allupatukka 21.09.2011 23:45:25 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
TaikuriHärvä 22.09.2011 02:17:16 | |
---|
allupatukka: Suosittelen kuuntelemaan koko biisin, uskomatonta paskaa. Nyt herran jestas mitä rienausta. "
Kohtuuhintainen Hammond soundi löytyy Hammond B3 -urusta ja Rhodesin soundi Rhodes Mk II vempeleestä. Ja esim. viulusoundi löytyy viulusta. "
-MikkoJP |
Skywriter 27.09.2011 13:17:59 | |
---|
Rasmuksen Laurin kipaleen Heavy alku kuulostaa minusta tältä: "They baked you a cake." Oikeesti se menee: "They built you a cage." ^ Mun sanat täsmälleen ^ |
carnation 29.09.2011 23:00:21 | |
---|
Aargh, nyt yksi kaikkien aikojen suosikkilauluistani eli The Smithsin Some Girls Are Bigger Than Others sai toisenlaisen näkökulman. Joku heitti youtube-kommentteihin huumorilla että "some grills are bigger than ovens" ja tästedes kuvittelen Morrisseyn hokevan aina noin. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Ramenia 02.10.2011 21:49:47 | |
---|
Väärinkuultu: Mis sul on pullonkeräys? Mul on Prahassa. Oikea: Pidän pullonkeräysmummot rahassa Petri Nygård - Selvä Päivä -"Toi oli ironiaa..."
-"Marvaniassa ei ole ironiaa!"
-Pasila |
Funkånaut 18.10.2011 21:29:39 (muokattu 18.10.2011 21:29:49) | |
---|
Princen biisistä Dolphin. Oikein: If I came back as a dolphin Would U listen 2 me then? Väärin: If I came back as a doorman Would U listen 2 me then? Täytyi pari kertaa kuunnella, että mitä siinä lauletaan oikeasti. Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko |
Epämuusikko 27.10.2011 17:29:38 | |
---|
Oli laulajamme kaveri kysellyt, notta mikä on se biisi jossa on se Kuivatassu. Se Edelmanin biisi, jossa on kuivatassun kyyneleet. Sopisi Nivean mainokseksi kyllä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
NHR 28.10.2011 15:47:26 | |
---|
Jorma Kääriäisen laulamassa Angelica-laulussa kuulin tuon nimen ensin radiosta muodossa "On se liikaa". Varsinkin lopussa (n. kolmesta minuutista eteenpäin) kuulostaa ainakin minun korviini edelleen kovasti tuolta: http://www.youtube.com/watch?hl=en&v=uygODzmUCB8"Olisin kirjoittanut lyhyemmin, mutta minulla ei ollut aikaa." ~ Blaise Pascal |
jyrivaan 30.10.2011 19:33:06 | |
---|
Itsellä tulis mieleen parikin väärinkuultua Suomirockin puolelta. Aikoinaan Neljän Ruusun Juppihippipunkkarissa kuulin että "Turha meikäläistä yrittää on takakoriin laittaa" vaikka Ilkkahan lauleskeli että "Turha meikaläistä yrittäkkään kategoriin laittaa" Toiseksi Dingon Nahkatakkisesta tytöstä kuulin aikoinaan että "Käyttänyt aineita spiidistä Stilleriin" Tinneristähän oli kuitenkin kyse. Kun joskus teinivuosina 90-luvulla kuuntelin niin mietiskelin että olikohan Stilleri lempinimi jollekin 80-luvun trendihuumeelle. :) |
artope 31.10.2011 09:23:42 (muokattu 31.10.2011 14:12:58) | |
---|
jyrivaan: Toiseksi Dingon Nahkatakkisesta tytöstä kuulin aikoinaan että "Käyttänyt aineita spiidistä Stilleriin" Tinneristähän oli kuitenkin kyse. Kun joskus teinivuosina 90-luvulla kuuntelin niin mietiskelin että olikohan Stilleri lempinimi jollekin 80-luvun trendihuumeelle. :) Mutta eikös se juuriki kuulosta: "Käyttänyt aineita spiidistä stinneriin"?? Liekö Noimannilla lipsahtanu ässä tuohon tinneriinkin ja sitte jätetty nauhalle... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Milkop 31.10.2011 14:09:34 | |
---|
Laulajan kanssa kuulemme molemmat tämän kappaleen kertsin näin. O: Ain't no love in the heart of the city. V: Anal love in the heart of the city. Yritä siinä sitten pysyä pokkana :) "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
allupatukka 31.10.2011 17:47:52 | |
---|
Milkop: Laulajan kanssa kuulemme molemmat tämän kappaleen kertsin näin. O: Ain't no love in the heart of the city. V: Anal love in the heart of the city. Yritä siinä sitten pysyä pokkana :) Mikä on "tämä" biisi? "sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
jyrivaan 01.11.2011 21:32:16 | |
---|
artope: Mutta eikös se juuriki kuulosta: "Käyttänyt aineita spiidistä stinneriin"?? Liekö Noimannilla lipsahtanu ässä tuohon tinneriinkin ja sitte jätetty nauhalle... Totta tuokin, eipä tiedä vaikka Nipa olisikin sanoissaan sekoillut biisiä tehdessä. |
itsy 01.11.2011 22:24:40 (muokattu 01.11.2011 22:27:00) | |
---|
allupatukka: Mikä on "tämä" biisi? Ilmeisesti Jay-Z:n klassikko Heart of the City. Tästedes tulen kuulemaan kertsin mainitulla tavalla. E: Ja niin, sehän on sample Bobby Blue Blandin kappaleesta Ain't No Love in the Heart of the City. |
artope 02.11.2011 10:17:56 | |
---|
Itchy: Ilmeisesti Jay-Z:n klassikko Heart of the City. Tästedes tulen kuulemaan kertsin mainitulla tavalla. E: Ja niin, sehän on sample Bobby Blue Blandin kappaleesta Ain't No Love in the Heart of the City. Minkä teki myös Whitesnake. "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
lindo 02.11.2011 20:43:01 | |
---|
"sillä kohta alkaa hevimeno souri..." "hoo ee hee-vii saurus" -poika 5V. Rok rok |
gartza 04.11.2011 03:38:14 | |
---|
Väärin: "Jepariksi vain, isä paikan saisi kaakkoon" (eli siis Kotkaan tai Haminaan?) Oikein: "Jepariksi vain, isä paikan sai Chicagoon" Käteisellä |
Murgo 04.11.2011 05:52:59 | |
---|
jyrivaan: Itsellä tulis mieleen parikin väärinkuultua Suomirockin puolelta. Aikoinaan Neljän Ruusun Juppihippipunkkarissa kuulin että "Turha meikäläistä yrittää on takakoriin laittaa" vaikka Ilkkahan lauleskeli että "Turha meikaläistä yrittäkkään kategoriin laittaa" Minä taas olen kuullut tuon aina "turha meikäläistä yrittääkään kantokoriin laittaa", ajatellut että kyse on sellaisesta kopasta jossa kuljetellaan kissoja, pieniä koiria tms., eli että "kantokoriin laittaminen" olisi hauska ilmaisu kesyttämiselle tms. Onko "kategoriin" muka joku sana? Eikös sen pitäis olla "kategorioihin" joka toki on liian pitkä sopiakseen tuohon kohtaan. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
jyrivaan 04.11.2011 15:14:31 | |
---|
Murgo: Minä taas olen kuullut tuon aina "turha meikäläistä yrittääkään kantokoriin laittaa", ajatellut että kyse on sellaisesta kopasta jossa kuljetellaan kissoja, pieniä koiria tms., eli että "kantokoriin laittaminen" olisi hauska ilmaisu kesyttämiselle tms. Onko "kategoriin" muka joku sana? Eikös sen pitäis olla "kategorioihin" joka toki on liian pitkä sopiakseen tuohon kohtaan. Joskus kun olen oikeita lyriikoita katsellut netistä niin siinäkin oli laitettu että kategoriin, ellei sitten ole joku kirjoitusvirhe vain. Mene ja tiedä. Tosiaan itsellä taas kuulemastani takakorista tulee nämä polkupyörissä olevat korit mieleen johon esim. ostoskasseja laitetaan. |
Numb 04.11.2011 16:33:23 | |
---|
Murgo: Onko "kategoriin" muka joku sana? Eikös sen pitäis olla "kategorioihin" joka toki on liian pitkä sopiakseen tuohon kohtaan. Minä olen ajatellut, että siinä lauletaan "kategoriaan". I am the table. -James Hetfield |