faq1 05.05.2023 16:19:56 | |
---|
|
Funkånaut 05.05.2023 16:24:42 | |
---|
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
basisti1971 05.05.2023 16:30:36 | |
---|
Moi. Kappale jonka avulla Ville Hermanni nosti bändinsä likemmäksi maailmanmainetta? Nokkela veto näin jälkikäteen ajatellen vaikka hänelle tuosta rahtusen kettuilimmekin. T:Samuli |
faq1 05.05.2023 16:36:11 | |
---|
Kiitti vaan. Kauan pyörinyt päässä tämä kappale, mutta nimeä en oo saanut selville. |
Milkop 05.05.2023 18:11:27 | |
---|
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
sormunen 05.05.2023 18:48:49 | |
---|
faq1: Kiitti vaan. Kauan pyörinyt päässä tämä kappale, mutta nimeä en oo saanut selville. Tää todistaa aika lohdullisella tavalla, että kaikkien tuntema ei ole todellakaan pienenneessäkään maailmassa kaikkien tuntema. Wicked Game on kuitenkin varmasti sieltä populaarimusiikin kärkipäästä tunnettuudeltaan, jos lasketaan mukaan kaikki paikallisten rautalankabändien versiot Pakistania myöten. |
Ianuarius 05.05.2023 18:52:40 (muokattu 05.05.2023 18:55:41) | |
---|
sormunen: Tää todistaa aika lohdullisella tavalla, että kaikkien tuntema ei ole todellakaan pienenneessäkään maailmassa kaikkien tuntema. Wicked Game on kuitenkin varmasti sieltä populaarimusiikin kärkipäästä tunnettuudeltaan, jos lasketaan mukaan kaikki paikallisten rautalankabändien versiot Pakistania myöten. Joo, vaikka pidän itseänikin jonkinlaisena musatietäjänä kun tulee koluttua eri vuosilta julkaisuja melko tehokkaasti ja satoja uusia artisteja vuosittain, niin enpä kyllä muista ikinä kuulleeni tuota biisiä. Mut se vaa on. Joka päivä julkaistaan suurempi minuuttimäärä musaa ku mitä pystyy vuodessa kuunteleen, vaikkei ees nukkuis. Kyllä jotain siitä vaan jää tuntemattomaksi. Your soundcard works perfectly! |
faq1 06.05.2023 15:35:35 | |
---|
sormunen: Tää todistaa aika lohdullisella tavalla, että kaikkien tuntema ei ole todellakaan pienenneessäkään maailmassa kaikkien tuntema. Wicked Game on kuitenkin varmasti sieltä populaarimusiikin kärkipäästä tunnettuudeltaan, jos lasketaan mukaan kaikki paikallisten rautalankabändien versiot Pakistania myöten. Riippuu niin kuuntelijan iästä, mikä musiikki on tuttua. Tunnen varmaan kymmeniätuhansia melodioita, mutta nimeä en tiedä. |
basisti1971 07.05.2023 09:21:54 | |
---|
Moi. faq1: Riippuu niin kuuntelijan iästä, mikä musiikki on tuttua. Tuosta väittämästä olen täysin eri mieltä. Tuon perusteella omaan ikääni saisi lisätä alkuun pari vuosikymmentä, ja aivotoiminta tai havainnointi olisi hiipunut vuosikymmen-kaksi sitten. Omaan kokemukseen nojaten musiikin esittäjien ja kappaleiden nimien tuttuus riippuu vahvimmin siitä mistä mediasta musiikkinsa kuuntelee. Ja tietysti omista mieltymyksistä ja ympäristön vaikutteista. Itse kun vietin leijonanosan teiniajoistani ja aikuisuuden alkuajoista katselemalla/kuuntelemalla musiikkini levyjen lisäksi MTV:stä (kun vielä musakanavaksi identifioituivat), sekä Music Boxista josta tuli sittemmin Sky Channel kun laajensivat musiikkirotaatiosta muihinkin aiheisiin, tämän viestiketjun aiheen kaltaiset -ei välttämättä ihan mieligenren- kappaleet ovat tulleet melodioiltaan hyvinkin tutuiksi. Radiosoitosta -jota en koskaan juurikaan ole kuunnelut kuin pakosta- poiketen, noissa mainittiin aina sekä artisti että biisin nimi. Tämän nimenomaisen kappaleen kohdalla itse en voi millään käsittää kuinka kukaan 10-80 vuotias musiikkia edes satunnaisesti kuunnelleellut, saati sitten harrastanut olisi voinut välttyä kyseistä biisiä kuulemasta. Jopa sen vähän perusteella mitä radiota olen kuunnellut, ko. biisi on soinut vähintään kerran vuodessa viimeisen vuosikymmenen aikana niinä lukemattomina versioina joita biisistä on väännetty. Coverbilebändien keskuudessakin varsin suosittu kipale, koska 99% ihmisistä tuntee, ja on varsin helposti otettavissa haltuun setin täytteeksi. T:Samuli |
Ianuarius 07.05.2023 14:05:39 (muokattu 07.05.2023 14:07:34) | |
---|
basisti1971: Tämän nimenomaisen kappaleen kohdalla itse en voi millään käsittää kuinka kukaan 10-80 vuotias musiikkia edes satunnaisesti kuunnelleellut, saati sitten harrastanut olisi voinut välttyä kyseistä biisiä kuulemasta. Se o ku ei käy keikoilla tai kuuntele radiota käytännössä ikinä. Jossain satunnaisessa S-marketissa saattaa soida joku Nova ja sitten bussikuskilla taisi olla Lapin Radio päällä ku viimeksi kävin pohjoisessa. Eipä sattunut tuleen biisi vastaan. Oma musatuntemus tulee joo sieltä teinivuosilta mutta vielä enemmän Spotifyn koluamisesta. Oon tehny pythonilla skriptin, joka kaivaa mulle biisejä eri vuosilta ja tekee niistä listoja, joita voin koluta läpi uusien suosikkien toivossa. Aika hyvin löytyykin ja huomaa hauskoja trendejä. 1989 on vielä vähän tsekkaamatta. Pitänee ottaa seuraavaksi kuunteluun. Tosin, oli niin mitäänsanomattoman kuulosta riffiä, että luultavasti skippaisin, eikä jäisi mieleen. Your soundcard works perfectly! |
Prophet 07.05.2023 15:23:41 | |
---|
|