Aihe: Levyt, joissa ei ole yhtäkään huonoa kappaletta
1 2 3 4 539 40 41 42 4349 50 51 52 53
Musta Arkipyhä
03.06.2011 14:34:36 (muokattu 03.06.2011 14:35:37)
velipesonen: Olen siis lunastanut valtuutuksen haukkua Beatlesia jos siltä tuntuu. Jos olisin kuunnellut heviä yhtä paljon, saattaisin lunastaa valtuutuksen myös hevin haukkumiseen.

Onko sulla luetun ymmärtämäisessä vaikeuksia? Ai niin sullehan "mielestäni" on ihan tuntematon sana.En minä kuvittele -tai tuskin kukaan muukaan- antavani mitään "valtuuksia" kenellekään vaan kerron vaan mielipiteeni joka tässä tapauksessa perustuu omiin kommentteihisi.En löydä niistä kovinkaan paljon tietoa vaan jonkinlaiseen itse luomaasi käsityksen hevistä johon sitten aina nojaat.Kieltäydyt näkemästä vasta-argumentteja.

Kirjoituksistasi voi myös päätellä ettet ole heviä pahemmin kuunnellut.

Käytänkin seuraavat 20 vuotta pelkkään hevin kuunteluun ja palaan sitten tähän samaan ketjuun kertomaan hevin olevan paskaa.

Tässähän se tuli: Sulla on ennakkoasenne jota mikään ei voi muuttaa.Eli sulla on asenneongelma tässä.
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Epämuusikko
03.06.2011 15:02:55
PsychedelicWarlord:
Sun käsityksesi perustuu johonkin 80-luvun tilanteeseen ja jätät kai tietämättömyyttäsi huomioimatta kaiken sen mitä hevissä on tullut tämän jälkeen.Hevin kenttä on hyvin laaja.Voin laittaa esimerkkejä mutta sähän et kai noteeraa perusteluja jotka saattavat osoittaa tietosi puutteelliseksi?

oh no not you again.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Kefiiri
03.06.2011 16:33:26
Television: Marquee moon
hearthill
03.06.2011 17:47:55

Stratovarius - Elysium
Folkson
04.06.2011 13:35:38 (muokattu 04.06.2011 13:36:01)
Laineen Kasperi - Saatana saapuu sörnäisiin, itseasiassa kaikki levyt.
Vitun kova ääni - aikatauluis
Olli Pa - Syke
Pyhimys - Medium
Ruger Hauer - Se syvenee syksyllä
UAAU
Miten ne sanat meni?
Linnunlaulupuu
04.06.2011 13:44:43
Epämuusikko: oh no not you again.

Ja sitten talvisempiin asioihin.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
Prophet
04.06.2011 18:12:53
Suomen Talvisota 1939-1940 - Underground Rock
velipesonen
04.06.2011 20:03:51

On tullut mainostettua ennenkin, mutta sitten kun Sir Mr Tafin tuotannosta julkaistaan kokoelma, siinä ei voi olla yhtään huonoa kappaletta koska Sir Mr Taf ei ole levyttänyt yhtään huonoa kappaletta.
Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen. - Paul Dominguez
Jani92jani
04.06.2011 22:45:57
Yngwie.J.Malmsteen - Rising Force
Yngwie.J.Malmsteen - Marching out
Yngwie.J.Malmsteen - Odyssey
Yngwie.J.Malmsteen - Perperual flame
tepeh
04.06.2011 22:46:09
Simppeliin kysymykseen helppovastaus.

Alice Cooper - Trash
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
CountX
05.06.2011 01:36:38
Jani92jani: Yngwie.J.Malmsteen - Rising Force
Yngwie.J.Malmsteen - Marching out
Yngwie.J.Malmsteen - Odyssey
Yngwie.J.Malmsteen - Perperual flame

Yngwie.J.Malmsteen - Fire And Ice
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Xae
05.06.2011 17:29:46
No onhan näitä, mutta koska olen mainosten uhri ja Swankle nyt vaan sattuu olemaan maailman paras aine nilkankiillotukseen...

Jeavestone - Spices, Species & Poetry Petrol
"Boy, you guys sound like a drunken cripple walking up a flight of stairs, man... drunken flight of stairs."
SaOk
07.06.2011 01:00:19
Vuoden aikana hankkimistani levyistä:
Grizzly Bear - Yellow House
Grizzly Bear - Veckatimest
Department of Eagles - In Ear Park
Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand
Zarmo
07.06.2011 01:09:53

Mamba: Vaaran vuodet
Tiukkaa biisiä biisin perään. Timangi pändi ja hienot kappeleet, mitäpä sitä muutavoi sanoa.
Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys.
Ostakaa muinaissoitinfolkia
Vapinamonologeja
tepeh
07.06.2011 12:57:38
Zarmo: Mamba: Vaaran vuodet
Tiukkaa biisiä biisin perään. Timangi pändi ja hienot kappeleet, mitäpä sitä muutavoi sanoa
kuin mieess..
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
HXY
07.06.2011 13:54:17

Queen - Sheer Heart Attack

Allekirjoittaneelle uusi tuttavuus ja jumankauta kun on kova.
"Harold Camping on kokenut maailmanloppujen ennustaja." -Iltalehti
CountX
07.06.2011 20:43:16
HXY: Queen - Sheer Heart Attack

Allekirjoittaneelle uusi tuttavuus ja jumankauta kun on kova.

Miekin oisin tämän tänne postannu jos siinä ei olis 'Bring back that Leroy Brownia'. Se on ihan kamala pökäle jonka hyppään aina yli levyä kuunnellessa.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Jokapaikanapina
07.06.2011 21:08:16 (muokattu 07.06.2011 21:15:47)
SaOk: Robert Plant & Alison Krauss - Raising Sand

Mun mielestä tässä on hieman heikko B-puoli. Nothin' on mitäänsanomaton ja Fortune Tellerista on mun mielestä vähän väkisin haettu "erilaista" versiota (EDIT: Jaa... en oo kuunnellu tätä versiota sitten lätyn ilmestymisen, mutta täähän oli oikein hyvä nyt! :D Ehkä olin kuunnellu sillon liikaa The Whon versiota). Muuten lätty on kyllä tunnelmaltaan ja saundeiltaan ja suorituksiltaan aivan omassa sarjassaan.

Ja tuosta Queenin Sheer Heart Attackista sen verran, että kyllä se on Queenin paras. Tai parhaita. Huonoja biisejä siinä ei ole ja ne keskinkertasemmatkin toimii loistavasti osana potpuria ja kokonaisuutta.
Jyrken
07.06.2011 21:50:49
Jokapaikanapina: Ja tuosta Queenin Sheer Heart Attackista sen verran, että kyllä se on Queenin paras. Tai parhaita. Huonoja biisejä siinä ei ole ja ne keskinkertasemmatkin toimii loistavasti osana potpuria ja kokonaisuutta.

Night At The Opera se on se paras. Siinä vasta keskinkertasuutta ei olekaan.
if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
CountX
07.06.2011 22:00:31
Jyrken: Night At The Opera se on se paras. Siinä vasta keskinkertasuutta ei olekaan.

Kyllä se paras levy on Queen II. Se on silkkaa neroutta koko levy.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)