Aihe: Britney Spears: Toxic
1 2 3 4 5
spiritualBeggar
08.04.2004 12:16:16

mun mielestäni musiikilta katoaa arvo kun siitä tehdään tuote.mutta täähän onkin mun käsitys musiikista, mulle se on tietyllä tapaa "pyhä" asia, johtuen siitä että musanteko ja kuuntelu on mulle kaikki kaikessa.eli se ei oo mitään viihdykettä vaan lähde josta ammennan voimia elämiseen. sehän on fakta, että jenkki-hitit tehdään laskelmoiden ja tietyn kaavan mukaan, jotta ne myisivät mahd. paljon.
ja tollanen ajattelutapa ei vaan mielytä mua. jenkkien slogania lainaten "you are free to do as we tell you!!"
Amongst sissy pop-rock stars My fist started to talk -spice
Vilhelmus
08.04.2004 12:24:34

mun mielestäni musiikilta katoaa arvo kun siitä tehdään tuote.

Millon se musiikki ei sitten ole tuote?
Säröä ja meisinkiä. Muu on turhaa.
Burning Winter The Coveralls
spiritualBeggar
08.04.2004 12:44:26

taisin valita sanani hieman väärin kun aloin julistamaan. eli tarkoitan sitä kun musiikista tehdään kulutustavaraa, eli pitää saada paljon tavaraa markkinoille ja nopeasti.
Amongst sissy pop-rock stars My fist started to talk -spice
AurinGOA
08.04.2004 14:30:18
Neääh.
Neiti-Britney taas ähkii ja voihkii sänkyääniään mikille, ja tuottajavelhot vääntävät sen jotenkuten nautittavaan muotoon. Siihen lisätään mahdollisimman ÄRSYTTÄVÄ riffi (tässä tapauksessa viuluko) mahdollisimman kuuluvaan kohtaan, niin kappale jää kuluttajapoloisten päähän kiusaa tekemään loppuviikoiksi.

Vielä musiikkivideo pitäisi saada...noh, otetaan yksi entinen neitseellinen teinipoppari, rahaa levy-yhtiöltä, ja sitten vielä ohjaaja. Mitäs myö saadaan?
Neiti-Britney ähkimässä lentokoneessa, neiti-Britney ahdistelemassa miespoloista lentokoneen vessassa, neiti-Britney kaahaamassa prätkällä, hax0roimassa paikkoja, ja vielä erottisesti kiemurtelemassa valkotaustaa vasten!

Ja joku vielä kehtaa haukkua tätä huonoksi!
Vai kehtaako...
"Historia määrää tulevaisuuden. Kaikki oleva ja olematon riippuu näkökulmasta."
ganesha
08.04.2004 14:50:07
Britney Spears on tuote siinä kuin Heinzin ketsuppi, mutta siitäkin huolimatta Toxic on aivan helvetin hyvä biisi. Näköjään bisnesmiehetkin onnistuvat toisinaan.
btw, en jaksa ymmärtää näitä kitisijöitä jotka katsovat "kaupallista" musiikkia nenänvarttaan alaspäin...siinä vaiheessa kun bändi menee studioon ja haluaa hengentuotoksistaan jotain korvausta niin eikös se levy siinä vaiheessa ole TUOTE. se että joku kappale on "kaupallinen" ei välttämättä poissulje sitä, etteikö sillä voisi olla myös jotain taiteellisia ansioita. sitä en kiellä, etteikö hyvin usein näillä ylituotteistetuilla artisteilla nämä taiteelliset ansiot jää hyvinkin vähäisiksi, mutta ei siitä sen enempää.
ilmaisinko nyt itseäni tarpeeksi epäselvästi?
toivottavasti.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
samwyse
08.04.2004 15:16:04

itellekin tuli vähän sellanen Irak-fiilis ku tota kuunteli :D

Haluat tappaa amerikkalaiset? :P
www.vesabbs.com
myrtonen
08.04.2004 22:56:22
Vielä kun Pritni osais ite tehä kappaleensa. Sitten heruis arvostusta. Liukuhihnalta lyyään nuottia eukon eteen ja sitte ollaan taas listaykkösenä ja muusikoiden.netin palstalla. Jo on kumma.
Perkele.
mongoloidi
09.04.2004 01:49:52
Iha paska piisi.
Musiikkivideota katon vain ja ainoastaan iliman ääniä.
"Saksa on paska maa" - Seppo Räty
Heart Of Steel
09.04.2004 02:30:27

The Mystery of Britney Spears' Breasts...
"Nobody tells a Man how to play."
askomiko
09.04.2004 14:28:40
Videossa on pyllyjä?
Myytävänä superb-hevikitara ja superb-twängistrato.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Nimismies
09.04.2004 20:42:15
Videossa on pyllyjä?

Tissejä ja himokkaita katseita.

Minä tykkään.
"Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)