lazzarella 24.09.2004 21:17:08 | |
---|
Onko kukaan ostanut Wickholmin levyä? jos on, mitä mieltä olet levystä ja suositteletko ostamaan? Ei oo totta,
että olen ruma,
koska mulla ei oo varaa pukeutua.
niin kuin rikkaiden kakarat,
jotka mulle nauravat,
vaatteitani pilkkaavat,
silti en oo ruma.
Tajuut sä maailma:
Olen kaunis,
olen rohkea,
olen vapaa,
syntynyt voittamaan! |
Vilhelmus 24.09.2004 21:39:19 | |
---|
Onko kukaan ostanut Wickholmin levyä? jos on, mitä mieltä olet levystä ja suositteletko ostamaan? En ole ostanut, mutta kuunnellut pariin-kolmeen kertaan. Ihan kivoja ralleja.. mutta herrajumala! Käsite tyhjänpäiväinen saa ihan uuden merkityksen! Todella pliisuja kappaleita vailla minkäänlaista särmää. Onhan siellä tarttuvaakin rallia, mutta jotenkin hevletin vetelä kuva siitä levystä jää. "Akvaari jossei o kaloja eikä vettä vaan hämyheikkeijä."
- Steelin kuvaa terraariota |
Mako 24.09.2004 21:46:57 | |
---|
Onko kukaan ostanut Wickholmin levyä? jos on, mitä mieltä olet levystä ja suositteletko ostamaan? Koko levyä en ole kuullut, sen perusteella mitä olen sattunut kuulemaan niin ihan rentoa, hyvää old school-suomirockia. Hanhiniemen jalanjäljille taisi mies lähteä, en tiedä tekikö sen tyylillä, kerron kun kuulen koko levyn.. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
JKH 25.09.2004 02:08:50 | |
---|
Kuka tehnyt biisit. Onko yhtään Janin Omia? "Miksi pitää aina mainita, jos joku on maailmankuulu, jos hän kerran on maailmankuulu?" -Markus Kajo |
M.i.k.key 25.09.2004 02:21:16 | |
---|
Kuka tehnyt biisit. Onko yhtään Janin Omia? Hukun on ainakin säv. Hannu Korkeamäki ja san. Edu Kettunen My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
MrQ 25.09.2004 05:08:28 | |
---|
Kuka tehnyt biisit. Onko yhtään Janin Omia? Nimenomaan, Kyllä pitää miehen itse tehdä kappaleensa vaikka mikä olisi. |
Mika Antero 25.09.2004 06:57:20 | |
---|
Kenkkus-setä se on vissiin viimeinkin tullut vanhaksi. Tykkään nimittäin sekä Wickholmista että Pakarisesta. En nyt missään nimessä levyä ostaisi kummaltakaan, mutta mielelläni heidän tekeleitään kuuntelen kun kohdalle sattuu. Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. |
Vilhelmus 25.09.2004 08:47:04 | |
---|
Kuka tehnyt biisit. Onko yhtään Janin Omia? Oisko pari-kolme ollut. Sitten oli Korkeamäen lisäksi vielä joitakin ammattivärkkääjiä, joita en taas näin aamusella kye muistamaan. "Akvaari jossei o kaloja eikä vettä vaan hämyheikkeijä."
- Steelin kuvaa terraariota |
aikavaikea 25.09.2004 08:56:54 | |
---|
Oisko pari-kolme ollut. Sitten oli Korkeamäen lisäksi vielä joitakin ammattivärkkääjiä, joita en taas näin aamusella kye muistamaan. Ainakin Timo Kiiskinen on ollut väsäämässä "Kaikki muuttuu" -tsibaletta. Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko. |
AP 25.09.2004 09:00:00 | |
---|
san. Edu Kettunen Ainakin sanoituksessa voi sitten olla jotain ideaakin. K100 #7 |
Hohhoijaa 25.09.2004 09:38:21 | |
---|
Musavideon näin. Aika perus "suomirokkia". Mies kulkee jossain pellossa yksin kitaran kanssa ja välillä se soittaa bändin kanssa jossain huoltoaseman parkkipaikalla. Ja istuskelee kallioilla ja kukkuloilla ja katselee haikeasti horisonttiin... tai jotain sinne päin ;) Ihan Mukavien Ihmisten Kilta #17
Ihan Huonojen Koneitten Kilta #17 |
sirdickyj 25.09.2004 09:47:10 (muokattu 25.09.2004 21:02:51) | |
---|
Kyllä pitää miehen itse tehdä kappaleensa vaikka mikä olisi. Käsittääkseni tässä on enemmänkin kyse siitä, että herran omat biisit ei nyt just tähän Idols-formaattiin sovi. Kyllähän Wickholm on ainoa musiikin ammattilainen koko siitä Idols-joukkiosta, mikä paneekin ihmettelamään miksi hän ylipäänsä moiseen kuraan lähti mukaan. No, onhan 4-5 donaa ihan hyvä keikkaliksa, vaikka siitä prosentit (tod.näk vielä aika kovat) maksaisikin päältä. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
M.i.k.key 25.09.2004 10:12:13 | |
---|
Käsittääkseni tässä on enemmänkin kyse siitä, että herran omat biisit ei nyt just tähän Idols-formaattiin sovi. Mä käsitin että sen omat biisit on vaan yksinkertaisesti huonoja. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
sormunen 25.09.2004 10:20:40 | |
---|
No, onhan 4-5 donaa ihan hyvä keikkaliksa, vaikka siitä prosentit (tod.näk vielä aika kovat) maksasisikn päältä. Tonko verran tämä Jani kuittaa? Aika hyvä keikkaliksa suomalaisolosuhteissa. Tohon kun pannaan vielä päälle yleiset kiertuekulungit ja bändin liksat, niin summat ovat semmosia, ettei taida kaverilla montaa keikkaa ollakaan? Vai mitä tarkoitit? |
sini 25.09.2004 11:02:30 | |
---|
Ainakin sanoituksessa voi sitten olla jotain ideaakin. No jaa. Olisin odottanut parempaa Kettuselta. Yllätys oli, että hää on sanoittanut Hukun -veisun. |
Kapane 25.09.2004 11:19:49 (muokattu 25.09.2004 11:21:13) | |
---|
Käsittääkseni tässä on enemmänkin kyse siitä, että herran omat biisit ei nyt just tähän Idols-formaattiin sovi. Kyllähän Wickholm on ainoa musiikin ammattilainen koko siitä Idols-joukkiosta, mikä paneekin ihmettelamään miksi hän ylipäänsä moiseen kuraan lähti mukaan. No, onhan 4-5 donaa ihan hyvä keikkaliksa, vaikka siitä prosentit (tod.näk vielä aika kovat) maksasisikn päältä. no ohjelma toimisto ottaa 20% eli 5000e jää neljä tonnia. SIt matkakulut, bändi ja kaikki muu paska, joten käteen jää joku 500-1000. Aika hyvin ottaen huomioon sen, että meijän tuottajalla on levyttävä bändi ja niiden alaraja millä ne lähtee keikalle on 250e. ******** ohjelmatoimistona ROCXXX Yleesä "hyvät" bändit vaikka ei levyttäskään pystyy pitään alarajana 500e. |
paranoid android 25.09.2004 11:55:44 | |
---|
Musavideon näin. Aika perus "suomirokkia". Mies kulkee jossain pellossa yksin kitaran kanssa ja välillä se soittaa bändin kanssa jossain huoltoaseman parkkipaikalla. Ja istuskelee kallioilla ja kukkuloilla ja katselee haikeasti horisonttiin... tai jotain sinne päin ;) Videosta tuli heti mieleen Ruusulaulu. Nahkaliivit paukkuu. |
Hotlicks 25.09.2004 12:11:43 | |
---|
En ole ostanut, mutta kuunnellut pariin-kolmeen kertaan. Ihan kivoja ralleja.. mutta herrajumala! Käsite tyhjänpäiväinen saa ihan uuden merkityksen! Todella pliisuja kappaleita vailla minkäänlaista särmää. Onhan siellä tarttuvaakin rallia, mutta jotenkin hevletin vetelä kuva siitä levystä jää. Aika samoilla linjoilla... En oikeastaan tiedä mitä edes odotin. Tunnen Janin pitkältä ajalta ja en ihan pysty allekirjottamaan, että levy olis sen itsensä näköinen. Biisit oli yksittäisinä ihan ok, kokonaisvaikutelma oli vaan pikkasen kevyt ja tasapaksu. Kyllä sitä kunnon tuuppaustakin olisi voinut levylle laittaa... Mitä biisien valintaan tulee, niin Jani käsittääkseni teki paljonkin biisejä levyä varten ja kaikki vanhatkin taidettiin käydä läpi. Levylle päätyi sitten ne kaikkein parhaat ehdokkaat, omia tai muiden tekemiä. Tulevaisuudessa uskon että niitä omia tulee enemmänkin. Kaveri on nimittäin oikeasti ihan pätevä tekemään biisejä, ja aikas pirun kova kitaristi. Ei varmaan moni 13-vuotias soitellut vuonna '90 Passion & Warfaren mukana noin ensikuulemalta... Tyyli on toki (onneksi!) muuttunut ja tyylitajuakin löytyy. Eiköhän tuo ole noista Idols-hahmoista ainoa, joka ilman levy-yhtion tukeakin sais aikaiseksi jotain kelvollista kuunneltavaa. |
pantzku 25.09.2004 13:13:46 | |
---|
En ole ostanut, mutta kuunnellut pariin-kolmeen kertaan. Ihan kivoja ralleja.. mutta herrajumala! Käsite tyhjänpäiväinen saa ihan uuden merkityksen! Todella pliisuja kappaleita vailla minkäänlaista särmää. Onhan siellä tarttuvaakin rallia, mutta jotenkin hevletin vetelä kuva siitä levystä jää. Itekin yllätyin levyä ensi kertaa kuunnellessani, biisit tuntuivat olevan kovin samantyyppisiä eikä oikeen mikään kuulostanut varsinaiselta hittimatskulta. Ainoo muista erottuva biisi on Mitä vaan, piristävä poikkeus etenkin tällä levyllä. Jotain rokimpaa olisin kyllä odottanu, mies kuitenki veteli aika ralleja välistä idolssissa. Artistin kotisivulla vieraillessani levystä kerrottiin tehdyn tarkoituksella kokonaisuus, joka kuunnellaan kerralla läpi kiireettömissä olosuhteissa. Biisit ei kuulemma aukee heti parilla ekalla kuuntelukerralla. Tuon ekan asian kyllä allekirjotan, levy toimii parhaiten, kun sen kuuntelee kokonaan alusta loppuun. Tietty tunnelma on yhdistää kaikkia biisejä, mikä voi olla hyvä juttu, mutta vaarana on tietysti tuo esille tullut tasapaksuus. |
sirdickyj 25.09.2004 13:44:34 | |
---|
Tonko verran tämä Jani kuittaa? Aika hyvä keikkaliksa suomalaisolosuhteissa. Tohon kun pannaan vielä päälle yleiset kiertuekulungit ja bändin liksat, niin summat ovat semmosia, ettei taida kaverilla montaa keikkaa ollakaan? Vai mitä tarkoitit? Tarkoitin, että kun liksa on se mitä on, niin sitten siitä prosentit toimistolle, formaatille (Idolshan ottaa kaikesta osansa, näin ainakin tietyn aikaa), bändi, PA, kuljetus, hotellit jne. Ei tuo 4 donaa nyt niin kova liksa oikeesti oo, kyllähän Jani vetää jengiä keikoille, ja hänhän nyt tällä Idols-jutulla voi ratsastaa vain tietyn aikaa. Ei se liksa ole sitten ilman omia "siiåpiä" ja kannuksia enää yhtään niin kova, jos ei hittejä synny. Kyllähän Neljä Ruusua taatusti maksaa tuon saman 4-5 donaa, Juice Leskinen duokin maksaa 2500 euroa ja Remu kolmisen tonnia. WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |