oulukyllosa 27.12.2004 16:30:50 | |
---|
Maya on nii rock! Maya on nii söpö! Ja kova vetämään röökiä... -play some skynyrd, man!- |
Mimi 27.12.2004 20:47:51 | |
---|
Maya on nii rock! Maya on nii söpö! Minua kiinnostaisi kovasti tietää että mikä tämä naikkonen on miehiään? Jossain pändissä varmaan laulelee? No, mutta itseasiaan: Minä pidin kyllä tuosta konsertista aikasta paljon. En hirveämmin ole Ganesia kuunnellut, mutta kyllä tuo nyt jonkinmoisen kuvan antoi. Remu oli kyllä huono, ja Kotipellon vetämä toinen biisi meni himppasen ööveriksi, mutta muut oli kyllä ihan hyviä. No Kirkasta en kylläkään nauttinut. Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Härski 27.12.2004 20:56:01 | |
---|
No Kirkasta en kylläkään nauttinut. Mitäs sit joit? Hoho, olipakkoanteeksibanniamulle. |
Epämuusikko 27.12.2004 21:12:18 | |
---|
Maya on kova mimmi. Oulussa Pori Jazz Showcasessa: -Mun vuoro tulee, anna äkkiä tupakka! Myytävänä Tosco 22" ride! |
Mimi 28.12.2004 17:57:58 | |
---|
Maya on kova mimmi. Oulussa Pori Jazz Showcasessa: -Mun vuoro tulee, anna äkkiä tupakka! Ei selvennä yhtään mitään? Osaako joku kertoa enemmän... Mitäs sit joit? Hoho, olipakkoanteeksibanniamulle. Huoh... lasken itseni jonkinsortin totaalikieltäytyjäksi (alkoholin suhteen), joten en ainakaan sitä kirkasta... (ei hymiötä) Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
...And Justice For All 04.01.2005 20:19:24 | |
---|
Oli ihan hieno keikka. Tottahan tuo nauhalle piti pistää. Remu tosin ei jaksanut/halunnut kaikkia biisejä soittaa. Kotipelto lauloi ihan mukavasti, vaikkakin korkeelta. Metallica: ...And Justice For All |