![]() 11.09.2003 20:25:58 (muokattu 11.09.2003 20:27:13) | |
---|---|
Ihme puhetta taas ihmisillä. Sitä haukutaan ja puhutaan koko ajan soittajien ulkomuodosta ja sammaleista niiden keholla vaikka sillä ei olemitään tekemistä musiikin kanssa. Tuskaa en pahemmin katsonut. Lordia näin vähän ja se ei toiminut ainakaan siinä päivänvalossa ja televisiosta katsellessa yhtään. Ainoa ketä lavalla liikkui oli itse Lordi. Taustabändi oli kuin naulattu lattiaan. Live on muutenkin aina live. Ei sitä ole tarkoitettu telkkarista katsottavaksi eikä se siinä hyvin toimikaan. Jos haluan kuunnella virheetöntä soittoa kuuntelen levyjä. Jossain keikalla ei kukaan välitä jos tulee pari soittovirhettä, paitsi ne wannabe-tyypit jotka haukkuu keikkaa omalta sohvalta. Kieltämättä minuakin huvittaa hevibändien äijä-imagot. Sitä ollaan aina niin hurjaa ja yrmeätä, mutta eipä se silti levyjen kuuntelua ole haitannut. Onhan Manowarkin ihan "älytön" yhtye ulkomusiikillisesti. Bändillä ei varmasti ole edes kieli poskessa, mutta eipä se silti ole jonkin Hail & Killin tehoa laskenut. Ässäbiisi. Rakkaus on niille jotka eivät osaa runkata. | |
![]() 11.09.2003 20:48:55 | |
Kieltämättä minuakin huvittaa hevibändien äijä-imagot. Sitä ollaan aina niin hurjaa ja yrmeätä, mutta eipä se silti levyjen kuuntelua ole haitannut. Onhan Manowarkin ihan "älytön" yhtye ulkomusiikillisesti. Bändillä ei varmasti ole edes kieli poskessa, mutta eipä se silti ole jonkin Hail & Killin tehoa laskenut. Ässäbiisi. No tämähän just on se juttu. Jos diggaa Manowarin musasta niin ei Ross the Bossin karvaiset munasyndit haittaa yhtään, mut jos ei, niin mitä jää jäljelle? Kyllä mua ainakin karvaiset shortsit vähän tuppaa hymyilyttämään. Ei kyse ole haukkumisesta, mielipiteitä on erilaisia ja reaktiot niiden mukaisia. | |
![]() 11.09.2003 22:13:27 | |
Kummaa kun täällä haukutaan heavybändejä siitä että että ovat vihaisia? Siis eikös vihaisessa musiikissa kuulukkin edes yrittää olla vähän vihainen siellä lavalla. Minusta olisi paljon koomisempaa jos soittaisivat heavyä puku päällä, kaunis hymy naamalla ja kukka korvantakana. Ja siitä örinän haukkumisesta. Kuten johonkin threadiin jo vastasin että ei örinä sen huonompi tyyli laulaa ole kuin esim. oopperassa se kamala lasit särkevä ulina ja ölinä. Miksi siitä ei sitten piruilla ooppera ihmisille? Taitaa olla näin että "aikuisilla" on sama ongelma kuin teineillä että pitää kuulua massaan joka tarkoittaa sitä että heavyä kuuluu haukkua ja pitää lapsellisena. Ehkä salaa voikin vähän tykätä mutta sitä ei kyllä ainakaan tunnusteta kenellekkään. "vinsentti on vihree nyrsijä" | |
![]() 11.09.2003 22:26:17 | |
Minusta olisi paljon koomisempaa jos soittaisivat heavyä puku päällä, kaunis hymy naamalla ja kukka korvantakana. Himppu, siinäpä lavaimago! Kiitos, pistän rojaltit tulemaan sitten joskus. | |
![]() 11.09.2003 22:27:09 | |
Ja siitä örinän haukkumisesta. Kuten johonkin threadiin jo vastasin että ei örinä sen huonompi tyyli laulaa ole kuin esim. oopperassa se kamala lasit särkevä ulina ja ölinä. Miksi siitä ei sitten piruilla ooppera ihmisille? Taitaa olla näin että "aikuisilla" on sama ongelma kuin teineillä että pitää kuulua massaan joka tarkoittaa sitä että heavyä kuuluu haukkua ja pitää lapsellisena. Ehkä salaa voikin vähän tykätä mutta sitä ei kyllä ainakaan tunnusteta kenellekkään. Pari juttua. Kyllä oopperaihmisille nauretaankin. Vatsatautisiksi haukkuu ainakin haitaria soittava isäukko. Toinen: Ei, kyllä se hevimeininki joistakin aikuisista on ihan oikeasti huvittavaa. Ja normaali aikuinen kyllä sanoo, jos jostain tykkää, ihan suoraan. Sen huomaa sitten, kun on itse aikuinen. Lisätään nyt, että itsekin pidän reippaasta hevimeiningistä. Siis jos on paljon kitarasooloja. | |
![]() 11.09.2003 22:27:43 | |
Himppu, siinäpä lavaimago! Kiitos, pistän rojaltit tulemaan sitten joskus. Ole hyvä. Tällä imagolla saat kuitenkin niin paljon naikkosia että voisit kiitokseksi luovuttaa osan minulle? :) "vinsentti on vihree nyrsijä" | |
![]() 11.09.2003 22:28:18 | |
Ole hyvä. Tällä imagolla saat kuitenkin niin paljon naikkosia että voisit kiitokseksi luovuttaa osan minulle? :) Saat kaikki, minulla on jo tarvittavat yksi kpl. | |
![]() 11.09.2003 22:34:29 | |
Toinen: Ei, kyllä se hevimeininki joistakin aikuisista on ihan oikeasti huvittavaa. Ja normaali aikuinen kyllä sanoo, jos jostain tykkää, ihan suoraan. Sen huomaa sitten, kun on itse aikuinen. Niin onhan se joistain aikuisista. Toiset aikuiset taas pitävät siitä. Sellaista se on. Eri ihmisten mielestä eri asiat ovat huvittavia. Jotkin aikuiset voivat sanoa. Eivät kaikki. Olen huomannut. Ihmisiä on monenlaisia. "vinsentti on vihree nyrsijä" | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)