Bee-äf 21.03.2005 17:08:24 | |
---|
Unohdan omien biisieni sanoja ja sointukulkuja. Onneksi muut on opetellu kunnolla. Pidin itseäni surkimuksena kunnes luin että Rollarit eivät olleet sen kummempia. Charlie Wattsilla oli vittumaista katella että missä mennään. |
elmukelmu 21.03.2005 18:39:00 | |
---|
Pitäisi oppia soittamaan, ihan tälläisenä pienenä puutteena, joka ei kuitenkaan haittaa... Ömmömmmömömmömömömömmmöööh`ääääH?? |
Jelena 21.03.2005 19:48:42 (muokattu 21.03.2005 19:49:50) | |
---|
Jaahasjaahas. Improvisaatiokyky on ihan olematon soittajana, osittain siksi,että sitä ei juri tarvii tuolla klasaripuolella. Tai toisilla soittimilla sitä on ja toisilla ei. Pianolla osaan improvisoida, samoin kuin laulamalla. Tuolla pääsoittimella ei irtoa mitään ja fonillakin vähänlaisesti. Ja toinen on sitten se että oon laiska treenaamaan. Mikäs siinä jos vaan huvikseen soittelisi, mutta jos isona aikoo leipää saada niin kausiluonteinen innostus ei välttämättä oo plussaa. Mutta nämä molemmat hoituu itsekurilla ja sillä reenillä. Eipä niitä ongelmia sitten oo jos jaksaa harjotella. Ei riitä että on onnellinen. Tarpeen on myös että toiset eivät ole. |
hanhjelm 22.03.2005 09:39:23 | |
---|
En jaksa enkä osaa harjoitella.. Olen siis yhtä paska kuin viime vuonnakin. Muuta mä en sitten enää keksi. Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
1by4by9 22.03.2005 10:06:48 | |
---|
Ei tarpeeksi aikaa soittamiselle/laulamiselle. Onko kohtalon ivaa vai miksi sukunimeni on sama kuin eräs uskomattoman hyvä olutmerkki? |
Piepe 25.03.2005 18:16:16 | |
---|
Rumpalina: Olen rapakunnossa. Skedepaahto täten hankalaa. Aksentit menee välillä väärälle kädelle jossain elämää suuremmissa filleissä koska en osaa tietoisesti hyödyntää mitään rudimentteja tai rolleja tai vastaavaa. Enpä ole niitä koskaan tosissaan reenannukaan. Kitaristina: En tajua kamoista tai sähköstä mitään. Go Create. |
Hannu H. 25.03.2005 19:13:14 | |
---|
Soittajana varmaan tekniikan puute huonoin puoli. Laulajana huonoin puoli on vireen pitämättömyys ja äänen "hengettömyys", eli ei oikeen tuu tunnetta mukaan. "Well, you get the dumb instrument and you learn how to tune it and just learn to go from one thing to another." -Jimmy Page- |
elbowski 25.03.2005 20:10:09 | |
---|
En hallitse teoriaa. Se en ollut minä, se oli Pastilli??? IMIK #25 Ärlä #017 |
-Johtaja- 25.03.2005 21:42:09 | |
---|
Mä en vaa osaa Kuka käski olla läski?? |
hoja 25.03.2005 22:49:46 | |
---|
Täytyy tunnustaa että kerran soitin yhden nuotin väärin :( Tosin siitä on jo 25 v. aikaa. Et olis tunnustanut. Ei sitä silloin kukaan muu kummiskaan huomannut. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
Villi poika 26.03.2005 13:52:55 | |
---|
Laulajana mulla on se vika, että on vaikee pysyy tahdissa. Muilta meinaa loppua kärsivällisyys aina treenatessa. Ja sit ajotus kanssa kusee jotenkin, et kun tulee taukoo laulussa nii en meinaa osata alottaa oikeessa kohtaa. |
kyuss 27.03.2005 13:08:41 | |
---|
En jaksa treenata soittamista. Komppikäsi liian hidas, ei pysy mukana aina. En jaksa opetella teoriaa. En jaksa reenata laulamista. Poljen siis paikallani. Kehityn vähän ja hitaasti. |
Guitaristi 27.03.2005 14:06:05 | |
---|
Teoria, en osaa lukea nuotteja ja hermot menee paikoitellen todella äkkiä. http://www.levytukku.fi/KUVAT/namm7.JPG Roudarin unelma. Pastilli?? |
Naama-amis 27.03.2005 14:28:22 | |
---|
Soittajana: En osaa nuotteja, kaikki sanoo että minulla on täysin vääränlainen soittotekniikka, olen yksipuoleinen ts. osaan lähinnä vaan kompata. Olen siis kitaristi. Laulajana: Ääniala todella kapea: vajaat kaksi oktaavia jostain eestä ylöspäin, soundi nariseva ja mumiseva. Yleisesti ottaen luulen liikoja itsestäni ja kusi on noussut päähän. Hyvää pääsiäistä kaikille. Imago tekee orkesterin. |
JHA 10.04.2005 13:30:23 | |
---|
Ujous on huono puoli itsessäni. |
Johann Onn 10.04.2005 13:46:37 | |
---|
Huonot puolet (niitä olis paljon, joten tiivistetään): Soittajana: Ei oo aavistustakaan miten sooloja pitäis "oikeesti" soittaa. Koitin kerran kattoa yhtä Zakk Wylde:n kitaravideota, oppimistarkoituksessa, mutt alko kyllästyttää jo 10 minuutin jälkeen. En taida haluta Zakkiksi Zakkin paikalle. Sama koskee näppäilyä, joten näppäilen "omalla tavalla", eli aneemisen vääräoppisella tavalla. Laulu ? Mitä se on ? "Möliseminen ja huutaminen", noi kaks tuntuu paljon kotosammilta käsitteiltä. |
käsi 10.04.2005 14:01:38 | |
---|
teorian puute ja laiskuus opetella biisejä, siis muiden artistien biisejä. jaksan opetela suosikki biiseistäni jotain riffejä ja sooloja mutta harvoi jaksan koko biisiä opetella. nyt olenkin tätä yrittänyt alkaa korjaamaan. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Ed_Guy 10.04.2005 18:02:19 | |
---|
Hyvät puolet: Treeni-intoa riittää Huonot puolet: Teoriasta pitäisi tietää vähän enemmän kuin se, miten D molli menee Olen paska sooloilemaan virheet ja epä-äänet ovat enemmän säänto kuin poikkeus... Survon huiluääniä joka väliin. Nobuo Uematsu on nero. |
miscage 10.04.2005 20:47:37 | |
---|
Tähän varmaan vastasinkin, mutta aina on kiva lyödä päätä seinään vähän lisää: - Teoriatieto olematon - Paska dynamiikka - Epätarkka - huono fysiikka - tekniikka yleisesti - kiilausta ja laahausta - en osaa virittää instrumenttiani - ajoittaiset "ihmesähläykset" Siinä työnsarkaa. Osta! |
HaloOfFlies 10.04.2005 21:05:33 | |
---|
Heikkouksia rumpalina: -joskus vähän myöhässä filleissä -rumpusoolot eivät ota luonnistuakseen Heikkouksia kitaristina: -huono soittamaan sooloja, vaikka kovasti yritän -kompit joskus aivan hukassa Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |