Aihe: 90-luvun rock on taas täällä!
1 2 3 4 5
Jucciz
30.11.2012 04:10:34
Seba: Äläs ny. Kyllä niistä yhteensä yli yhden käden sormilla laskettava määrä on hyviä biisejä.

Mainitsemani kolme rallia ovat kiistaton UYI-kärkikolmikko mulle. Onhan siellä semmoista "ihan jees"-osastoa, mutta silti aika karmea määrä aivan yhdentekeviä biisejä. Mites toi You Ain't The First - toimisko häävalssina? ;)

Okei, Locomotive ja Coma on kyllä aivan jees biisejä. Locomotive-komppi oli aikanaan ihan käsite. Sitä piti paukuttaa ala-asteen musaluokassa Taman Rockstareilla. Kuudetta hyvää biisiä en helpolla keksi.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Tuomas
30.11.2012 09:44:14

Timitzii:

Illusionit sisältävät kyllä täytehetkensä ("Right Next Door to Hell", "Shotgun Blues", "Pretty Tied Up", "Don't Damn Me" sekä kuvottava "My World"), mutta nekin toimivat kyllä kokonaisuutena.

Pakko sen verran kommentoida, että tässä hyvin huomaa tämän "one man's trash is another man's treasure", itse kun olen aina pitänyt Right Next Door to Helliä, Pretty Tied Upia ja Don't Damn Metä just niinä sisältörikkaina Illusion-biiseinä.

Itse tulen yleensä skipanneeksi vaikkapa The Gardenin, Bad Obsessionin ja Yesterdaysin.
Liian ilkeä hipiksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)