![]() 15.05.2003 21:15:17 | |
---|---|
Mihin on kaikki tutut vanhat hävinneet? Miksei kukaan tuttu enää kirjoita tänne mitään? Ystävät ja tuttavat on kaikonneet. Johtuukohan nuorten asenteesta? Asenteesta jolla mullekkin vastataaan etttä "voi Jami hyvä, asiahan on tietysti näin ja näin.." Mua tuo asenne ei jaksa huvittaa että täällä viitsisin kirjoitella. Jauhakaa keskenänne. | |
![]() 15.05.2003 21:25:39 | |
"Vuosien painon tunnen luissani.." Ei vaineskaa, kyllä täällä jengiä piileskelee pitkin m-netin kyberkäytäviä. Lurking, just waiting. Ylihuomenna treenipv., hurroo! | |
![]() 15.05.2003 21:25:42 | |
Johtuukohan nuorten asenteesta? Asenteesta jolla mullekkin vastataaan etttä "voi Jami hyvä, asiahan on tietysti näin ja näin.." Mua tuo asenne ei jaksa huvittaa että täällä viitsisin kirjoitella. Jauhakaa keskenänne. Mitä erikoiskohtelua sä sitten oikein odotat? Ehkä kaipaamasi kunnioitus löytyy jostain muualta kuin täältä netistä. Onnea etsintään. Eiköhän täällä asioiden sisältö kuitenkin ratkaise, ilmaistaan se sitten missä muodossa hyvänsä. | |
![]() 15.05.2003 21:26:58 (muokattu 15.05.2003 21:27:27) | |
Jami, älä ajattele noin mustavalkoisesti, Sinunlaisesi kokemus ja viisaus on hyödyksi täällä, joten älä murehdi... Homma hanskassa, hanskat hukassa...
Hoho. | |
![]() 15.05.2003 21:47:17 | |
Mihin on kaikki tutut vanhat hävinneet? Miksei kukaan tuttu enää kirjoita tänne mitään? Ystävät ja tuttavat on kaikonneet. Montako puuttuu? Itse Perkele on ainakin kaikonnut. Intissä? Minä olen hirveän huono muistamaan joukosta huomaamatta poistuneita. Johtuukohan nuorten asenteesta? Asenteesta jolla mullekkin vastataaan etttä "voi Jami hyvä, asiahan on tietysti näin ja näin.." Pidätkö sinä negatiivisena sitä että sinulle vastataan "voi Jami hyvä"? Pystyn kuvittelemaan mielessäni aika paljon pahempiakin skenaarioita. Sitä paitsi eikö se, että edes vastataan ole parempi kuin se, että vaiettaisiin kuoliaaksi? Mua tuo asenne ei jaksa huvittaa että täällä viitsisin kirjoitella. Jauhakaa keskenänne. Täytyy sanoa että meikäläistä näin nuorena ihmisenä ei myöskään liiemmin huvita tämä ainainen "nuorten asenteen" syyttely, "tuppikullien" soimaaminen ynnä muu. Teikäläisellä on jyrkkiä mielipiteitä mutta todella nuiva suhtautuminen minkäänlaisiin vastalauseisiin. Iän ja kokemuksen tuomaa auktoriteettia kyllä löytyy, mutta silti hyvät keskustelunalut tahtovat välillä muuttua lähinnä tiuskimiseksi, kun toiset eivät olekaan aina samaa mieltä asioista. Ja ihan jokaikistä vastalausetta ei voi kuitata nuoruuskorttiin vetoamalla. Hyvässä hengessä. Jauhetaan sitten keskenämme. Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com. | |
![]() 15.05.2003 23:25:28 | |
Etsi vaikka koulukaverisi: http://www.koulukaverit.com ;) Do you really want to funk with me? | |
![]() 16.05.2003 12:21:46 | |
Etsi vaikka koulukaverisi: http://www.koulukaverit.com ;) En muista niitten nimiä. hähähähäh. A Fortune in Lies, Ana, Arsca, BaariMikko, Dumb, HS, Hanok, Hermanni, Hevirokki, JCM 900, Jami, Johtaja Itse, Jokkeri, Juhani, Jusu, Juxi, Jäärä, Kitaramunkki, Kivi, Lyran, MacGyver, Manosand, Nahkaparturi, Norman Bates, Notefix, Ozzie, PRP, Paavi, Paraske, Prowleri, Pula-aho, RBLade, Roge, Rusakko, Snaga, Tellu, Toni, Toveri, Vilhelmus, Yerma ja ___Ozzy. Tuossa miitin sakkia. Kattokaa huviksenne kuinka moni noista on aloittanut itse jonkun topicin viime aikoina. Ja kun näitä palstoja lueskelee niin hyvin vähän on tämän porukan kirjoituksia yleensäkkin. Aivan muutama vain on aktiivisesti mukana. Missäs muuten Prp:kin luuhaa? Ei ole täällä näkynyt kuukausiin. Toisaalla Juhani kyselee parannuskeinoja näille sivuille. Mä olsin huolissani jos vanha kaarti kaikkoaa tällä vauhdilla. Sitä ei kestä mikään sivusto pitkänpäälle. Joku tässä nyt mättää. Onko kaikki jo sanottu ja moneen kertaan kun ei keskustelut kiinnosta? Ei näytä ajankohtaiset tapahtumatkaan sytyttävän. Kertokaa te mikä on vikana. Sitä keskustelua tuolla avauksella lähinnä hain. Vai onko mikään vikana? Vanhat Mnettiläiset joutaakin lopettaa? Tulihan tilalle takaisinpäästetyt Mahe ja Turbo. | |
![]() 16.05.2003 12:26:49 (muokattu 16.05.2003 12:27:48) | |
Missäs muuten Prp:kin luuhaa? Ei ole täällä näkynyt kuukausiin. PRP tekee bändeineen keikkaa. Sillä ei ole jokapäiväistä nettiä käytössä kun se lopetti duunit, joten sen vuoksi ei palstalla usein vieraile. Meillä on pari yhteiskeikkaa parin viikon päästä 29 päivä ja 30 päivä tätä kuuta. Valtava & Ihmeellinen äänilaite. Silloin pääsee taas vaihtamaan kuulumisia. http://muusikoiden.net/keikat/artis … p?artisti=Ihmeellinen+%E4%E4nilaite | |
![]() 16.05.2003 12:39:45 (muokattu 16.05.2003 12:42:09) | |
Kertokaa te mikä on vikana. Backstage-alueen ylimmässä ketjussa näitä asioita ainakin on puitu viime aikoina. EDIT: Ei sillä etteikö niitä tässäkin olisi hyvä puida, vaan tiedoksi, jos joku ei ole huomannut tuota ylläpidon kyselyä. - It's been a long time coming - | |
![]() 16.05.2003 12:48:20 | |
PRP tekee bändeineen keikkaa. Sillä ei ole jokapäiväistä nettiä käytössä kun se lopetti duunit, joten sen vuoksi ei palstalla usein vieraile. Jeps. Näin on! Juuri eilen treeneissä PRP ihmetteli, kuinka hänellä ei ole pahempia vieroitusoireita ollut tässä muusikoiden.netistä. Eiköhän se joskus taas palaa hohottelemaan. Itselläni on vähän sellainen fiilis, että kaikki on jo tullut sanotuksi. Tekisi mieli joskus kyllä kirjoittaa pidempiä juttuja ja aloittaakin ketjuja, mutta se taas vaatisi enemmän aikaa ja sitä muka ei lödy (vaikka surffaakin koko päivän siellä täällä). Täytyy pistää vähän kontribuutiota peliin jossain vaiheessa... Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut. | |
![]() 16.05.2003 13:13:46 | |
Lieneekö meneillään m-netissäkin sukupolvenvaihdos? Vanhemman kaartin, sivujen alkuajoista lähtien tahkoamat totuudet, puolitotuudet ja mutu-tieto on siirtynyt seuraavalle ikäluokalle joka energisenä jaksaa jakaa tietoa sitä haluaville. Itsellä on työ ja oma pikku musaprojekti vienyt siinä määrin aikaa ja huomiota, että kirjoittelu on jäänyt vähäiseksi. Toisekseen ei myöskään viitsisi aloittaa jotain aihetta pelkästään "päästäkseen ääneen" vaan asiaakin olisi hyvä olla. Edes siteeksi. Kyllä tässä taas aktivoidutaan tilanteen mukaan. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" | |
![]() 16.05.2003 14:25:33 | |
Työkiireet vetää veronsa ja muitakin kiireitä pakkaa päälle. Lukemaan kerkiän kuitenkin aktiivisesti. Sanottavaa on vain aika niukasti. Tuntuu että kaikki niksit on jo jaettu ja uusiin laitteisiin ei ehdi syventymään niin että niistä jotain voisi kertoa. Ja kyllä tämä palsta on hiukan jämähtänyt paikallee, ei mahda mitään. | |
![]() 16.05.2003 14:58:36 | |
Ja kyllä tämä palsta on hiukan jämähtänyt paikallee, ei mahda mitään. Totta. Asiat lienevät jo lähes kaikki käsiteltyjä pariin kolmeenkiin kertaan. Joka palstalla. | |
![]() 16.05.2003 20:33:31 | |
Työt alkavat, elättelin toivoa että täältä olisi saatu häiriköt vittuun, mutta toiveeksi jäi. Joten saa nyt sitten loppua minun osaltani, pitäkää hauskaa. | |
![]() 16.05.2003 21:20:34 | |
Kyllä täällä usein tulee käytyä lueskelemassa, vaan harvemmin on mitään älykästä sanottavaa. Mitään älyttömiä off topic löpinöitä en viitti kirjoitella, siitä pidetään täällä muutenkin huoli. Eli wofon mann nicht sprechen kann, daruber muss mann schweigen tai jotain sinnepäin. | |
![]() 16.05.2003 21:36:46 | |
Vähän tuntuu siltä, että tässä taas tehdään tätä kahtiajakoa ”miittiin osallistuneet ja sitten ne muut”, vai olenko vain vainoharhainen? En tähän ns. kaveriporukkaan kuulu, mutta vastailenpa silti. Eli syitä miksi en enää viitsi juurikaan osallistua keskusteluihin: -Minulla ei ole enää mitään annettavaa tälle palstalle. Täältä löytyy aina joku joka tietää asiat paremmin, ja se on erittäin hieno asia. Aloittelijoille voisin ehkä antaa hyviäkin neuvoja, mutta kun tuo heidän neuvomisensa näyttää olevan lähinnä omilla taidoilla diivailemista, niin en viitsi sitä palstaa lukea kuin harvoin. -Samat jutut tulevat esiin jatkuvasti, ja se on ihan ymmärrettävää, koska käyttäjäkunta kasvaa koko ajan. -Suurin (tai ainakin äänekkäin) osa käyttäjäkunnasta omaa niin toisenlaisen arvomaailman kuin minä, että en enää halua pahoittaa mieltäni osallistumalla keskusteluihin, joissa halveksitaan minulle tärkeitä asioita. -Tämä sivusto on yksityisen tahon ylläpitämä, ja täällä toimitaan heidän ehdoillaan. Jos ei homma miellytä, niin silloin pitää olla sivuilla vierailematta. Minua ei miellytä se, että ylläpito on ottanut asiakseen hyysätä näitä Turbomaheja ja muita skeidajuttujen kirjoittajia. Eli ongelma on vain ja yksin minun, koska ylläpito määrää sen miten täällä toimitaan. (Ja ennen kuin Turbo rupeaa väittämään ettei skeidajuttuja kirjoita, niin muistutan mieleen, että esim. minua hän on mairitellut mm. seuraavilla titteleillä: paskanjauhaja, itsekeskeinen paskiainen ja vitun uskovainen. Minun huumorintajuni ei tuollaisen vastaanottamiseen enää tässä iässä riitä.) Tuossa muutama syy. Nämä samat ongelmat vaivaavat varmasti kaikkia keskustelupalstoja. Luen kuitenkin palstaa edelleen, koska esim. roots –osastolta saa tajuttoman hyviä kuunteluvinkkejä. Lisäksi tuo pikaviestisysteemi mahdollistaa privaatin keskustelun, jolloin ei tarvitse välittää häiriköistä. Hyvä keskustelupalsta, mutta mitä suositummaksi tämä tulee, niin sitä vaikeammaksi käy järkevien juttujen suodattaminen kaiken paskan seasta esiin. Huvittavaa sinänsä, että täällä internetissä keskustellaan varmaan eniten juuri internetissä keskustelemisesta… Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe. | |
![]() 16.05.2003 21:53:31 | |
Itse en ole kovin vanha m-nettiläinen - paitsi eliniältäni olen varmaan hieman yli keski-iän. Itse kirjoittelen sitten taas jos on jotain sanottavaa, tai jos rokkarit ja kaikenmaailman lättähatut ovat rakkareita joiden käyttäytymistä tai elämäntyyliä pääsisin tiukkapipoisesti paheksumaan. Mitähän sitten kirjoittaisi…. Hmmm äsken tuli radiosta Puhelinlangat laulaa, ja joku toivoi Pertsa Koivulan parodista Elämä on täynnä kyyneleitä -laulua. Laulun loputtua juontaja kommentoi jotain kappaleen hauskuudesta tms. ja totesi, että tämä kappalehan on alunperin Neil Youngin tuotantoa! Heh heh hee Taidan olla väsynyt kun en kummemmin edes noteerannut tuota asiaa. Ajatus alkoi vähän raksuttaa vasta sitten kun seuraava soittaja ilmoitti jaarittelujen jälkeen toivovansa Kirkan esittämää Alla kanelipuun-laulua. Ihmettelin aluksi, että sattuipas jännästi kun tuli kaksi Youngin käännöspiisiä peräkkäin…Piti oikein miettiä - Taidan olla liian hidasälyinen kirjoittelemaan tänne enää mitään. Mukavaa kesää kaikille, ja täytyy sitä kai jotain valistavaa musisointiin liittyvää asiaakin kirjoittaa ettei mene ihan lässytykseksi: Käyttäkää korvatulppia, mutta vain melussa. | |
![]() 16.05.2003 22:08:55 | |
Mihin on kaikki tutut vanhat hävinneet? Miksei kukaan tuttu enää kirjoita tänne mitään? Ystävät ja tuttavat on kaikonneet. Johtuukohan nuorten asenteesta? Asenteesta jolla mullekkin vastataaan etttä "voi Jami hyvä, asiahan on tietysti näin ja näin.." Mua tuo asenne ei jaksa huvittaa että täällä viitsisin kirjoitella. Jauhakaa keskenänne. Mikä ihme ja kumma onkaan tuo joka hyppii nöpönallen luo Se on hyppijä jyvä kai tiedät sen on suklaajyvä luona sen on vohvelit alla ja suklaat päällä ja niillä se pärjää joka säällä. Hyppivä jyvä! Greetings to ylläpito hyvästä palstasta. Ikä esim. on suht. epäoleellinen asia. Toivoakseni virka- yms. saunaystävyyssuhteet ovat myös joutavia tällä palstalla. Toivottavasti jengi kysyy, jos huvittaa ja toivottavasti käyttöliittymä ohjaa heitä oikeisiin paikkoihin. | |
![]() 16.05.2003 23:54:12 | |
Alkaa kyllä olemaan vähän kuollut tämä Mnet. Heti kun saadaan homma toimimaan niin huomataankin että kaikki on jo sanottu ja kaikki joilla jotain sanottavaa vielä voisi olla, ovat lähteneet pois. No, ainakin olen yrittänyt, moneenkin kertaan, herätellä hyvää ja mielenkiintoista keskustelua. Joskus on onnistunut, joskus (useimmiten) ei. Pitäisiköhän vielä yrittää? Ainakin tiedonvaihto pelaa edelleen, joka on ehkä tärkein asia mitä täältä enää haen. Toisaalta hyvä että alkaa jäämään vähemmälle netin käyttö, tulee tehtyä enemmän jotain ihan oikeasti. | |
![]() 17.05.2003 00:13:12 | |
Alkaa kyllä olemaan vähän kuollut tämä Mnet. Heti kun saadaan homma toimimaan Kuinkas kauan sitä ollaan täällä käyty? =D Äh. Näen Maheja kaikkialla. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)