DethBanger 11.05.2010 23:56:37 (muokattu 11.05.2010 23:57:10) | |
---|
Sarko: Mana Mana - Totuus Palaa Hyvä valinta toikin! Unohtui mainita. Complete-CD:tä enimmäkseen tullu soiteltua. JES |
Numb 12.05.2010 14:35:15 | |
---|
Parasta en tiedä, mutta ittelle on kolahtanut kovimmin Sielun Veljien ensimäinen levy. Sen jälkeen mikään ei enää ollut kuten ennen sitä. Kun minä kuolen, vaadin, että kuolinilmoitus laitetaan Myydään: Veneet ja Moottorikelkat -osastolle. -Sir Härö |
Nazareth 12.05.2010 16:34:02 | |
---|
Klamydia - Klamysutra on mun oma lemppari suomalaisista levyistä tällä hetkellä. Parasta kotimaista lyriikkaa mun mielestä, ja pirteä meininki. |
Newsted85 13.05.2010 13:38:03 | |
---|
Pakko sen on olla joko Nuclear Nightclub tai Kohdusta Hautaan... "Reality leaves a lot to the imagination." - John Lennon |
Karipiirto 13.05.2010 22:16:32 | |
---|
Hector - Kadonneet Lapset Vielä kun tämän saisi jostain hyllyynsä hankittua. Kaupassa ei ole ja nettikauppojen varastoistakin loppu. "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Simo78 13.05.2010 22:27:20 | |
---|
Makkin Juna single on ihan selkeesti paras koskaan!!! |
arsu 14.05.2010 08:24:34 | |
---|
Karipiirto: Hector - Kadonneet Lapset Vielä kun tämän saisi jostain hyllyynsä hankittua. Kaupassa ei ole ja nettikauppojen varastoistakin loppu. Tä? Ihan huvikseni tarkistin, cdonista, äxästä ja arimanista. Löytyi jokaisesta. |
Kailis 14.05.2010 15:41:35 (muokattu 14.05.2010 15:41:54) | |
---|
Hectorista tulipa mieleeni. Vaimo oli ollut jossain kirkon myyjäisissä ja siellä oli mummeli kaupitellut Hectorin kolmea ekaa LP:tä. Maksoi 3 markkaa kpl, kuin pakasta vedettyjä ensipainoksia. |
Gardiner 14.05.2010 16:09:04 | |
---|
Kailis: Hectorista tulipa mieleeni. Vaimo oli ollut jossain kirkon myyjäisissä ja siellä oli mummeli kaupitellut Hectorin kolmea ekaa LP:tä. Maksoi 3 markkaa kpl, kuin pakasta vedettyjä ensipainoksia. Tulipa mieleen Hectorista. Joskus kaheksankytäluvulla ku olin Tunnelin Levyssä duunissa, niin hämmästyin Hectorin ekojen levyjen myyntejä. Ne alkupään levyt myi tasaseen tahtiin vielä silloinkin. Ja Tunnelin tilauslaput oli silleen ovelia, että niissä näky jonkun levyn myyntihistoria ihan julkasupäivästä asti. Ja niissä Hectorin levyissä oli aika huima sarja. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Karipiirto 15.05.2010 00:02:54 | |
---|
arsu: Tä? Ihan huvikseni tarkistin, cdonista, äxästä ja arimanista. Löytyi jokaisesta. Niin nyt. Mutta nyt mulla ei ole rahaa. Silloin kun oli, oli tilanne toinen. :) "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Andy Six 22.05.2010 21:29:47 | |
---|
Isokynä Lindholm: Sirkus.......Suomalaisen "Teen mitä tahdon"-mentaliteetin luoma täydellinen mestariteos.... From the Liverpool Docks to the Hollywood Bowl...All the Way from Memphis...... |
HXY 22.05.2010 21:51:54 | |
---|
Oon varmasti tosi huono ihminen, mutta mun mielestä Nightwishin Oceanborn on paras suomalainen levy. |
Arvoman 22.05.2010 23:17:11 | |
---|
HXY: Oon varmasti tosi huono ihminen, mutta mun mielestä Nightwishin Oceanborn on paras suomalainen levy. Kokonaisuutena ja kolahtanut vain levynä varmaan CMX:n talvikuningas, luonnut niin paljon inspiraatiota ja mielikuvia. Muuten sitten juurikin varmaan menee YUP:lle juurikin normaalien maihinnousu, tai Martikaiselta rakkaus tai toivo. Tärkeää. Hattori Hanzo. |
Atomic Cafe 23.05.2010 12:27:31 (muokattu 23.05.2010 12:56:10) | |
---|
Jos Juice olisi tehnyt yhdenkin tasaisesti hyvän levyn jolla on ainoastaan hyviä biisejä, niin se olisi paras suomalainen levy ikinä (ihan ylivoimaisesti). Mutta koska se ei tehnyt tasaisesti hyviä levyjä ensimmäistäkään, niin mainittakoon että paras suomalainen levy ikinä josta kuuntelen vain toisen puolen on Keskitysleirin Ruokavalio. Se on miehen kunnianhimoisin tuotos ja Pauli Matti Juhanista tuli koko kansan "ekkös sää Juice oo" Leskinen vasta vähän myöhemmin: http://www.youtube.com/watch?v=AWC_YEIyIcU |
antnis 23.05.2010 12:35:57 | |
---|
Atomic Cafe: Jos Juice olisi tehnyt yhdenkin tasaisesti hyvän levyn jolla on ainoastaan hyviä biisejä, niin se olisi paras suomalainen levy ikinä (ihan ylivoimaisesti). Mutta koska se ei tehnyt tasaisesti hyviä levyjä ensimmäistäkään, niin mainittakoon että paras suomalainen levy ikinä josta kuuntelen vain toisen puolen on Keskitysleirin Ruokavalio. Se on miehen kunnianhimoisin tuotos ja Pauli Matti Juhanista tuli koko kansan Leskinen vasta vähän myöhemmin: http://www.youtube.com/watch?v=AWC_YEIyIcU Oon muuten ihan samaa mieltä siitä, että Keskitysleirin... on Juicen paras levy. Paras suomaleinen lienee kuitenkin Strengin Kesämaa. |
Mistö 23.05.2010 13:09:31 (muokattu 23.05.2010 13:10:03) | |
---|
Kingston Wall - I, no contest, upeaa soitantaa ja tunnelmaa. |
Nytph 23.05.2010 13:28:16 (muokattu 23.05.2010 13:28:48) | |
---|
Ylläolevakin on Kingston Wallilta upea teos, mutta meikäläiselle paras suomalainen plätty on saman yhtyeen II. Huikea kokonaisuus itämaista tunnelmaa ja muuten vaan hyviä biisejä. "The sun is the same in the relative way, but you're older
- shorter of breath and one day closer to death." |
kepe-5 23.05.2010 13:28:34 | |
---|
Mistö: Kingston Wall - I, no contest, upeaa soitantaa ja tunnelmaa. Vaikken nostaisikaan parhaaksi suomalaislevyksi ikinä, niin kyllähän tuo on KW:n varsin tasokkaan katalogin ehdottomasti paras. II kupruilee liikaa ja Kolmonen on väärällä tavalla sekaisin, vaikka siltäkin löytyy muutamia todella maukkaita palasia sieltä täältä. Mulle KW ei ole ikinä ollut mikään pitkien jammailujen bändi; niiden kappaleet toimii kaikkein parhaiten sellaisina lyhyinä ja intensiivisempinä vetäisyinä, mistä Fire lie paras esimerkki. Mushrooms taas toimii hyvin juuri tuollaisena osiin pilkottuna kosmisena kokonaisuutena. And you don't stand an outside chance |
PlecMan 23.05.2010 15:01:27 | |
---|
heitetääs tällanen villi kortti: Xysma - Lotto Jesus christ, lord of flies, in disguise, fuck. |
Booombox 23.05.2010 19:43:10 | |
---|
Tässä pari mun suosikkiani: Leevi & the Leavings: Häntä koipien välissä - Ajatonta musiikkia ja lyriikkaa. Kingston Wall - II : Suomen kovin 70-luku rock bändi, ja vielä 90-luvulla. Loistavat tunnelmat biiseissä + hienoa soittoa. Tehosekoitin: 2 ekaa levyä. : Kova meininki. Parasta bilemusaa, toimii edelleen. Apulanta - Kiila : Ittelle jostain syystä muodostunut tärkeäksi levyksi vaikka Apulanta ei mihinkään suosikkeihini muuten kuulu. Sentenced - Cold White Light - Teininä tuli kuunneltua aivan järkyttävän paljon tätä, vieläkin toimii. Upeita melodioita ja melankoliaa joka toimii aina. Lisäksi hyviä levyjä löytyy mm. Hanoi Rocksilta, Himiltä, Juicelta, Hectorilta... Kyllä suomessakin hyvää musaa on tehty ja paljon. we all are mad as hatters here |