HS 09.01.2004 10:41:18 | |
---|
Terve Tik&Takkia en nähnyt ja Nekatiivi ei sykähdyttänyt yhtään. Soitto ei kuulostanut kovin ööh... vahvalta ;) Oikeus ja kohtuus vei voiton. |
Dumb 09.01.2004 10:51:55 | |
---|
Oikeus ja kohtuus vei voiton. Tuota minäkin aloin katsomaan kun kanavaa vaihdoin. |
juici 09.01.2004 12:21:56 | |
---|
Katsoin eilen videolta. TikTakin setti oli muuten hyvä, mutta basso ja toinen kitara ei kuulunut yhtään minnekään. Negativen settiä en jaksanut katsoa kuin puolitoista biisiä ja sitten sammutin videot. Aika kökköä sanoisin. IMHO. "And now for something completely different..." |
mr_b 09.01.2004 12:42:30 | |
---|
Tuli takavuosien naurunaihe Plastic Tears mieleen poikia katsellessa. Heh. Plastic Tears. :-) Pakko sanoa, että oli kyllä vielä paaaaljon huonompi. Ja näytti jotenkin hyvin ylikypsältä. Ja Negative selvisi sentään Tavastian keikkansa läpi hajoamatta... And that's the way it is. Even when we're pissed. |
Hyla 09.01.2004 14:22:06 | |
---|
Tiktak vaikutti laatubändiltä sen jälkeen kun tuon Negativen näki (television välityksellä tosin kummatkin). Niinkuin olisi leikattu juustohöylällä Sentencedistä ja Hanoi Rocksista siivut ja kustu vähän HIMiä päälle. Laulajan äänen ainoaksi puolustukseksi voi sanoa, että seurasin keikkaa televisiosta, joka oli erittäin hyvää vuosikertaa -81, eli äänentoistossa saattoi olla osasyy:P Tiktak nyt on vähiten ärsyttävästä päästä materiaalia, mitä radiossa soiviin biiseihin näin yleisesti ottaen tulee. Jännää, että juuri tuo "Tuuleksi taivaanrantaan"-ralli olikin sitten tyttöjen OMAA käsialaa, olisin voinut vaikka vannoa että nyt on Hector-setä käynyt vääntämässä enkelin eteiseen;) |
aikavaikea 09.01.2004 14:25:39 | |
---|
Niinkuin olisi leikattu juustohöylällä Sentencedistä ja Hanoi Rocksista siivut ja kustu vähän HIMiä päälle. Tähän ei muuta kuin HOHO, aika kivasti ilmaistu mielipide. Jännää, että juuri tuo "Tuuleksi taivaanrantaan"-ralli olikin sitten tyttöjen OMAA käsialaa, olisin voinut vaikka vannoa että nyt on Hector-setä käynyt vääntämässä enkelin eteiseen;) Tota, eikös tässä ole ollut se PetriMunkki apuväsääjänä? Muista aamuisin herätä,
tehdä hyvin turha työsi.
Kello käy sinun aikaasi,
sinun lyhyttä aikaasi.
(A.W.Y.) |
-Mickill- 09.01.2004 14:28:01 | |
---|
Heh. Plastic Tears. :-) Pakko sanoa, että oli kyllä vielä paaaaljon huonompi. Ja näytti jotenkin hyvin ylikypsältä. Ja Negative selvisi sentään Tavastian keikkansa läpi hajoamatta... Noh voi perkele olihan nyt Plastic Tears musiikillisesti paljon parempi ku Negative! Heh toi tavastia juttuhan on klassikko, Miqu näytti äijille kaapin paikan kesken keikan. Sut on erotettu..ja sut kans! Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
musa 09.01.2004 14:34:30 | |
---|
Jännää, että juuri tuo "Tuuleksi taivaanrantaan"-ralli olikin sitten tyttöjen OMAA käsialaa, olisin voinut vaikka vannoa että nyt on Hector-setä käynyt vääntämässä enkelin eteiseen;) Puoliksi totta. Kappale on Petri Munckin ja TikTak-kitaristi Empun yhteistyötä. |
tommi/poeme 09.01.2004 16:07:00 | |
---|
Mun täytyy myöntää, että vaikka diggaan Negativen meiningistä niin kyllä se aika poskelleen meni. No ok setti läpi ja silleen, mut olisin odottanut vähän parempaa laulantaa ja soitantaa sen perusteella mitä olen levyn biisejä kuullut radiosta. Voihan se olla, että jätkillä oli paska päivä, mut anyways. Parantamisen varaa on vaikka levyllä rokkaakin. Tik Tak on aina ollut vähän hoh hoh, mut nyt tytöillä alkaa olemaan aika hyvä rock meininki. |
Viceroy 09.01.2004 16:08:30 | |
---|
Olen joskus nähnyt bändin livenä ja nyt pari kertaa aika lyhyen ajan sisään keikkataltiossa ja ainoa mikä TikTakissa vähän vaivaa on että esitys on kyllä erittäin pro, vähän itseasiassa liiankin. Biisit kuulostavat sille että ovat aika suoraan albumiversioiden mukaan vedetty, tempot ja kaikki. Soisi kyllä vähän enemmän meininkiä ja pientä improvisaationtynkää lavalle, hmm. Joo, ainakin rumpali Tuuli soittaa aina klikki korvassa ja mahdollisimman vähillä filleillä. Viidakkorumpu-lehdestä haastattelua luin, ja hauskan tuntuinen ihminen tuo tuntui olevan. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Fortune 09.01.2004 16:14:49 | |
---|
Joo, ainakin rumpali Tuuli soittaa aina klikki korvassa ja mahdollisimman vähillä filleillä. Viidakkorumpu-lehdestä haastattelua luin, ja hauskan tuntuinen ihminen tuo tuntui olevan. Klikki nyt ei olisi pahasta monelle muullekaan rumpalille. Kielisoittajista puhumattakaan :) "Look behind you, a three-headed guitar!" |
Minushuman 09.01.2004 18:47:59 | |
---|
Olipa myös eka kerta kun näki jonkun "kehtaavan" soittaa ESP Devil Girl:llä. Näin sanoo äjjä joka soittaa Gibsonin Voodoo X-Plorerilla ja Jacksonin Randy Rhoadsilla. No mikäpä mä oon kommentoimaan toisten instrumentti valintoja. "The joy of violent movement pulls you under..." |
blastoff 09.01.2004 19:02:07 (muokattu 09.01.2004 19:03:37) | |
---|
Olen joskus nähnyt bändin livenä ja nyt pari kertaa aika lyhyen ajan sisään keikkataltiossa ja ainoa mikä TikTakissa vähän vaivaa on että esitys on kyllä erittäin pro, vähän itseasiassa liiankin. Biisit kuulostavat sille että ovat aika suoraan albumiversioiden mukaan vedetty, tempot ja kaikki. Soisi kyllä vähän enemmän meininkiä ja pientä improvisaationtynkää lavalle, hmm. Nimenomaan. Ne joutuu vetämään joka kerta biisit ihan samalla tavalla, kun niillä tulee taustanauhalta kaikkea ylimääräistä sälää (taustalauluja, jousia yms.). Olisi mielenkiintoista joskus kuulla miten homma toimisi ilman noita taustoja. |
RjW 09.01.2004 19:07:18 | |
---|
Klikki nyt ei olisi pahasta monelle muullekaan rumpalille. Kielisoittajista puhumattakaan :) Mun mielestä kyllä mikään mikä on vedetty klikin kanssa ei ole rockia ikinä. Hommaisivat rumpukoneen sitten vaikka. Kyllä musiikin pitää kuulostaa elävältä. Tiktakista sen verran että minäkin olen sitä mieltä että juuri ne "ammattilaisten" tekemät biisit ovat heikointa bändissä. Hyvä bändi, huonot biisit. "If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last" |
Vilhelmus 09.01.2004 19:46:12 | |
---|
Puoliksi totta. Kappale on Petri Munckin ja TikTak-kitaristi Empun yhteistyötä. Ja sanat Kettusen. |
Skebaholikko 10.01.2004 01:57:30 | |
---|
Ainoa todella pitkä miinus siitä keikasta oli niiden coveri: My Heart Will Go On. Ja mie kun luulin että tuon Stephen Kingin Unettoman Yön lukemine oli pelottavaa........Celine Dion kun vetää tuon majesteettisella vokalisoinnillaan ni sehä on oikein komea ja mainio biisi mutta Aaronin kähisemällä tunnelmoimana.....noh, toivotaan että sillon oli miehellä kurkku kuosissa ku ei kehtais edes ajatella jos noin hienon laulusuorituksen biisi on menty raiskaamaan. *nimimerkki Kuinkas se Hyvää yötä ja huomenta kulkikaan siellä kavereilla pippaloissa, että turpa vaan rullalle.*
Krusty The Clown to Mr.Burns at the Springfield Republican party meeting: "Are you guys any good at covering up youthful and middle-aged indiscretions?" "Are these indiscretions romantic, financial or treasonous?" "Russian hooker, you tell me!" |
Vilhelmus 10.01.2004 02:07:37 | |
---|
ni sehä on oikein komea ja mainio biisi mutta Aaronin kähisemällä tunnelmoimana.....noh, toivotaan että sillon oli miehellä kurkku kuosissa ku ei kehtais edes ajatella jos noin hienon laulusuorituksen biisi on menty raiskaamaan. Ainakin kun näkemälläni keikalla tuon vetivät niin se oli täysi vitsi.. siis tahallinen sellainen. |
lindo 10.01.2004 14:07:57 | |
---|
Olipa myös eka kerta kun näki jonkun "kehtaavan" soittaa ESP Devil Girl:llä. Näin on, olen samaa mieltä. Miten joku kehtaa soitta tollasella kitaralla joita mun mielestä pitäis olla maailmassa vain YKSI kappale. En tiedä mikä on Gibsonin Voodoo X-Plorer mutta ei tuota Jacksonin Randy Rhoads maillia tarvii hävetä, sehän nyt on kuitenkin "perus kitara" tuohon ESP DG 'hen verrattuna. Vielä sen verran Negativesta että tuota musatyyliä "kuuluu" soittaa niin että kitarat roikkuu polvissa eikä noin F. Gambale tyyliin. studio muusikot soittaa kitaraa tuolla korkeudella! Ja tilutteliat! Se heille suotakoon. Höpö höpö. I don't belive anything, if i don't see it first |
Fortune 10.01.2004 16:43:13 | |
---|
Mun mielestä kyllä mikään mikä on vedetty klikin kanssa ei ole rockia ikinä. Hommaisivat rumpukoneen sitten vaikka. Kyllä musiikin pitää kuulostaa elävältä.
Timen pitämisellä ja elottomuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Kyllä se homma groovaa ja rokkaa klikinkin kanssa, jos on soittaja asialla. Itse en taatusti osaa klikin kanssa soittaa, mutta pakko on opetella sekin varmasti joskus. Yksi apuvälinehän se vain on. Hyvät soittajat pitävät timen ilman klikkiä, mutta kyllä se on luuppien yms. värkkien kanssa pelatessa käytännössä pakollinen. "Look behind you, a three-headed guitar!" |
RjW 10.01.2004 17:08:41 | |
---|
Timen pitämisellä ja elottomuudella ei ole mitään tekemistä keskenään. Kyllä se homma groovaa ja rokkaa klikinkin kanssa, jos on soittaja asialla. Itse en taatusti osaa klikin kanssa soittaa, mutta pakko on opetella sekin varmasti joskus. Yksi apuvälinehän se vain on. Hyvät soittajat pitävät timen ilman klikkiä, mutta kyllä se on luuppien yms. värkkien kanssa pelatessa käytännössä pakollinen. Tuo tosiaan tuntuu olevan nykyään vallalla oleva näkemys. Noita luuppeja ja muita taustoja vartenhan klikin kanssa vedetään. Minä olen kuitenkin sitä mieltä että keikoilla kaikki pitää soittaa livenä. Levyille voidaan tunkea tavaraa vaikka kuinka paljon, mutta kyllä livenä homman pitää toimia ilman apuja. Eikä sitä jaksa sitäpaitsi mennä katsomaan bändejä jotka yrittävät vetää biisit identtisesti levyversioiden kanssa. Siitä timen pitämisestä ja elottomuudesta olen vähän eri mieltä. Kun nyt oli puhe nimenomaan rockista, niin minusta hyvin potkivassa rockissa pitää kiilata koko ajan pikkaisen. Samoin tempo saa (usein sen pitää) vaihdella eri osissa. Parhaat rumpufillitkään ei mene koskaan täydellisesti kohdalleen. Nämä kaikkihan ovat siis "vaatimuksia" rumpalille. Kyllä tuon eron nykymenon ja vanhan ajan rennomman meinigin välillä kuulee levyiltä. Nykyään kaikki on sitä samaa puuduttavaa täydellisessä timessa olevaa huttua. Heti kun kuuntelee vanhoja klassikkorocklevyjä, jotka on rehellisesti ilman apuja soitettu, huomaa mitä tuolla täydellisyyteen pyrkimisellä menetetään. Tämä on kyllä niin off-topiccia kun voi, anteeksi vaan niille jotka moisesta pahastuvat. "If you're gonna scream, screm with me - moments like this never last" |