Aihe: Sydämeni osuman sai = Sydän syrjällään prkl!
1 2 3
Humma
23.10.2003 21:28:25
Jos joku ei satu tietämään tapausta niin hommatkaapas vasiten piisi "sydän syrjällään" ja huomaatte että siinä on ensimmäinen alkuperäinen sävel tämän päivän hitistä "sydämeni osuman sai"
Elämä on peliä...panokset kovenee.
Aerodactev
23.10.2003 21:36:30
Umm, eikös tuo ole jopa käännösbiisi jostain englanninkielisestä?
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Toveri
23.10.2003 21:38:21 (muokattu 23.10.2003 21:38:56)

Jos joku ei satu tietämään tapausta niin hommatkaapas vasiten piisi "sydän syrjällään" ja huomaatte että

..se on käännöskappale (Something's gotten hold of my heart), jonka ovat säveltäneet Roger Frederick Cook ja Roger John Reginald Greenaway.

EDIT: Kirottu A. Myöhästyin, kun tutkiskelin.
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
Humma
23.10.2003 21:38:59
Umm, eikös tuo ole jopa käännösbiisi jostain englanninkielisestä?

Herätti mielenkiintoa...pitänee alkaa metsästään.
Blue Moon
23.10.2003 21:41:18

Gene Pitneyhän tuon "Something's Gotten Hold of My Heartin" leipoi hititksi jo 60-luvulla.
- It's been a long time coming -
Bacchus
23.10.2003 21:49:21
Yllätyin itsekin, kun tässä yhtenä päivänä radiosta tulvahti tuon englanninkielisen version sävelet. Cover mikä cover se zuomalainen taitaapi olla... On muuten helvetin huono veto Siiri Nordinilta, aneemista hönkimistä. Hyi!
!
sormunen
23.10.2003 22:00:06 (muokattu 23.10.2003 22:00:35)
Gene Pitneyhän tuon "Something's Gotten Hold of My Heartin" leipoi hititksi jo 60-luvulla.

Kuningasversio taas on Marc Almondin ja Gene Pitneyn duetto Almondin "The Stars We Are" -levyltä.

Tyylitajuttomin ja säälittävin räiskäys on ehottomasti Kuosmasen ja Mustajärven tamperehumppa muutaman vuoden takaa.

Tää uusi, joka silloin tällöin mulle tuntemattomilta radiokanavilta kuuluu, on taas aivan säälittävän aneeminen. Käsitinkö oikein, että asialla on Siiri Nordin? No jopas, kukahan on "sovittanut"?
Super-Jari
23.10.2003 22:02:14
Minun mielesti Siiri on hyvä laulaja ja tuo Sydämeni osuman sai on hyvin onnistunut käännös biisi.

Minun mielestäni.
Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala
Humma
23.10.2003 22:09:48
Minun mielesti Siiri on hyvä laulaja ja tuo Sydämeni osuman sai on hyvin onnistunut käännös biisi.

Minun mielestäni.

Aivan...Ja minun mummo on Yngwie Malmsteen
Aerodactev
23.10.2003 22:18:42
Mulla on sellainen kuva, että Sydämeni osuman sai on Pauli Hanhiniemen käännös. Tuollaista kuulin, kun esittivätten kappaleen koulun syyslomakonsertissa. Muistankohan sitten vain väärän nimen.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Humma
23.10.2003 22:22:21
Mulla on sellainen kuva, että Sydämeni osuman sai on Pauli Hanhiniemen käännös. Tuollaista kuulin, kun esittivätten kappaleen koulun syyslomakonsertissa. Muistankohan sitten vain väärän nimen.

Joo kyl se näköjään oli Hanhiniemen käsialaa
C.F.D.T
23.10.2003 22:59:52

Olen pahoillani.
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
KooAa
23.10.2003 23:15:06

Minun mielestäni.

Niin minunkin mutta sehän on käännösbiisi. Oikein yllätyin kun kuulin että se Siiri sen laulaa.
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Jaristoteles
28.10.2003 19:17:41
Mun kivekset piiloutuu aina kun siinä biisissä tulee se kohta missä Siiri vetää niin he-le-ve-tin korkealta.

Lusikallinen AutoTunea lääkärin määräyksestä.
Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne.
Saikkonen
28.10.2003 20:05:41
Lusikallinen AutoTunea lääkärin määräyksestä.

Onhan siinä jo kauhallinen. Kummallisen päälleliimattu fiilis tulee siitä biisistä, tausta on yhtä pötköä ja laulu ikäänkuin erikseen siinä päällä.
Nimismies
28.10.2003 20:29:53
Onhan siinä jo kauhallinen. Kummallisen päälleliimattu fiilis tulee siitä biisistä, tausta on yhtä pötköä ja laulu ikäänkuin erikseen siinä päällä.

Sama juttu vaivaa minuakin. En oikein tykkää, ihmetyttää miten se on kaikista niin hyvä biisi.
Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot.
Tympee Huttunen
28.10.2003 20:43:48
Nick Cave and the Bad Seeds on myös kyseisen kappaleen coveroinut. Onko tässä Siirin esittämässä versiossa hieman omituinen rakenne verrattuna alkuperäiseen? (jota en siis ole kuullut)
"Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta."
fox
28.10.2003 20:46:05

Mutta sithejä voi olla kerrallaan vain kaksi, mestari ja oppipoika. Yngvie ja..ja.. Tol***??
Tuota - itse en pidä tuosta osuman saaneesta sydämestä, kyseessä on vaan ilmeisesti sopimaton kappalevalinta laulajalle... tai toisinpäin. Korostan että tämä on vain minun mielipiteeni, omasta bändistäkin löytyy erilainen näkökanta.
Basismi
28.10.2003 21:04:54
Mielenkiintoista porukkaa täällä, ensin joku Maija Vilkkumaa on upea ja seksikäs ja sitten tätä ihan mainiota vetoa haukutaan surutta. Eikö se ole kaikille selvä, että biisi on laulettu tarkoituksella "päin honkia"? Tuohan on ainoa toimiva tapa vetää noin aneeminen piisi.
It's hard to be humble when you're so fucking big!
Saikkonen
28.10.2003 21:09:35
Mielenkiintoista porukkaa täällä, ensin joku Maija Vilkkumaa on upea ja seksikäs ja sitten tätä ihan mainiota vetoa haukutaan surutta.

Mutta eihän Maija Vilkkumaan olemus vaikuta tähän ruodinnan alla olevaan biisiin millään tavalla...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)