roope13 13.11.2006 12:49:26 | |
---|
Ethän missannut. Jos missasit korjaa erehdys mahdollisimman pian. Kävin itse lauantaina ja Tommy on valovuoden edellä kaikkia muita kitaristeja jotka olen nähnyt tai kuullut tai voin vain kuvitella pallolla olevan. Et tiedä millainen on hyvä konsertti, jos et ole kuullut Tommy Emmanuelia livenä. Huima elämys. Onko täällä muita heränneitä? |
weelie 13.11.2006 13:24:43 (muokattu 13.11.2006 14:30:24) | |
---|
:) Perjantaina olin (toka rivi, viides paikka vasemmalta). Hieno keikka oli. Eihän se siinä mielessä yllättänyt, että olihan se samanlaista kuin DVD:illäkin, mutta olihan se MAHTAVAA kokea henkkoht. Ja miehen itsensä kanssa pääsi peistä vääntämään jameissa (suusanallisesti kun en soittamaan uskaltanut ruveta). Vähän oli erimielisyyttä kun sanoin että pidän Jimmie Vaughanista enemmän kuin Stevie Ray Vaughanista... olen kuulemma kuuro. :D Ikävä kun ei ollut muusikoidennet-leimaa kuulijoiden otsassa. Olisi voinut kohdata tuttuja nickkejä ihan silmästä silmään. http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=133273 PS Lisäys: Chet Atkinsin "I still cannot say goodbye" oli kyllä yllättävä ja sopiva veto, noin isänpäivän alla. :) Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
blyysi 13.11.2006 23:26:43 | |
---|
Harmi kun ei jokaiselle keikalle ehdi.. Pitäis varmasti muutenkin tutustua kaverin tuotantoon muutenkin kuin youtube -videoiden kautta. Osaisiko joku suositella tähän sopivaa julkaisua? ..Vähän oli erimielisyyttä kun sanoin että pidän Jimmie Vaughanista enemmän kuin Stevie Ray Vaughanista... olen kuulemma kuuro. :D On sen verran kova soittaja, että pienet vajaavaisuudet musiikkimaun suhteen sallittakoon;) I ain't nothin' but a player |
terone 13.11.2006 23:50:50 | |
---|
:) kun sanoin että pidän Jimmie Vaughanista enemmän kuin Stevie Ray Vaughanista... olen kuulemma kuuro. :D Eihän tuo nyt niin väärin mennyt, vähemmän on enemmän joidenkin mielestä. Mutta (älkääkä nyt suuttuko) onko tuo Emmanuel vähän sellainen SRV-tyyppinen ,luonteeltaan siis, kitaraa soittaessaan, eli sellainen ADHD-tapaus? Kovasti sitä ainakin hehkutatte ... ;) We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies |
Capman 13.11.2006 23:56:59 | |
---|
Jos joku on kitaransoiton Yoda tai Jedi, niin se on kyllä Tommy. |
Turder 14.11.2006 12:58:07 | |
---|
Vieläkin hymyilyttää ja ajattelen keikkaa. Oli se vaan niin hyvä. Harmittaa kun en ottanut enemmän videota keikalta, nyt tuli otettua vaan kaksi biisiä kokonaan ja muutama lyhyempi pätkä. Ensi kerralla sitten... Just because I rock doesn't mean I'm made of stone. |
roope13 14.11.2006 16:34:46 | |
---|
Vai ei se Tommy ymmärrä isoveljen päälle. Srv itse ainakin tiesi että isoveli on ja pysyy yläpuolella. Varmaan Tommy tykkää enemmän Lonnie Johnsonista kuin Lightning Hopkinssista. Tommylla ja Jimmiellä on hiukan erilainen lähestymistapa. Jos Jimmie vetäisi yksin 6 strings down pikaten olisi siinä haastetta myös Tommylle. Ei tosin soittoteknisesti. Kovia äijiä molemmat. Mitä mieltä olitte Tommyn soundeista? Minua vähän häiritsi se, että alapää kuulosti uruilta eikä äänet juuri erottuneet. Nopeat biisit menivät puuroksi. Aika harmi. Se aborginaaliääni biisi oli aivan törkeän hyvä. Mielettömät soundit. Mikä on biisin nimi? |
weelie 14.11.2006 18:34:25 | |
---|
Varmaan Tommy tykkää enemmän Lonnie Johnsonista kuin Lightning Hopkinssista. Mitä mieltä olitte Tommyn soundeista? Minua vähän häiritsi se, että alapää kuulosti uruilta eikä äänet juuri erottuneet. Nopeat biisit menivät puuroksi. Aika harmi. Se aborginaaliääni biisi oli aivan törkeän hyvä. Mielettömät soundit. Mikä on biisin nimi? Mainitsi diggaavansa Claptonista, mutta kovin ikinä on kuulemma Django Rheinhardt. Clapton ei ole Lightning, mutta Johnson on vähän Django, joten voinet olla oikeassa. :D Topah jo haukkuikin salin PA:n. "Initiation". Eli varmaan johonkin initiaatioriittiin viittaa. Sopiva nimi, sellainen "alkukantainen" riittitanssi siitä mieleen tuleekin. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |