Aihe: Mikäs tää hemmo: Olavi Ikonen oikein
1 2
Jucca57
22.09.2017 18:39:27
Mikäs tää hemmo: Olavi Ikonen oikein

Ostin ja maksoin dekaalit remontoitavaan Gibsoniin ja maksoin ne myös. Eipä ole maksun jälkeen kuulunut hemmosta mitään! :/

http://ikonenolavi.wixsite.com/dekaalit

Olkaahan varovaisia! T: Jukka Törmä
Kefiiri
22.09.2017 20:19:06
Ovat sitä muutkin ihmetelleet, mutta viivästelyjen jälkeen homma on käsittääkseni lopulta hoitunut.
En ole musiikin asiantuntija.
oikonen
20.12.2017 09:30:11 (muokattu 20.12.2017 10:12:54)

Sori,

työkirjaani on dekaalit merkitty lähetetyksi mutta nähtävästi jossain kohtaa ketjua
lähetys on kadonnut. Lähetyksessä on kyllä myös palautusosoite jolloin sen pitäisi
palautua minulle jos posti huomaa sen ja on tapahtunut virhe. Huomasin tämän
kirjoituksen kun minua informoitiin asiasta. Laitan uudet dekaalit asap tulemaan
- joskopa nyt löytäisivät perille.

T: Olavi Ikonen
DONT PANIC....
pfaleti2
05.05.2021 10:38:42
Mikä hemmo tosiaan?

Tilasin ja maksoin dekaalin yli kuukausi sitten, eikä kaverista ole kuulunut pihaustakaan sen jälkeen. Ymmärrän että toimitusajat voivat joskus venyä ja siksi tiedustelin 3 viikon odottelun jälkeen kohteliaasti että milloin voin odottaa dekaalini valmistuvan. Ei tullut vastausta, kuten ei myöskään tiedusteltuani viikon kuluttua uudestaan.

Nyt tässä sitten ihmetellään että milloin mahdan saada dekaalini, vai saanko koskaan. Olisinpa älynnyt googlata kaveria ennen kuin tein tilauksen :(
basisti1971
06.05.2021 12:14:36
Moi.

pfaleti2: Mikä hemmo tosiaan?

Omakohtaista kokemusta ei ole koska en kuulu kohderyhmään, mutta mnetkeskustelutapansa perusteella varsin erikoinen yksilö.

pfaleti2: Nyt tässä sitten ihmetellään että milloin mahdan saada dekaalini, vai saanko koskaan.

Kuten jäsen Kefiiri vuosia sitten tuossa yllä totesi, luultavasti saat kyllä dekaalisi...joskus.
Toki siitä kun hemmo aktiivisesti täällä keskustelupalstan puolella palveluitaan mainosti ja viestiketjuihin kirjoitteli on aikaa vierähtänyt jo tovi, mutta ainakin itse jäin sivusta seuraten siihen käsitykseen että kukaan joka dekaalinsa maksoi ei ilman jäänyt.
Ja muistaakseni kaikki olivat kyllä lopputulokseen tyytyväisiä vaikka kommunikaatio ja toimitusaika toivomisen varaa jättikin.

pfaleti2: Olisinpa älynnyt googlata kaveria ennen kuin tein tilauksen :(

Koska mnetin haku ei kovinkaan usein toimi, ainakaan niin että löytäisi etsittyä asiaa/keskustelua, google on tosiaan likipitäen ainoa konsti jolla tuollaisia juttuja voi etsiskellä.
Tosin Googlekin keskittyy nykyään lähinnä priorisoimaan samankaltaisia mainostajiaan, eikä pari vuotta vanha tietosuojalain muutoskaan varsinaisesti henkilön nimellä tehtäviä hakuja avita, oli hakukone mikä tahansa.

T:Samuli
pfaleti2
06.05.2021 16:09:40 (muokattu 12.05.2021 08:24:34)
basisti1971:

Kuten jäsen Kefiiri vuosia sitten tuossa yllä totesi, luultavasti saat kyllä dekaalisi...

Kiitos rohkaisusta. :)
pfaleti2
12.05.2021 11:33:25
Dekaali perillä.

5 viikon hiljaisuuden jälkeen tuli yhden sanan email "Matkalla..." ja siitä 3 päivän kuluttua dekaali saapui postilaatikkooni.

Dekaali on kyllä erittäin hieno ja laadukkaan oloinen.
Epämuusikko
12.05.2021 14:05:31
Jotkut vaan ovat aikataulujen Keijo Minervoja. Pääasia että oli onnellinen loppu.
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
McLeach
13.05.2021 08:26:59
Epämuusikko: Jotkut vaan ovat aikataulujen Keijo Minervoja. Pääasia että oli onnellinen loppu.

Onko aikataulujen Keijo Minerva hyvä vai huono? Keijo oli 25v sitten mun naapuri ja aika kova jätkä (omien sanojensa mukaan).
Epämuusikko
13.05.2021 09:44:22
McLeach: Onko aikataulujen Keijo Minerva hyvä vai huono? Keijo oli 25v sitten mun naapuri ja aika kova jätkä (omien sanojensa mukaan).

Jäikö velkaa?
LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN!
McLeach
13.05.2021 21:24:03
Epämuusikko: Jäikö velkaa?

Faijalle luultavasti.
V e e t i
07.10.2021 23:01:03
Moro!
Pistetäänpä tähän vanhaan ketjuun tämäkin.
Tilasin myös, ja maksoin dekaalin 10.8.2021, eli tasan kaksi kuukautta sitten. Kolmesta yhteyden otostani huolimatta jatkuu myös se "täysi hiljaisuus", ainakin toistaiseksi.
Noh, ehkäpä tulee sitten joskus, niin kuin vissiin kaikille muillekkin.
Mooi! =D
kalpe
18.10.2021 12:31:18
Olen tilannut tältä herralta vuosien saatossa muutaman decaalin ja aiemmin homma on toiminut jotenkin, mutta nyt on mopo karannut täysin tältä Mr. Ikoselta.

Aloin loppukesästä maalaamaan vanhaa Squieria mustaksi lapaa myöten ja tilasin siihen uuden simppelin Squier decaalin.

Tilauksen tein 25.08, sain hinnan ja tilinumeron, maksoin samantien pois, Ikonen lähetti perään heti vahvistuksen.

Olen nyt kysellyt kolme kertaa tilauksen perään, 20.09 tuli jo sellainen vastaus, että "laitan tulemaan", viimeisin kyselyni oli 08.10. Mutta mitään ei vaan kuulu.

Isoista rahoistahan tässä ei juuri kenelläkään ole kysymys, mutta kyllä se nyppii kun kitara makaa palasina työpöydällä kuukausitolkulla kun ei lapaa kannata lakata ennen tuota decaalia.

Olisko kenelläkään tiedossa jotain muuta luotettavaa decaalivalmistajaa ?, tuo Ikosen homma kusee nyt todella pahasti.
" Old musicians never die. We just buy lighter equipments "
V e e t i
18.10.2021 22:43:58
Samanlaisessa vaiheessa olis tuo minunkin projekti, eli lapa enää lakkaamata.
No, mää en ole saanut siis minkäänlaista vastausta, ja olenkin kyllä jo heittänyt ns. "hohtimet kaivoon" sen suhteen.

-V. Tuominen
seppo69
19.10.2021 16:23:07
Rikosilmoituksia menemään ja/tai hakee omansa pois. Tuollahan on osoitteet netissä jne.
V e e t i
22.10.2021 02:24:08
Kyllä me vielä todennäköisesti dekaalimme saamme, niin kuin tuossa edellä vähän arvelinkin, siellä on kuulemma koneet rikki, toistaiseksi.
Olkaamme vain kärsivällisiä.

-V
artope
22.10.2021 12:38:22

Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta jos olet jotain luvannut toimittaa ja sinulla on vehjes mennyt rikki, niin kyllä sä siitä voit ilmoittaa. Etkä ole hissukseen, niinkuin olisit kadonnut rahoinesi kuin pieru saharaan.
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Sellokaari
02.03.2022 10:37:34
Tilasin oman dekaalin lokakuussa 2021. Tuli ilmoitus kun olin maksanut tilauksen "tehdään vain mutta minulla pigmentointikoneen lämpörumpuosa pisti sopimuksen poikki ja
saan uuden koneiston 3.11.2021 mihin asti homma on telakalla"

Dekaalia ei ole kuulunut, eikä vastauksia sähköpostiin ole tullut.

Olisi voinut ilmoittaa ennen kun pyysi rahaa että koneet on rikki ja toimitus viivästyy ja nyt tämä hiljaisuus.

Onko kukaan saanut tilaustaan tänä vuonna kyseiseltä hemmolta?
V e e t i
03.03.2022 16:44:38
Moro!
Mulle tuli myös tuo sama viesti samalla päivämäärällä, ja eipä oo myöskään mitään vielä kuulunut, vaikka tuon viestin jälkeen tässä toiveikkaana oon ollut :/

t. Vexi
basisti1971
05.04.2022 12:57:17
Moi.

Vuotuista Elektroniikka ja Soitinrakennus palstan mainosta pukkaa jälleen :).

https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=31&t=245943

Tämä viestiketju lienee googleosumien kärjessä kun asiaa netin kautta tutkiskelee, ei ihan sitä parasta mainosta.
No, toivotaan että meno on vihdoin viimein muuttunut.

T:Samuli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)