Jokapaikanapina 07.06.2011 23:33:13 | |
---|
Jyrken: Night At The Opera se on se paras. Siinä vasta keskinkertasuutta ei olekaan. Lazing On A Sunday Afternoon? Okei, ihan hauska. Vähän niinku Bring Back That Leroy Brown, vaikkei yhtä överin hullunkurinen ja siitä puuttuu ukulele. You're My Best Friend on mun mielestä aina ollut sävellyksenä melko keskinkertainen ja se kosketinsoundi on ärrrrsyttävä! Sweet Lady on mun mielestä sellanen "muka rokkaava"-biisi. Ei vaan toimi sävellyksenä. Seaside Rendesvouz vois toimia Lazingin tilalla, mutta noi molemmat biisit samalla levyllä on mun mielestä "liikaa". Good Company taas on erittäin keskinkertainen, mielestäni. Eikä God Save The Queenia jaksa kuunnella.. Joten paras levy on Sheer Heart Attack tai Queen II. Kakkosen B-puoli on yhtyeen huikein hetki, mutta kokonaisuutena SHA on vielä parempi. A Day At The Races myös kilpailisi parhaudesta, jos siinä ei olisi White Man -kappaletta, josta tulee mieleen "mukarokkaava" Sweet Lady. |
Jyrken 09.06.2011 20:11:34 (muokattu 09.06.2011 20:12:00) | |
---|
Jokapaikanapina: Eikä God Save The Queenia jaksa kuunnella.. Tuo on ainut juttu mistä oon yhtä mieltä :D Ei sitä oikeesti jaksa kuunnella, vaikkei huono versio ookkaan. Sweet Ladysta sen verran, että sehän on just kova. Kunnon semmonen AC/DC riffittely, jossa tahtilaji nyt vaan sattuu olemaan kolme neljään. Kertsi on ihan sikaouto. Night At The Opera on sitäpaitsi parhaiten tuotettu/parhaalta kuulostava Queenin levy. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
kk80 09.06.2011 22:11:29 | |
---|
Joten paras levy on Sheer Heart Attack tai Queen II. Kakkosen B-puoli on yhtyeen huikein hetki, mutta kokonaisuutena SHA on vielä parempi. A Day At The Races myös kilpailisi parhaudesta, jos siinä ei olisi White Man -kappaletta, josta tulee mieleen "mukarokkaava" Sweet Lady. Hienot vaudeville numerot vaan kuului tuon aikaisen Queenin levyille. Muuten olen jokseenkin samaa mieltä. Läpeensä loistavien Marx albumien heikoimmat lenkit ovat mainitsemasi Sweet Lady ja White Man jotka itse skippaan levyjä kuunnellessa. Kyllä ne rokkaa mutta ei vaan kolahda itselleni. Day at the races ei kyllä mielestäni häviä yhtään Operalle soundillisesti, vähän aliarvostettu levy tuntuu olevan. Myös News of the World on aika ehjä kokonaisuus. Sen jälkeisillä levyillä noi ns. täytebiisit ovatkin sitten kertaluokkaa huonompia. Itse ääneistäisin myös Sheer heart Attackia otsikon mukaiseksi levyksi. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
sub zero 09.06.2011 22:51:03 | |
---|
kk80: Sen jälkeisillä levyillä noi ns. täytebiisit ovatkin sitten kertaluokkaa huonompia. Mutta ne levyt on sitä legendaarista kasaria Ajatelkaas, The Beatles ei saanut aikaiseksi ainuttakaan kasarilevyä! a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies |
Jokapaikanapina 09.06.2011 22:53:06 | |
---|
sub zero: Ajatelkaas, The Beatles ei saanut aikaiseksi ainuttakaan kasarilevyä! Sen parempi bändi :D |
Jucciz 10.06.2011 01:03:56 | |
---|
sub zero: Ajatelkaas, The Beatles ei saanut aikaiseksi ainuttakaan kasarilevyä! Ai hitto! Tääkö se on se syy, minkä takia mää aina niin Beatlesista oonkin tykänny? Kiva, että se viimein selvis! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Rämppy 10.06.2011 10:10:50 | |
---|
sub zero: Ajatelkaas, The Beatles ei saanut aikaiseksi ainuttakaan kasarilevyä! mut kusarilevyjä ne teki muutaman ;-) En sitten malttanut olla sanomatta. |
UriahHeepisgreat 12.06.2011 22:11:30 | |
---|
mm. nämä; Deep Purple - In Rock Deep Purple - Fireball Deep Purple - Machine Head Scorpions - Fly to the Rainbow Uriah Heep - Very 'eavy... very 'umble Uriah Heep - Salisbury Uriah Heep - Look at Yourself Uriah Heep - Demons and Wizards Uriah Heep - The Magician's Birthday ZZ Top - First Album ZZ Top - Rio Grande Mud ZZ Top - Tres Hombres ZZ Top - Tejas ZZ Top - Degüello |
Monkey Man 12.06.2011 22:44:52 | |
---|
Traveling Wilburys: Vol.1 The Band: The Last Waltz Rolling Stones: Let it bleed Johnny Cash: Unchained Bruce Springsteen: Born to run Bob Dylan: Blonde on blonde & Love&theft AC/DC: High voltage |
Vestu 26.06.2011 13:02:46 | |
---|
Pearl Jam - Ten Shponglen kaikki levyt Princess Mononoken soundtrack-levy metallica - master of puppets opeth - blackwater park yesin kolmas levy ryuichi sakamoto - smoochie tangerine dream - phaedra Like father like scum |
Meadow 26.06.2011 13:14:41 | |
---|
Mamba - Mamba Mamba - Lauantai-ilta Mamba - Syksy Mamba - Tunteellisella tuulella Mamba - Pitkä vapaa Mamba - Kummitusjuttu Mamba - Lähdössä Mamba - Kuume Mamba - Kipinä Mamba - Sodassa ja rakkaudessa Mamba - Meille vai teille Mamba - Joulualbumi Mamba - Mä tein sen taas Mamba - Toinen elämä Mamba - Kaipuun sanomat |
Scrobble 26.06.2011 19:55:48 (muokattu 26.06.2011 19:59:57) | |
---|
Meadow: Mamba Lisäisin tähän vielä Tero Vaaran sooloalbumin Sydänmailla. Soitan runpuja kenkät jalassa. |
carnation 27.06.2011 13:56:23 | |
---|
Meadow: Mamba - Mamba Mamba - Lauantai-ilta Mamba - Syksy Mamba - Tunteellisella tuulella Mamba - Pitkä vapaa Mamba - Kummitusjuttu Mamba - Lähdössä Mamba - Kuume Mamba - Kipinä Mamba - Sodassa ja rakkaudessa Mamba - Meille vai teille Mamba - Joulualbumi Mamba - Mä tein sen taas Mamba - Toinen elämä Mamba - Kaipuun sanomat Perustele. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Stiff 27.06.2011 15:16:04 | |
---|
Pink Floyd - Dark Side of the Moon, Wish You Were Here Bob Dylan - Highway 61 Revisited, Blonde on Blonde, Desire, Blood on the Tracks Guns n Roses - Apetite Led Zeppelin - 1-4, Houses of the Holy, Graffiti AC/DC - Highway to Hell, If You Want Blood David Gilmour - On an Island Robert Plant & Alisson Krauss - Raising Sand Gorillaz - Plastic Beach (tätä en jaksa edes perustella :D) Beatles - Kaikki paitsi Let it Be Jimi Hendrix - Axis, Are You Experienced? Arctic Monkeys - Your Favourite Worst Nightmare Pomo - Born to Run . . . Rock in peach |
Kailis 27.06.2011 20:10:22 (muokattu 27.06.2011 20:20:27) | |
---|
En tiedä onko mainittu mutta Sex Pistolsin "Never Mind the Bollocks..." on kyllä hirveän tasavahva levy. EDIT Perustellaas sitten. Hirveä energia, hyvää, alkukantaista soittoa ja biisien rakenteet ja sovitukset kohillaan. Lydonin laulukin tukee kokonaisuutta hienosti. LaMotta: Mulle ei tuossa tilanteessa tullut varsinaisesti ensimmäisenä mieleen neekeriasiat, vaan keskityin vaihtamaan kuulumisia ja kyselin, että mistä päin on kotoisin jne. |
Meadow 27.06.2011 20:13:42 | |
---|
carnation: Perustele. Eivät muutkaan perustele. |
Linnunlaulupuu 27.06.2011 21:32:33 | |
---|
Mainitsen DT:n Octavariumin. Etenkin nimikkobiisi on vuosituhannen tapaus. Siitä ovat todistetusti nauttineet mm. B.B. King, Marzi Nyman, Pat Metheny, Jimmy Page ja varmaan John Petrucci. "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
HXY 27.06.2011 21:42:45 (muokattu 27.06.2011 21:43:27) | |
---|
Toshimitsu Deyaman aka Toshin Made in Heaven, Mission ja Samurai Japan. Maailman paras laulaja vetää balladivoittoista hardrockia, ei paljoo kortit tosta parane. Varsinkin balladit toimii paremmin kuin osa X Japanin vastaavista. Muutamasta biisistä oon bongannu jopa hammond-urkujamm. "Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti |
Megadethh2 28.06.2011 02:58:50 | |
---|
Stonen debyyttialbumi Stone.Suomirässiä parhaimmillaan. Jau jau - Alexi Laiho |
Saxofonisankari 09.07.2011 21:30:44 | |
---|
Jethro Tull Thick As a Brick |