Aihe: Minä en tykkää!
1 2 3 4 5 6 711 12 13 14 15
tillotson
31.10.2004 09:00:50
White stripes, gueens of the stone age, niskalaukaus, maj karma sekä Ramstein, jonka uutta levyä ylistetään mielestäni liikaa..
Ei kiitos
w the greatest
31.10.2004 17:15:27
Mulla ois kannssa yks mut en oo kuullunna että kukaan ois pitäny. Jore Marjaranta!!! Todennäköisesti aivan helvetin arvostettua masokisti piireissä.
Jani The Rock
31.10.2004 17:32:40

Mulla ois kannssa yks mut en oo kuullunna että kukaan ois pitäny. Jore Marjaranta!!! Todennäköisesti aivan helvetin arvostettua masokisti piireissä.

Joren levyjen myynnistä 80 prosenttia tapahtuu seksialan liikkeissä. Jouluksi on kuulemma tulossa myyntiin niinsanottu Masokistin Juhlasetti, joka sisältää Joren levyn lisäksi myös deluxe-mallisen nahkaruoskan sekä peukaloruuvit.
The road never ends for me, kid.
Dreameater
31.10.2004 17:36:56
Minulla taas tuntuu olevan CMX.
Järvihirviö
31.10.2004 17:39:07
The White Stripes, The Hives, The Strokes sun muut menneen hyvän ajan meiningillä ratsastavat The Nönnönnöö -bändit.
Ja Rammstein. Täytyypä päivittää tätä tarvittaessa.
DeWilde
31.10.2004 17:44:43 (muokattu 31.10.2004 17:49:21)
-U2
-Dream Theater
-Tool
-Radiohead
-YUP
-White Stripes
-Melkein kaikki metalli, erityisesti bläkkis ja death
-Judas Priest paitsi biisit Living after midnight ja Diamonds and rust
-Absoluuttinen Nollapiste
-Melkein kaikki 70-luvun jälkeen tehty punk lukuunottamatta Bad Religionia
-Vai, Satriani, Ynkkä yms.
-Ac/Dc
Maailma on vapaa maa. -Galder
bedlam
31.10.2004 17:49:54

Ja Rammstein.

Miten unohdinkaan tuon!? Yksi turhimmista orkestereista ikinä.
http://www.mikseri.net/kiasma
Henga
31.10.2004 18:38:57
The White Stripes, The Hives, The Strokes sun muut menneen hyvän ajan meiningillä ratsastavat The Nönnönnöö -bändit.
.

Joo nämä unohtui. Oikein.
Hyla
31.10.2004 19:08:41
Tämä nyt tuntuu jo toistolta näihin aiempiin viesteihin tässä ketjussa, mutta Ultra Bra, kikkelihevi sekä The Cure. Mikä vittu siinä The Curessa on niin ihmeellistä, olen satunnaisia biisejä etsinyt netistä aika läjän ja kaikki sitä samaa paskaa homopoppia. Kasaria kauheimmillaan, lähestulkoon. Kalpenee Joy Divisionin, New Orderin ja Sisters of Mercyn rinnalla (perinteistä olisi, että löydänkin heti tämän viestin jälkeen väh. kolme hyvää biisiä heiltä ja alankin pitää ko. yhtyeestä :P).

Timo Rautiaiseen minulla on siitä omituinen suhtautuminen, että lähes aina kuullessani pidän hänen biiseistään, mutta en koskaan ole riittävän huonolla tuulella vapaaehtoisesti kuuntelemaan Timppaa kovinkaan pitkään.
Feggy
31.10.2004 20:33:14

Tämä nyt tuntuu jo toistolta näihin aiempiin viesteihin tässä ketjussa, mutta Ultra Bra, kikkelihevi sekä The Cure. Mikä vittu siinä The Curessa on niin ihmeellistä, olen satunnaisia biisejä etsinyt netistä aika läjän ja kaikki sitä samaa paskaa homopoppia. Kasaria kauheimmillaan, lähestulkoon. Kalpenee Joy Divisionin, New Orderin ja Sisters of Mercyn rinnalla (perinteistä olisi, että löydänkin heti tämän viestin jälkeen väh. kolme hyvää biisiä heiltä ja alankin pitää ko. yhtyeestä :P).

Niinpä. Kuuntele Curen eka levy. Meitsi taas ei ole ikinä ymmärtänyt mitä ihmeellista on Sisters of Mercyssä. Kolkkoa, yksitoikkoista junnausta.
Less is more.
Aksu89
31.10.2004 20:41:58 (muokattu 31.10.2004 20:42:08)
Greenday, U2, Sonata Arctica, The Cure
kivi
31.10.2004 20:59:10
Kaikki tuntuvat tykkäävän jostain tietystä artistista, mutta minä en vaan tykkää. Vaikka kuinka yritän. Mikä bändi tai artisti on kyseessä?

Led Zeppelin, AC/DC, Black Sabbath.

Pitäis tykätä. Kaikki tykkää. Minä en.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Härski
31.10.2004 21:07:09
Led Zeppelin, AC/DC, Black Sabbath.

Pitäis tykätä. Kaikki tykkää. Minä en.

Kovin innokkaasti silti hyökkäsit soittamaan Paranoidia miitissä, hähähähä.
disarm
31.10.2004 21:16:03
Bob Dylan, Kiss, Limp Bizkit, Maroon 5, Happoradio, 51 koodia, Negative.. onhan noita.
emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me
kivi
31.10.2004 21:27:24 (muokattu 31.10.2004 21:29:15)
Kovin innokkaasti silti hyökkäsit soittamaan Paranoidia miitissä, hähähähä.

Soittaminen ja kuunteleminen on eri asia. Tykkään soittaa monenlaista sellaistakin musiikkia, jota en vapaaehtoisesti kuuntele.

Ja luonnollisesti em. yhtyeiltä on olennaiset levyt kuunneltu moneen kertaan. Jos ja kun se rokin puolella yleissivistykseen kuuluu, pakko on kuunnella vaikkei niin innostaiskaan.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
aku.miettinen
31.10.2004 22:05:36
Iron Maiden.

Voitais lähteä saunan takana käymään. Ja kaikki poppi ja räppi on perseestä.
M-Juhana
31.10.2004 23:10:32

Minä ja !

J.Karjalainen on ollut aina inhokkini, hänellä on monia lauluja joita pidän jopa loistavina ja niitä itsekkin rämpyttelen. Mutta kun Jukka avaa suunsa ja alkaa "laulaa", ni meillä vaihtuu kanava.
NO REMORSE ! -Lemmy-
Terry Pantheras
01.11.2004 00:09:03
Tämä uuskasarisaksaviikinkiviiksikalsarihevi saa karvat pystyyn ja joka hemmetin biisissä pitää olla se pakkourostelusoolo. Ja se laulutyyli! Herneet palaa nenään...

-The Cure (pimpeli ponpoli)
-Maija "minulla on selkeä artikulaatio" Vilkkumaa
-Apulanta (periaatteessa ok, mutta jotain on muuttunut viime vuosina)
-Chumbawamba (Saksan "lahja" maailmalle)
-Guano Apes (toinen saksalainen käsitys lahjasta, tekorankka)
-Teräsbetoni (äijät rasvaa toisiaan)
-Therapy? (meinasin tylsistyä kuoliaaksi Ruis-rockin keikalla)
-Hanoi Rocks (Andy on ehkä yliarvostetuimpia kitaristeja ikinä, musiikki ihan ok)
-Linkin Park (äijät on tehneet pari levyllistä samaa biisiä: ensiksi haikeaa valitusta, rap-nostatus ja melodinen kertsi ja sitten ehkä jos laittaisi vähän vielä "modernia" sämplehuttua ja liimaillaan protoolsilla kitarariffejä yhteen niin pääsee vähemmällä)
-Franz Ferdinand
-White Stripes
-post grunge (Nickelback, Greed, 3 Doors Down...)
-uusiopunk (no on tuossa osastossa jotain ihan hyviäkin juttuja...)
-ska-musiikki
-"Stadi-rock", eli koffhifkstatusquobadtotheboneleningradcowboysdaltons-osasto
-firman juhlissa soittavat bilebändit; ja toimiston tädit ja sedät on pähkinöinä kun tulee taas se heee hee-y baby, ooo-ooo o o won't you be my girl...

Oha noita, kaikkeen minäkin tuhlaan aikaani...
Only a fool would die for the sins of humanity.
Majesty
01.11.2004 00:59:16
Zen Cafe. Hyi saatana.
Ummetuksesta kärsivät ihmiset eivät välitä paskaakaan.
Hohhoijaa
01.11.2004 07:21:26
Nirvana on kanssa sellainen joka ei jaksa innostaa.

Mä diggaan.

Kurt Cobain on aina ollut mulle todellinen antisankari.Mikäköhän tässäkin narkkarissa niin ihmeellistä on?

Ei mitään. Minustakaan. Tekee hyvää musiikkia...?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)