Jesve 31.01.2009 00:33:45 | |
---|
Osaisko joku neuvoa mistä sais pienikokoiset ja kohtuuhintaset kaiuttimet iPodiin? Ei muuta! |
ode47 01.02.2009 02:25:47 | |
---|
Halvimmat ja pienimmät tähän mennessä oli 13 $. Se tosin oli Amerikassa. Kannattaa katella nettikauppoja esim verkkokauppa.com tai sitten koittaa metsästää jostain Anttilan alesta tai sitten ostaa vain yleiskaiuttimet (20-30 e) joihin sopii kaikki soittimet. Esim tuolta http://www.creative.com/products/speakers/usage/?nav=travel |
MauCer 02.02.2009 16:32:31 | |
---|
|
Trendkeel 05.02.2009 20:23:40 | |
---|
Aamulla ehdin kirota miltei uuden Creativen Zenini, kun ei lähtenyt käyntiin. Ensimmäinen elvyytyskeino, tietokoneeseen kytkeminen, ei tuottanut tuloksia. Huomaan laitteen reset-namikan johon tarvitsee älyttömän pienen kynän terän tai muun vastaavaan, eli etsintöihin siis. Kynien kanssa en kuitenkaan ruvennut leikkimään, vaan (ajattelin mitä McGyver tekisi ja) etsin klemmarin ja à vot! Resetointi ei onneksi poistannut tai nollannut mitään ja klemmari kulkeekin nyt mukana vastaavanlaisten tilanteiden varalta (+ mahdollisten muiden tilanteiden varalta, kts. McGyver). Laitteessa oleva vuoden takuu tarkoittanee sitä, että vuoden päästä pitää siirtyä Applen tuotteisiin, kun ei ole Creativen kanssa oikein onnistanut. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Detox 09.02.2009 09:40:43 | |
---|
Päivitä soittimen softa niin kaatuilu lakkaa. Itse kumpaakin sorttia (Creative & Apple) räpeltäneenä valitsen aika tod. näk. Creativen. |
tuluppa 09.02.2009 11:05:10 | |
---|
Mun Creativen Zen V vaati firmware-päivityksistä huolimatta jatkuvasti resetointia. Siinä vaiheessa kun takuuajan jälkeen akkukin alkoi leviämään, kävin hakemassa ipod touchin. Oon ollut erittäin tyytyväinen. muumiii |
mazer 09.02.2009 17:10:49 | |
---|
Osaiskohan joku auttaa, ku ostin vihdoin iPod classic 120gb soittimen, ja vaikka mulla on tietokoneella jokaikisen cd:n kansiossa myös kansikuva, niin silti tää itunes ei suostu käyttämään niitä tai jotain. Ei ainaskaan tuu näkyviin itunesissa ne kaikki kannet eikä myöskään soittimessa. Sinänsä pikkujuttu mut oishan se ihan kiva että ne näkyis. |
opuh 09.02.2009 17:32:35 | |
---|
Osaiskohan joku auttaa, ku ostin vihdoin iPod classic 120gb soittimen, ja vaikka mulla on tietokoneella jokaikisen cd:n kansiossa myös kansikuva, niin silti tää itunes ei suostu käyttämään niitä tai jotain. Ei ainaskaan tuu näkyviin itunesissa ne kaikki kannet eikä myöskään soittimessa. Sinänsä pikkujuttu mut oishan se ihan kiva että ne näkyis. Saman ongelman kanssa olen itsekin paininut ja ainoa keino, millä sain kansikuvan näkymään iTunesissa oli raahata kansikuva kohdassa toistettava olevaan laatikkoon, jossa lukee "vedä albumin kuvitus tähän". Toimiihan tuo, mutta se kun pitäisi tehdä erikseen jokaiselle kappaleelle, niin naamahan siinä tuppaa hajoamaan. iPodissa tietysti sama homma, vain ensimmäisessä kappaleessa kultakin levyltä näkyy. Hahahah |
washburn21 09.02.2009 18:33:21 | |
---|
Itellä toimii tuohon kanteen: 1.Avaa albumi itunesin kirjastosta 2.Etsi internetistä kannen kuva ja kopioi se 3.Paina hiiren oikealla painikkeelle haluamaasi kappaletta ja valitse "näytä kuvitus" 4.Liitä tyhjään aukkoon kannen kuve 5.Synkronoi ipod "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski " |
Humanoid 09.02.2009 18:40:52 | |
---|
Saman ongelman kanssa olen itsekin paininut ja ainoa keino, millä sain kansikuvan näkymään iTunesissa oli raahata kansikuva kohdassa toistettava olevaan laatikkoon, jossa lukee "vedä albumin kuvitus tähän". Toimiihan tuo, mutta se kun pitäisi tehdä erikseen jokaiselle kappaleelle, niin naamahan siinä tuppaa hajoamaan. iPodissa tietysti sama homma, vain ensimmäisessä kappaleessa kultakin levyltä näkyy. Jaa? Itse voin kyllä valita vaikka levyllisen kappaleita ja laittaa niille kaikille kerralla saman kansikuvan, jos niin tahdon. Sami / Ääniportti |
vt1100 09.02.2009 19:40:09 | |
---|
Onkos kellään ollut Creativen rippausohjelman kanssa sellasta ongelmaa että se latoo biisit ihan mielivaltaiseen järjestykseen soittimeen? Ohjelma oli stone+ mukana tullut lite versio, lataa siinä teemalevyä koneeseen kun toiston järjestyksessä ei ole mitään järkeä... Ja jos joku korjaus löytyi niin saa viskata tiedolla. |
Sälski 09.02.2009 20:59:34 | |
---|
Tuli mieleen, että millä ohjelmalla saa levyt helposti ripattua koneelle? Kun tuo media player ei enään suostu yhteistyöhön mun kanssa kun on ''piraatti''windows käytössä.. Winamp ja Bs-player käytössä, mutta näillä ei onnaa. Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
Ginga 09.02.2009 21:09:13 | |
---|
Tuli mieleen, että millä ohjelmalla saa levyt helposti ripattua koneelle? Kun tuo media player ei enään suostu yhteistyöhön mun kanssa kun on ''piraatti''windows käytössä.. Winamp ja Bs-player käytössä, mutta näillä ei onnaa. Kokeile iTunesia... käytin ennen. Tosin nytten KAIKKI iTunesit käynnistettäessä kaatuu : S! Joten jos joku osaa ehdottaa nii mullekkin! |
Bongowing 09.02.2009 21:18:03 (muokattu 09.02.2009 21:19:17) | |
---|
There is no ought from is. |
opuh 09.02.2009 22:03:40 | |
---|
Jaa? Itse voin kyllä valita vaikka levyllisen kappaleita ja laittaa niille kaikille kerralla saman kansikuvan, jos niin tahdon. Joo no nyt skulaa. Tiedä sitten, mitä olen ryssinyt, kun tuotakin on joskus kokeiltu. Hahahah |
Sälski 10.02.2009 21:43:17 | |
---|
Q: Why does nobody know how to please a woman? - A: Because nobody has a dick made of chocolate which ejaculates money. |
MaD PiAnIsT 14.02.2009 13:04:05 | |
---|
Tuli mieleen, että millä ohjelmalla saa levyt helposti ripattua koneelle? Kun tuo media player ei enään suostu yhteistyöhön mun kanssa kun on ''piraatti''windows käytössä.. Winamp ja Bs-player käytössä, mutta näillä ei onnaa. Ite käytän Cdexää. Kätevä sen jälkeen kun tagit on saanu kerran asetettua oikein ohjelmaan. Ja hakee biisien nimet netin tietokannasta niin ei tarvitse itse kirjotella mitään. Kaksi napin painallusta ja levy kääntyy:) "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Milkop 17.02.2009 12:08:12 | |
---|
Ite käytän Cdexää. Tälle komppia. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
Eero Laine 17.02.2009 17:38:30 | |
---|
Ite käytän Cdexää. Kätevä sen jälkeen kun tagit on saanu kerran asetettua oikein ohjelmaan. Ja hakee biisien nimet netin tietokannasta niin ei tarvitse itse kirjotella mitään. Kaksi napin painallusta ja levy kääntyy:) Plus että CDEX:llä pystyy säätämään paljonkin juttuja oman mielensä mukaiseksi, ja kaikki vaihtoehdot on huolella selitetty. |
Fhool 19.02.2009 23:14:08 (muokattu 19.02.2009 23:20:42) | |
---|
Itsellä on ollut ongelmia iTunesin rippaamien biisien äänenlaadussa, oli melko kuuntelukelvottomia kun kokoajan rätisivät tms. Kokeilin pistää sen tarkastuksen päälle (tämän vuoksi kopiointikin kesti hiton kauan), mutta ei se oikeastaan mitään auttanut. Onkos kellään vastaavia kokemuksia ja mahdollisesti neuvoja? Voisi opetella soittamaan kunhan saa nää bändihommat pois alta |