Krice 05.02.2005 19:31:13 | |
---|
mikä jengiä vaivaa. heti kun muutama suomalainen bändi tekee yhteistyötä, niin ollaan syytelemässä että ne rahastaa. Joitakin juttuja ei vaan kannattaisi tehdä, kun ne ei toimi. Heikoin lenkki tuossa on kyllä Apocalyptica. Itse kykenen kuuntelemaan jopa räppiä, mutta kun Apot alkaa vinguttamaan niin radio menee kiinni. Apojen musiikki tai sanotaanko pikemminkin vitsi toimii tasan yhden kerran, eikä sekään ollut todellakaan kovin hyvä idea alkaa soittamaan heviä jousilla. |
Sperm Donor 05.02.2005 20:00:10 | |
---|
Hauska tutustua tähän toikkiin vasta nyt. oli siis hauska lukea. Osa negatiivisesta kritiikistä kuullosti ihan perustellulta. Mutta minusta toi on hieno biisi ja onko ne "viat" edes vikoja. Mitä useammin olen kuullut sen enemmän se on kolahtanut. |
MrQ 07.02.2005 14:23:05 | |
---|
Kyllähän poijaat ihan hyvin vetää, mut olis tosiaan ollu kiva kuulla herra Valoa ehkä pikkusen enempi, koska on kyllä taitavampi kuin Ylönen.. Siis anteeksi mitä? Ok, mulla on lauria kohtaan henkilökohtaisia antipatioita enemmän kuin mnetissä turhia triidejä tai suomessa havunneulasia mutta teknisesti se jätkä ulisee suohon valon mennen tullen livenä ja levyllä. Valo sentään on rehellinen tässä suhteessa: se sanoo aivan suoraan ettei edes osaa laulaa. Ja sen lvievedot kertoo kyllä kaiken mitä tarttee tietää tästä asiasta. Lisään tähän vielä että niinkin huonosti yhteensopivien laulajien parittaminen noin onnettomaan kappaleeseen viittaa ihan suoraan kolmen suomen suurimman vientivaltin yhdistämisestä eikä sisällä lainkaan hyvää makua vaan pelkästään markkinointipuolen raudanlujaa logiikkaa. Tätä myydään naamalla. Ja sanon tämän että ko. kappale on todella todella hirvittävä. Eräs keskeisistä syistä minkä takia en radioota kuuntele tai musateeveetä seuraa juuri koskaan. |
aku.miettinen 07.02.2005 17:55:32 | |
---|
Pahaa kurasontaa että oikein itkettää. Liian paskaa musiikkia mun makuun. |
aivokuolio 07.02.2005 19:47:23 | |
---|
... mutta teknisesti se jätkä ulisee suohon valon mennen tullen livenä ja levyllä. Olihan tää huumoria? Jos Valon laululahjat mietityttää, niin suosittelen kuuntelemaan vaikka sellaiset biisit kuin Our diabolikal rapture, Bury my deep inside your heart tai Love you like I do. Äijän ääniala on laaja, laulu tyylitajuista ja vetää parhaimmillaan polvet veteliksi jopa multakin, vaikka hetero olenkin. Rasmuksen livepätkissä Ylösen laulu on aina epävireistä, en tajua miks biisit pitää sovittaa niin korkealta ettei niiden toistaminen livenä onnistu koskaan. mustan huoneen testi. |
Sperm Donor 07.02.2005 20:23:19 | |
---|
Joo Laurin laulua on livenä välill'ä kiusallista kuunnella. epävireistä ja kohtalaisen ohut ääni. Menee offin puolelle mutta Himin keikolla häiritsee koska kukaan ei laula stemmoja. |
nikomati 08.02.2005 10:56:31 | |
---|
Valo sentään on rehellinen tässä suhteessa: se sanoo aivan suoraan ettei edes osaa laulaa. Ja sen lvievedot kertoo kyllä kaiken mitä tarttee tietää tästä asiasta. Mutta herrat hyvät! Kyllähän tällasia läppääijiä tarvitaan! En sano et lauri ei osais laulaa, mut kyllä valon äänen eri skaalat on jotain aivan muuta, mihin ei Ylösen poika kyllä pysty... Esim. Your sweet 666: säkeistöjen laulu. Maailma on nii epäreilu. Koski täytti EILEN kaheksantoista. |
Latnemitnes 09.02.2005 14:17:05 | |
---|
eikä ne äänet ainakaan yhteen sovi. ensin laulaa valo niin matalalta et hädin tuskin kuuluu, yhtäkkiä lauri pomppaa jostain ja tulkitsee yli.. |
MrQ 09.02.2005 14:23:22 | |
---|
eikä ne äänet ainakaan yhteen sovi. ensin laulaa valo niin matalalta et hädin tuskin kuuluu, yhtäkkiä lauri pomppaa jostain ja tulkitsee yli.. Nimenomaan. Mulla soi se vastenmielisyys koko ajan päässä kun kirjoitan tänne. |