Tiedustelen kuka tuntee Peter Greenin "Just Another Guy" kappaleen, että sävy tai efekti mikä ko. kappaleen kitarassa on, niin onko se chorus vai peräti (lievä)flanger? Jokatapauksessa olen itse hyvin mieltynyt tuohon tunnelmaan. "Five strings, three notes, two fingers, one arsehole" |
Tiedustelen kuka tuntee Peter Greenin "Just Another Guy" kappaleen, että sävy tai efekti mikä ko. kappaleen kitarassa on, niin onko se chorus vai peräti (lievä)flanger? Jokatapauksessa olen itse hyvin mieltynyt tuohon tunnelmaan. Kysymykseen en osaa vastata, mutta onks tää tarkoittamasi biisi siltä Greenin albumilta, missä on se talvimaisema? White Sky.. Bassoa vuodesta 1972. |
Kysymykseen en osaa vastata, mutta onks tää tarkoittamasi biisi siltä Greenin albumilta, missä on se talvimaisema? White Sky.. Mulla on sellainen 2 cd kokoelma, josta mä bongasin ton kappaleen; "memories of Fleetwood Mac & Peter Green", jossa toinen cd on Peter Greenia ja Toinen Fleetwood Mackia. "Five strings, three notes, two fingers, one arsehole" |