zekeode 27.07.2009 12:26:47 | |
---|
Maidenisti: Vaikkei näin saakaan sanoa, niin jos teikäläisen kajarit on varustettu virtanappulalla niin sitä suosittelen. Ikinä nauranu näin paljoa...jatkakaa ihmeessä. |
Johnny Buzz 27.07.2009 12:30:16 | |
---|
zekeode: Ikinä nauranu näin paljoa...jatkakaa ihmeessä. Ei kai ne mainokset nyt niin pahoja oo? Muutama tunnissa niitä vain kuitenki tulee. |
Kimmo72 27.07.2009 12:34:21 | |
---|
Johnny Buzz: Ei kai ne mainokset nyt niin pahoja oo? Muutama tunnissa niitä vain kuitenki tulee. Mäkään en oo tajunnu tätä monta sivua jatkunutta valitusta mainoksista? Miten ne niin paljon muka voi häiritä? Täällä ei ihmiset varmaan radioo kuuntele yleensäkään kun mainoksia tulee sieltäkin. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Tohtori Tonus 27.07.2009 12:37:42 (muokattu 27.07.2009 12:38:35) | |
---|
Johnny Buzz: Ei kai ne mainokset nyt niin pahoja oo? Muutama tunnissa niitä vain kuitenki tulee. Viime aikoina on ruvennut tulemaan aivan uskomattomasti mainoksia. Yrittävät vissiin ihan tosissaan savustaa ihmisiä sen maksullisen version pariin. Lisäksi tässäkin tapauksessa pätee ikävä kyllä sanonta "ei se määrä, vaan se laatu" - mainoksia ehkä voisi muuten kestääkin, mutta kun ne ovat niin käsittämättömän raivostuttavia. Helvetin sysipaska Doooniel Lindström vittumaisine jenkkiruotsiaksentteineen ja peruna suussa molottava puhevikainen Amy MacDonald, rrRRRAAAAHH!! Ja minä kun vielä aiemmin luulin että Jonathan from Spotify olisi maailman ärsyttävin henkilö. Pitti pystyyn! |
tuluppa 27.07.2009 13:01:42 | |
---|
muumiii |
Johnny Buzz 27.07.2009 13:10:05 | |
---|
Tohtori Tonus: Viime aikoina on ruvennut tulemaan aivan uskomattomasti mainoksia. Yrittävät vissiin ihan tosissaan savustaa ihmisiä sen maksullisen version pariin. Lisäksi tässäkin tapauksessa pätee ikävä kyllä sanonta "ei se määrä, vaan se laatu" - mainoksia ehkä voisi muuten kestääkin, mutta kun ne ovat niin käsittämättömän raivostuttavia. Helvetin sysipaska Doooniel Lindström vittumaisine jenkkiruotsiaksentteineen ja peruna suussa molottava puhevikainen Amy MacDonald, rrRRRAAAAHH!! Ja minä kun vielä aiemmin luulin että Jonathan from Spotify olisi maailman ärsyttävin henkilö. Ei noita mulla ainakaan tuu läheskään niin usein kuin esim. Radio Helsingillä (jossa ei ihan liikaa mainoksia kuitenkaan pyöri). Kieltämättä toi Amy MacDonald on kyllä vähän ärsyttävä. Anyway, ei mua itteeni noi mainokset häiritse, kun pääasiassa tässä duunin tekemisen ohessa käyttää tota pääasiassa. |
zekeode 27.07.2009 13:18:29 | |
---|
Dream_eater: Mäkään en oo tajunnu tätä monta sivua jatkunutta valitusta mainoksista? Miten ne niin paljon muka voi häiritä? Täällä ei ihmiset varmaan radioo kuuntele yleensäkään kun mainoksia tulee sieltäkin. En ole viiteen vuoteen kuunnellut radiota, ja nyt maksan kympin kuussa maailman parhaasta palvelusta... 3.6 miljoonan kappaleen jukebox...ja pitäisi olla ilmainen. Rakastan tätä maailmaa. |
Johnny Buzz 27.07.2009 13:28:39 (muokattu 27.07.2009 13:28:53) | |
---|
zekeode: En ole viiteen vuoteen kuunnellut radiota, ja nyt maksan kympin kuussa maailman parhaasta palvelusta... 3.6 miljoonan kappaleen jukebox...ja pitäisi olla ilmainen. Rakastan tätä maailmaa. Sanopa muuta. Jengi on tottunu saamaan liikaa asioita ilmaseks ja sen takia jaksavat valittaa näin loistavasta palvelusta. On uusien bändien löytäminen lähteny ihan eri tasolle Spotifyn ansiosta. Ite tuun kyllä siirtymään premiumiin heti, kun toi applikaatio julkaistaan ja duuniluuri samalla vaihtuu iPhoneen. |
--Tomppa-- 28.07.2009 21:34:30 | |
---|
Arrh, ärsyttävin mainos ikinä toi "Daniel Lindström - Saturday Night" Se sanoo oman nimensäkin ärsyttävästi "Dooniel Lind-ström" Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
jan_k 29.07.2009 00:39:45 | |
---|
--Tomppa--: Arrh, ärsyttävin mainos ikinä toi "Daniel Lindström - Saturday Night" Se sanoo oman nimensäkin ärsyttävästi "Dooniel Lind-ström" joo komppaan kans tätä, biisikin suoraan 90-luvulta |
SirElwood 29.07.2009 09:43:33 (muokattu 29.07.2009 10:28:23) | |
---|
Minulla on viisi kutsua vielä jäljellä. Joten jos joku moisen vielä haluaa helposti, niin lähettelee minulle pikaviestillä sähköpostiosoitteensa. E: Sähköpostiosoitteen jota EI ole rekisteröity jo aiemmin! Jos haluat kutsun kaverillesi, lähetä minulle kaverisi osoite. |
Strutsi 29.07.2009 09:46:52 | |
---|
--Tomppa--: Arrh, ärsyttävin mainos ikinä toi "Daniel Lindström - Saturday Night" Se sanoo oman nimensäkin ärsyttävästi "Dooniel Lind-ström" Joo on ihan perseestä. Pitäs olla joku semmonen linja noissa mainoksissa että ei mainosteta artisteja. Henk. kohtaisesti näkisin että Daaanielin musa on aika hirveätä kuraa ja vielä 100x ärsyttävämpi on se levyn kansi kun se yrittää näyttää joltain gangstalta siinä vaikka tekee jotain teknojytkettä :/ Liittykää kuvataidehuoneeseen! Kuvataide
"Music, most of the time has a rythm. So it's handy to have one" -Paul Gilbert tiluttamisesta |
Parasite 29.07.2009 09:54:41 | |
---|
Itse asiassa noista artistien mainoksista saataisiin enemmän hyötyä irti jos ne säädettäisiin jotenkin niin että mainostettavat artistit edustaisivat suunnilleen sitä mitä käyttäjä milloinkin kuuntelee. Tietysti jos noilla tosiaan yritetään savustaa väkeä maksulliseen versioon niin sittenhän se ei oikein toimi... "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
Exhausted 29.07.2009 10:17:18 | |
---|
Eilen työkaveri sai koko iltapäivän Unibetin mainoksia kun mulla tuli vaan Dååniel Lindströmiä, Eimi Määk Doonldia ja Shakiraa. Jollain perusteella ne täytyy valikoitua |
Zammy 29.07.2009 10:57:26 | |
---|
Joo ilmeisesti on aika paskasta palvelusta kyse? Mainoksia vaan tulee ja rahallekaan ei saa mitään vastinetta. Vaikkei toki mitään joudukaan maksamaan mutta haistakaa silti paska. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Rattata 29.07.2009 11:02:16 (muokattu 29.07.2009 11:04:38) | |
---|
Eiku ei mtn... |
jusbe 29.07.2009 12:54:58 (muokattu 29.07.2009 12:57:32) | |
---|
Exhausted: Eilen työkaveri sai koko iltapäivän Unibetin mainoksia kun mulla tuli vaan Dååniel Lindströmiä, Eimi Määk Doonldia ja Shakiraa. Jollain perusteella ne täytyy valikoitua Kai ne jotenkin valikoituu kun en ole ikinä edes kuullut tuota Amy Mcdonaldin mainosta. Mulle tulee kokoajan vaan tota "Hey guys, my name is dAAAniel lindström..." -mainosta. Todellisuus on vain alkoholin puutteen aiheuttama illuusio. |
Mika Kangas 29.07.2009 21:37:41 | |
---|
Oletteko kuulleet että Daniel Lindström on julkaissut uuden levyn :) |
HaloOfFlies 29.07.2009 21:51:42 | |
---|
Nyt oli AC/DC:n Back In Black ilmestynyt valikoimaan "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
itsy 29.07.2009 21:56:27 | |
---|
danny: Nyt oli AC/DC:n Back In Black ilmestynyt valikoimaan The artist/label has chosen to make this track unavailable Onhan tuo kyllä kuitenkin edistysaskel. |