kun en Ylen sivuilta enää löytänyt?
colosseum
23.09.2006 00:48:20
Löytyykös tuota haastattelua enää mistään, kun en Ylen sivuilta enää löytänyt?

Kysy Ylen kulttuuritoimitukselta, varmaan löytyy, herra Kingin räkimisestä huolimatta.
Näin haastattelusta vain osan, Kingin vittuuntuminen haastattelijaan tapahtui jo varmaan ennen kuin kamerat käynnistyivät. Vaikutti siltä, että kyseessä oli afroamerikkalaisen henkilön epäluuloisuus valkoisen, liian "älykkään" nuoren ihmisen esittämiin kysymyksiin. Ainakaan muutama minuutti ennen Kuninkaan räkimistä studion lattialle, en huomannut muuta skismaa heidän välillään kuin sen, että haastattelija osasi erittäin hyvin englantia, ja keskustelussa ainakin puolin jos toisinkin käytettiin ilmaisua "sir".

Olen itse kova räkimään, mutta jos pitää mielenosoitus järjestää: suoraan haastattelijan silmien väliin, nyrkki perään ja ilmoitus: haastattele itseäsi.

Ps. Haastattelija kysyi Kingin lukuisista lapsista vasta eritteen lennettyä.
sinCCos
23.09.2006 22:26:31
Mielestäni aivan mahtava keikka. :)
TheLemon
03.10.2006 17:20:29
Hyvä keikkahan tuo oli, tosin puhumista sinäänsä ehkä vähän liikaa..
"Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)