Aihe: Mötley Crüe Suomeen! Jipii!!
1 2 3 4 5 6 711 12 13 14 15
Sliv
09.12.2004 21:21:10
Soneraplazan uutisten mukaan joku ulkomainen yhtye olisi vielä tulossa mukaan.

Oliskohan Killing joke.
Kalm
09.12.2004 21:42:55
No justhan noi kävi jäähallissa 80-luvulla. Ei kai sitä nyt viitsi heti perään uudestaan katsella...

*hypistelee vanhaa "theatre of pain" konserttilippunsa kantaa ja myhäilee tyytyväisenä*

hoho.
Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa
fifehole
09.12.2004 21:58:51

No justhan noi kävi jäähallissa 80-luvulla. Ei kai sitä nyt viitsi heti perään uudestaan katsella...

*hypistelee vanhaa "theatre of pain" konserttilippunsa kantaa ja myhäilee tyytyväisenä*

hoho.

Hävettää tunnustaa että on hukannut lipunkannan :(
Head for an eye
marky
10.12.2004 00:49:06
Pakko mennä kattomaan tota keikkaa . Oon oottanu sitä jo monia vuosia, eikä haittaa vaikka lippu on kallis. Hyvästä kannattaa maksaa !

ja mitä helvettiä täällä jauhetaan että mötley soittaa paskasti ja muuta . Kuunnelkaapa albumi Dr.Feelgood niin huomaatte, ettei kovin moni bändi saanut uransa aikana läheskään yhtä täydellistä levyä tehtyä kuin tuo on.

MÖTLEY CRUE ROCKS!!!
gogo
10.12.2004 10:14:04
hyvästä kannattaa maksaa. hoho.. no, katotaan ny miten iskussa ne jätkät on. siis jos mick mars selviää hengissä siihen ens kesään asti..
gogo
10.12.2004 10:16:06
onko tietoo meinaako ne nyt ihan "pysyvästi" lyöttäytyä yhteen vai onko tässä nyt se farewell-juttu kyseessä...
Henko
10.12.2004 10:24:50

Oliskohan Killing joke.

Oiskohan oikeesti tulossa Suomeen? Englannissa kuulemma lämppäävät, mikä on vähän omituinen yhdistelmä. Jos tulee ni ei mun sitten tarvi tätä harkita.
If it's too loud, you're too old.
jukedog
10.12.2004 10:43:50
perkele, mä oon jo lippuni tilannut! HAHHAAAA...
God Created Woman, But the Devil Invented the Blues... -TYLA-
fifehole
10.12.2004 11:30:38

perkele, mä oon jo lippuni tilannut! HAHHAAAA...

Hommaa mulle 4
Head for an eye
Witton
10.12.2004 12:01:06
Lippuja saa tilata jo www.menolippu.fi eli pitää kirjautua mukaan Menoklubiin (johon käy samat tunnukset kuin esim. MTV3, Luukku, etc)
Lämppäriksi veikkaisin jotain hevipumppua ulkomailta, koska Thuderstone tukisi sitä..
Folcce
10.12.2004 22:44:44
onko tietoo meinaako ne nyt ihan "pysyvästi" lyöttäytyä yhteen vai onko tässä nyt se farewell-juttu kyseessä...

Enpä tiedä pysyvästi... Veikkaan että mr. Marsin jäljellä olevat maailmankiertueet on laskettavissa yhden spitaalisen käden sormilla. Aion silti yrittää hommata lippua maanantaina. Ja jos kävisi niin että Mickin terveys ei kestäisi ja hänet korvattaisiin jollain varahemmolla, niin todennäköisesti myisin lippuni pois, koska ei se enää sitten olisi Mötley Crüe. Kaikki ne on yhtä tärkeitä linkkejä bändissä ja se ei ole sama jos yksi, kuka tahansa, puuttuu.
Jesus loves you! ...but I think you're a cunt.
-Mickill-
11.12.2004 00:31:18
Lippuja saa tilata jo www.menolippu.fi eli pitää kirjautua mukaan Menoklubiin (johon käy samat tunnukset kuin esim. MTV3, Luukku, etc)
Lämppäriksi veikkaisin jotain hevipumppua ulkomailta, koska Thuderstone tukisi sitä..

Kiitti!!! Lähti just tilaukseen liput molemmille keikoille. Puol vuotta pitäs nyt jaksaa odotella vielä että näkee viimeinkin Crüen livenä..
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
stickyfinger
11.12.2004 11:08:27
Joo, liput molemmille keikoille lähti varaukseen.

Ei ole vaan senttiäkään rahaa, joten pitänee viedä vahvistin panttilainaamoon että saa lunastettua tiketit...
Shake your money maker!
Flash
12.12.2004 12:25:56

Kiitti vinkistä! Liput lähtivät tilaukseen...
There Is A Light That Never Goes Out
revel
12.12.2004 13:39:01
Minkäköhän takia motley.comin kiertuelistassa ei lue Helsinkiä, pelkästään Turku?

http://www.motley.com/tour/
Sliv
12.12.2004 16:25:37
Nightwish lämppää mötleytä oslossa.
ozz3
12.12.2004 16:47:38
Nightwish lämppää mötleytä oslossa.

Kyllä Kiteen poikia (ja naisia) taas viedään.

Jees, elikkä rahaa on taas ja huomenna varmaankin lippujonossa.
Rest In Peace Dimebag
Volume
13.12.2004 02:03:25

Plussaa tästä. Luulin että liput tulee myyntiin vasta tammikuusta ja ilman sua olisin missannut koko paskan. Laitoin just yhden kappaleen lippuja Helsingin jäähallin kentälle tulemaan.

- Volume
Tämä viesti oli 100 % totuus.
Flash
13.12.2004 09:00:41

Minkäköhän takia motley.comin kiertuelistassa ei lue Helsinkiä, pelkästään Turku?

Ihmettelin samaa. Ei taida olla sivut ihan ajantasalla. Pollstarin sivuilla tuo Helsinkikin näkyy kyllä.

http://www.pollstar.com
There Is A Light That Never Goes Out
ozz3
13.12.2004 12:12:27
Jees perkele. Kenttä olikin sitten myyty jo ennakkoon loppuun (siis hesaan), joten katsomoon jouduttiin. Noh, kyllähän sielläkin on aina hauskaa...
Rest In Peace Dimebag
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)