mlaurone 19.11.2003 12:51:27 | |
---|
joo siiri laulaa hienosti, pauli on sovittanut, mutta kenenköhän alkuperäinen biisi se mahtaa olla? osaako kukaan auttaa :( T:Marko |
Risto Mustalisä 19.11.2003 13:11:10 | |
---|
joo siiri laulaa hienosti, pauli on sovittanut, mutta kenenköhän alkuperäinen biisi se mahtaa olla? osaako kukaan auttaa :( T:Marko Gene Pitney:"Something's got a hold on my heart" 60 -luvulta - muistaakseni.Pitney levytti sen myös Soft Cell -duon toisen osapuolen Marc Almondin kanssa 80 -luvulla - muistaakseni. Born to be wild! - paitsi kotona.. |
M.i.k.key 19.11.2003 22:21:39 | |
---|
Tyhmä kysymys: Kuka Pauli on kyseessä, siis sovittaja? Onko herra myös kirjoittanut nuo hienot viulut vai kuka? Melo omaa kanoottiasi |
Aerodactev 19.11.2003 22:29:16 | |
---|
Kuka Pauli on kyseessä, siis sovittaja? Hanhiniemi. |
volvo740 20.11.2003 05:32:50 | |
---|
Vai että laulaa hienosti. Hirveetä määkimistä koko biisi. Taas on loistava kappale pistetty laulutaidottomalla naisäänellä ja typerillä sanoituksilla pilalle. |
mlaurone 20.11.2003 09:26:48 | |
---|
kiitos risto avusta :) kummastelen tässä, että eikö MTV3:n chatti kanavat riitä ihmisille, kun laittavat tänne kapea-alaisia mielipiteitään? en käsittääkseni kysynyt kenenkään mielipidettä kyseiseen biisiin. olen aina pitänyt muusikoita avarakatseisina, musiikkiin itseensä keskittyvinä ja suopeina ihmisinä (itse ainakin olen) miksi musiikkiin ei voi suhtautua avoimesti? mielestäni ihan kaikki musiikki on hienoa ja arvokasta ja nostankin hattua kaikille, jotka tekevät omaa musiikkia tai tekevät hienoja ja omaperäisiä tulkintoja muiden biiseistä. olipa muusikko räppäri tai metalli-mies, niin työnne on arvokasta ja innostavaa. en itsekkään pidä kaikista musiikin aloista, mutta ei se silti arvostustani vähennä... T:Marko |
Larry 20.11.2003 10:25:50 | |
---|
Vai että laulaa hienosti. Hirveetä määkimistä koko biisi. Taas on loistava kappale pistetty laulutaidottomalla naisäänellä ja typerillä sanoituksilla pilalle. Amen to that! -You Can Tune a piano but can't Tuna Fish- |
Turmis 20.11.2003 13:06:07 | |
---|
Vai että laulaa hienosti. Hirveetä määkimistä koko biisi. Samaa mieltä. Miten voi olla mahdollista että tuollainen määkiminen voi mennä läpi? Järkyttävää kun ne vielä soittavat radiossakin sitä piisiä n.5 kertaa päivässä. |
Baroquean 20.11.2003 13:25:03 | |
---|
Järkyttävää kun ne vielä soittavat radiossakin sitä piisiä n.5 kertaa päivässä. Niinpä! Siis mihin radioasemilta on kadonnut kunnon menevät (siis oikeasti viihdyttävä) biisit? Kyllä nykymenolla mikä tahansa biisi "soitetaan loppuun" aika äkkiä. No, tietysti eri kanavilla on välillä jotain "teemapäiviä" ja ohjelmia joilla pyritään miellyttämään mahdollisimman monia kuulijoita. Se on tietysti vaikeaa se... Vähän meni taas ohi aiheen, mutta ole tosiaan sitä mieltä, että se biisi on aika ärsyttävä, ei missään mielessä piristävä/viihdyttävä. Arbeit macht frei. |
Ossi 20.11.2003 13:25:23 | |
---|
joo siiri laulaa hienosti.. Tuossa esityksessä on jotain, mikä sai minutkin koukkuunsa. Olen kuullut biisin vain pari kertaa, joten en osaa analysoida, mihin sen viehätys perustuu. Eikä oikeastaan liene tarpeenkaan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Fortune 20.11.2003 13:30:23 (muokattu 20.11.2003 13:30:45) | |
---|
Tuossa esityksessä on jotain, mikä sai minutkin koukkuunsa. Olen kuullut biisin vain pari kertaa, joten en osaa analysoida, mihin sen viehätys perustuu. Eikä oikeastaan liene tarpeenkaan. Ehkä siinä on jotain samaa kuin Johnny Winterin ja Santanan kitaransoitossa, koko ajan tuntuu, että liikutaan niillä rajoilla, että homma leviää käsiin, muttei leviä kuitenkaan, päinvastoin, homma kulkee ja jalka vippasee. Minusta Siirin laulussa on tuossa juuri sitä sopivaa luomua ja horjumista, joka tekee tulkinnan ja joukosta esiin tulevan esityksen. Enemmän taitoa tuommoinen vaatii kuin übertekninen ja puhdas, mutta läpilaulettu suoritus. Minun mielestäni siis. |
Ossi 20.11.2003 13:34:03 | |
---|
Minusta Siirin laulussa on tuossa juuri sitä sopivaa luomua ja horjumista, joka tekee tulkinnan ja joukosta esiin tulevan esityksen. Enemmän taitoa tuommoinen vaatii kuin übertekninen ja puhdas, mutta läpilaulettu suoritus. Siepäs se sanoit. Kyllä Pyhä Perhe tietää. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Chemo 20.11.2003 15:34:22 | |
---|
Tuossa esityksessä on jotain, mikä sai minutkin koukkuunsa. Olen kuullut biisin vain pari kertaa, joten en osaa analysoida, mihin sen viehätys perustuu. Eikä oikeastaan liene tarpeenkaan. Ihan sama juttu täällä. Ehkä se viehätys on juuri siinä, ettei ole haettu mahdollisimman kliinistä, "oikein", tehtyä tulkintaa. Ehkä. En tiedä. Mutta mielellään tuon kuuntelee. Vaikka kyseessä on noinkin yleinen biisi, jostain syystä mulla kesti jonkun aikaa ennenkuin muistin mikä se alkuperäinen oli. Ramalamadingdong. |
KooAa 20.11.2003 16:28:37 | |
---|
Minusta Siirin laulussa on tuossa juuri sitä sopivaa luomua ja horjumista, joka tekee tulkinnan ja joukosta esiin tulevan esityksen. Enemmän taitoa tuommoinen vaatii kuin übertekninen ja puhdas, mutta läpilaulettu suoritus. Minun mielestäni siis. Miusta kans .. eka kerran kun kuulin raatiosta niin piti oikein kuukkellilla alkaa selvittämään että kukas se siellä lauleskelee. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
RawknRawl 20.11.2003 16:44:07 | |
---|
Minäkin tykkään Siiristä. Kappaleen tuotanto on hieno. Karaoke fxt laulussa ja suomalainen iskelmämixaus. Siirin laulu tähän soppaan ja viulut ja muut ja tulos on kerrassaan nautittava. Harkitun hieno veivaus. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Ossi 20.11.2003 16:50:15 | |
---|
Vaikka kyseessä on noinkin yleinen biisi, jostain syystä mulla kesti jonkun aikaa ennenkuin muistin mikä se alkuperäinen oli. Sama täällä. Eh.. tässähän syntyi Siirille yllättäen köriläistä koostuva pienimuotoinen fanklubi :) "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Tapani L 20.11.2003 21:44:04 | |
---|
Enemmän taitoa tuommoinen vaatii kuin übertekninen ja puhdas, mutta läpilaulettu suoritus. Aivan. Itse en kyseisestä biisistä erityisemmin pidä, mutta Siirin äänestä kylläkin. Sitäpaitsi kyllä se Siiri eri tavallakin osaa laulaa, kuunnelkaapa vaikka Killeriä. Muutenkin on mielestäni yksi Suomen parhaimmista nais-artisteista ja omalla tavallansa oikein kaunis ilmestys. |
pimp 20.11.2003 21:51:14 | |
---|
Kyllä tuo radiossa kuuluva versio on "ihan jees" mut silleen ihan pikkasen paska kuitenkin. Kun kuulin tuon Gene Pitneyn version tuossa niin totean vain että se on se hyvä biisi eikä Siiri mikä siinä on se juttu, niih. |
Tympee Huttunen 21.11.2003 09:00:34 | |
---|
Hyvin laulaa Siiri tosiaan. Hieno ääni tytöllä vieläpä. Huonot taustat vain tässä biisissä. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Fortune 21.11.2003 10:42:24 | |
---|
Aivan. Itse en kyseisestä biisistä erityisemmin pidä, mutta Siirin äänestä kylläkin. Sitäpaitsi kyllä se Siiri eri tavallakin osaa laulaa, kuunnelkaapa vaikka Killeriä. Muutenkin on mielestäni yksi Suomen parhaimmista nais-artisteista ja omalla tavallansa oikein kaunis ilmestys. No minulle se Killer ei kyllä taas uppoa ollenkaan, mutta se ei ole Siirin vika. Kuulostaa 2 markan Rasmukselta. |