Stradlin 04.01.2010 07:02:14 | |
---|
slerbis: Tässä Queenia kuunnelessa muistui mieleen Who wants to live foreverin viimeinen lausahdus ennen sooloa: When love must die. Jostain syystä kuulen tämän aina: I love my style, mikä sinänsä sopisi Freddylle :) Mitäs helvettiä, oon aina ajatellut että tottakai se on "I love my style". Joskus aluksi kyllä ihmettelin tuota, mutta sitten tulin siihen tulokseen että tietysti Mercury sanoo noin ja se teki vaan kipaleesta paljon tyylikkäämmän. Nyt meni koko biisi ihan pilalle. "He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder |
MuusikonAsiakas 16.01.2010 09:13:57 | |
---|
Siis mä luulin vuosia että TikTak laulaa: Sul oli metallinen kesäheijastin ja mul oli sotkuinen tukka... mutta helvetti...sehän meneekin: Sul oli metalliketjussa heijastin ja mul oli sotkuinen tukka... Tosin joku kesäheijastin on esineenä jokseenkin epälooginen, mutta miksei...siis olis voinut olla. |
Traditional 16.01.2010 20:19:10 | |
---|
Eppu normaali Mä kiikkustuolissa istun Oli syksyyn saakka: Mä kehitystuolissa istun Sit kun toi "kehitystuoli" toi mieleen sähkötuolin tuli lauluun aika kumma viba. No siis en todella tiedä. Kunhan päden. |
allupatukka 22.01.2010 21:13:23 | |
---|
Provosoitua vai provota itse... |
Lesko 25.01.2010 11:49:49 (muokattu 25.01.2010 11:50:00) | |
---|
Oltiin tossa nauhottamassa uusia biisejä ja yhdessä kappaleessa lauletaan "Itkusilmä, pitkäjalka", jonka bändikaverit kuuli yksimielisesti "vittusilmä, pitkäjalka"... |
JoeHans 25.01.2010 13:51:44 | |
---|
Mercyful Faten Come To Sabbathissa piti rullata biisiä monta kertaa taaksepäin, kun kuulin, että rallissa lauletaan "..master of vaginas..". Todellisuudessa rivi menee näin: "Later on the Master will join us ". :-D |
NHR 26.02.2010 20:38:25 | |
---|
Murray Headin joskus aikoinaan esittämä One Night in Bangkok ( http://www.youtube.com/watch?v=P9mwELXPGbA ...mix meinaan jatkuvasti kirjottaa Bangkoko? Oonx liiapalio kåni pääl muka jo?) tuli sillon aikoinaan kuultuu monilta osin ns. päivvittuu (tänäävvast tarkistin oikeet lyriikat), mut yllättävän vähä loppuviimex tuli noit mokii, shakimpeluustahan siinä kait lähinnä höpötetään... ...in a show with a pretty England (oik. with everything but) Yul Brynner (sain sentäs näyttelijän nimen oikeen heti ensyrityxel! ;) ...one night in Bangkok and the world's gone buster (world's your oyster) and all the simple's got the balls (the bars are temples but the pearls) ain't free... ...but the Queen's wheels (queens we use) would not excite you... Kuninkattarem pyärät... nojoo, ohan esim. sillä Enklannin Eliisapetilla niitki varmaa jos minkälaisii olemas... :/ "I don't know anything about music. In my line you don't have to." - Elvis Presley |
Toronthor 27.02.2010 23:13:00 | |
---|
No tää ny ei iha teknisesti ottaen oo sillai väärin KUULTU, pikemminki ymmärrys ollu vajaa, mut Pink Floydin "Comfortably numb": There is no receaving (väärin) - There is no pain, you are receding. Tää on siitä laimee et täs ei oo mitää hauskaa, mut oli suuri ahaa elämys ku tajusin miten se on, ja se jostai syystä kuullostaa pirun hyvältä tollee ny :D henkilökohtasesti sanoisin et about maailman kaunein biisi |
Tohtori Tonus 18.03.2010 21:37:24 (muokattu 18.03.2010 21:38:40) | |
---|
Satyricon - Tied in Bronze Chains Oikein: "If you dare to withhold the immense power" Väärin: "If you dare to wield holy man's power" Näin kuulin aluksi, ja vaikka olen ollut tietoinen oikeista lyriikoista jo pitkään, kuulen sen silti joka kerta väärin. E: henkilökohtasesti sanoisin et about maailman vihaisin biisi (Psychoparalysis) // "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" - Ben_D |
JIRPPI 19.03.2010 20:07:25 | |
---|
Bloodbathin Feeding the Undead: Oikeasti: I let the serpent crawl in Crawling Release me from vile faith Nehebkau I see you come with cold I heard your name in tongues Nehebkau Minä kuulen: I have to fuck it Holy Release me from battle of faith Need him cow??? (ei mitään järkeä tossakaan) I see a cowboy cow I heard your name in tongues Need him cow EATEN... My one desire, my only wish is to be EATEN... |
Maxwell von Karma 24.03.2010 22:10:28 | |
---|
Moonsorrowin Kylän Päästä: ...ja maine ihmisen helposti antaa veljensä unohtaa... ja minä kuulin Ja maine Kivisen alasti antaa selkäsaunaa... "Juice on legenda! Parhaat kappaleet minusta: Viidestoista yö, katu täyttyy askelista"
Jepjep |
Juho L 24.03.2010 22:13:20 | |
---|
Kansas - What's on Your Mind Oikea kertsi: You got me goin', pardon me my feelings are showing I'm only saying what's on my mind Kuultu kertsi: You got me goin', pardon me my penis is showing I'm only saying what's on my mind |
maths 02.04.2010 22:41:06 | |
---|
Aina olin luullut, että JJ Calen Mama Don'tin sanat menee että mama don't like, joten oikea versio mama don't allow oli minulle shokki. money for nothing and chicks for free |
itsy 26.04.2010 16:06:56 | |
---|
Tämän kappaleen ensimmäisen säkeistön kuulin melkoisen pieleen minkä myötä kappaleen tunnelma ja sanoma muuttui pääni sisällä melko voimakkaasti. Tulkitsin kappaleen kertovan vaikeasta isäsuhteesta alkoholisoituneeseen, kaljatölkkejä viskovaan ja etäiseen isään, kun taas ilmeisesti se kertoo jostain muusta. Jay Reatard - Screaming Hand Väärin: When I was a young boy, I didn't need much a kind word or two, or a one touch but instead I got a man with an empty beer bottle and a screaming hand Oikein: When I was a young, I didnt eat much A can of one or two, or eight wont touch For what its in, I got amends With an empty milk bottle and a screaming hand |
allupatukka 26.04.2010 16:46:59 | |
---|
"sä vain tunnut ottavan sen sillätavalla ku kukaan ei vittu määrää mun ajatuksia nih lässynlää." |
Tilumiässs 26.04.2010 17:36:52 | |
---|
Poisonin unskinny bob AP: Yeah who ridin' who at the end of the race Väärin kuultuna: Yeah who ridin' who at the analrace Se on synkkä yö, kun Ynkkä syö. |
JOPPA 26.04.2010 17:42:00 | |
---|
Torture Killer - Forever Dead Chrishän laulaa oikeasti: "Only a coffin to rot in the ground", mutta minä kuulen sen aina: "Bury the coffin to rotten the cock" Äskeinen kirjoitus ansaitsee plussan. |
Jonubets 26.04.2010 19:10:40 | |
---|
Number of the beast: "I am on fire, I have the boss I have the pounds of meat, while evil takes its cause" jep jep... Irlantilaisella lentoasemalla:
-Follow me, I'm right behind you! |
HaloOfFlies 26.04.2010 22:20:31 | |
---|
seppo16: Poisonin unskinny bob AP: Yeah who ridin' who at the end of the race Väärin kuultuna: Yeah who ridin' who at the analrace En ollutkaan ainoa joka on sen noin kuullut. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Rotuvaari 29.04.2010 19:31:28 | |
---|
Vilkkumaan Maiskun uusin sinkkubiisi raadiossa: "Kumarrat siniristii - saat olla juoppo et nisti." Monta kertaa ajattelin tuon et-sanan olevan &-merkki, kunnes päähäni pätkähti. Huvitti. Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli |