![]() 07.08.2008 23:52:18 | |
---|---|
Älkää raivotko. Soittaminenkin (ja laulaminen) saattaa olla kivaakin. Ehkä.. HOHO, no just ;D | |
![]() 08.08.2008 00:11:46 | |
Älkää raivotko. Soittaminenkin (ja laulaminen) saattaa olla kivaakin. Ehkä.. Onhan se kivaa kaikkineen päivineen. Vaan aloittajalle ny semmottinen seikka viä tiedoksi... et se, mitä sinne salin puolelle tai tanssilattialle näkyy on lopputulos. Keikkahan on parhaimmillaan siinä välissä ko alkukankeus on ohi, ennenkuin loppuördaus alkaa. bändi vaan kapuaa lauteille ja alkaa soittamaan? Jos se siltä näyttää, niin just niin sen pitää ollakin. Mun keikoilla vaan kaikki duuni tehdään tota ennen ja ton jälkeen. Keikkapäivä alkaa puoliltapäivin, soitto loppuu puoliltaöin, ja mä olen kotona joskus aamuviideltä. Tos välis oli se kolme settiä soittoa. Ja poikkeuksetta joka keikalla silloin ko meno on parhaimmillaan, niin ja sit ördäysvaiheessa löytyy muutama, jotka kysyy: "Osaattekste senjasen... MÄ voin laulaa" Joskus muinoin jokusen kerran erehdyimme päästämään kysyjän lavalle. Siit ei koskaan tullut a)yhtään b) mitään. Täs ny jo toistakymmentä vuotta ollaan kohteliaasti vastattu, että jahka bändimme saa omat rojunsa roudattua pois, niin voit tuoda oman esityksesi lavalle. Karaåke on oma juttunsa, bändihommat omansa. Bänditouhuissa aina jokin menee toisin ko on tuumittu. Uusintaottoja ei ole. Aina ei voi onnistua, mut seuraava biisi alkaa nyt. Karaåkessa laulaja "vain" tavallaan roikkuu valmiissa taustanauhassa. Bändissä ei kaivata roikkujia, vaan kivijalkaa. Se on useimmiten laulaja joka liidaa, niin se bändin vetäminen perässään on aivan eri juttu kuin olla taustanauhan vedätettävänä. One kind of music only - the good kind | |
![]() 08.08.2008 05:01:48 (muokattu 08.08.2008 05:04:37) | |
mä olen kotona joskus aamuviideltä. Mutta että himassa käyt? Wau. Joskus muinoin jokusen kerran erehdyimme päästämään kysyjän lavalle. Siit ei koskaan tullut a)yhtään b) mitään. Täs ny jo toistakymmentä vuotta ollaan kohteliaasti vastattu, että jahka bändimme saa omat rojunsa roudattua pois, niin voit tuoda oman esityksesi lavalle. Ja jos teillä on bändi, joka päästää hasardilaulajia lauteille, teidän bändi on paska. Anteeksi. | |
![]() 08.08.2008 05:40:54 | |
Ja jos teillä on bändi, joka päästää hasardilaulajia lauteille, teidän bändi on paska. Anteeksi. Onhan teilläkin ollu Maritta Kuula. | |
![]() 08.08.2008 06:15:11 (muokattu 08.08.2008 06:16:50) | |
Onhan teilläkin ollu Maritta Kuula. Ei, soitin vain rumpuja ekalla levylla. En koskaan ollut bändissä. EDIT Pakko linkittää, tää on NIIN hienoa http://muusikoiden.net/dyn/users/43852.jpg | |
![]() 08.08.2008 10:19:22 | |
Ja jos teillä on bändi, joka päästää hasardilaulajia lauteille, teidän bändi on paska. Anteeksi. Bändi voi vaik olla paska. Jotain täs ny kumminki ollaan hasardeista opittu. Ne on vaan noi privaattikekkerit semmottia, että maksajalle on paha sanoa ei. One kind of music only - the good kind | |
![]() 09.08.2008 10:34:38 | |
Yön siivet.. Hoho.. Dingon selkäevä.. Khihi.. Magyar Possen häntä. Öh. | |
![]() 09.08.2008 13:51:08 | |
Yön siivet.. Hoho.. Dingon selkäevä.. Khihi.. Magyar Possen häntä. Öh. Heh, Mainiota. Aloin ymmärtämään sua paljon enemmän kun käväisin omalla sivullasi. :) | |
![]() 09.08.2008 14:32:51 (muokattu 09.08.2008 14:37:21) | |
Heh, Mainiota. Aloin ymmärtämään sua paljon enemmän kun käväisin omalla sivullasi. :) Nyt pitää vaihtaa vähän noita kuvia tuolta toisiin, koska joku saattaa sinun innoittamanasi käydä ihmettelemässä. E: Johtuukohan just noista omista kuvista, että m.netin torillakaan ei kauppa käy.. No mutta kun ei ole parempiakaan tilalle. | |
![]() 11.08.2008 13:17:54 | |
Nyt pitää vaihtaa vähän noita kuvia tuolta toisiin, koska joku saattaa sinun innoittamanasi käydä ihmettelemässä. E: Johtuukohan just noista omista kuvista, että m.netin torillakaan ei kauppa käy.. No mutta kun ei ole parempiakaan tilalle. Mitäpä suotta. En usko tuon vaikuttavan asiaan. :) | |
![]() 17.08.2008 02:37:59 | |
Mulle tulee jostain syystä ne humppakeikkojen vakio ördääjät mieleen (ja ei ne ihan aina ole ihan lärvit täynnä)... "Hei... Hei bändi! Vedetää rentun ruusu!" - Ei. "Ihan tosi jätkät, yks biisi nopeest." - Ei. Mene pois sitä mikkiä repimästä. *nuottiteline kaatuu ja alkaa olla yleistä katastrofin käryä ilmassa* "Eiku hei jätkät ihan tosi, kuurankukka vedetää!" *kiipeää "lauteille"* "Vitun mulkut luuletteko et en osaa vetää hä!? Näin Irwinin kokkolan shellillä '86 ja se sano et oon hyvä jätkä. Vittu." - Pois siitä selittämästä ja näpit irti kamoista. NYT! *Portsari vie herran/ruovan pihalle* Sama toistuu juuri ennen seuraavaa taukoa. Tänä iltana kävi juuri noin Maj Karman keikalla Helsingissä, mutta bändi meni täysillä mukaan, esti järjestysmiestä heivaamasta jätkää lavalta pois, ja antoi mikin käteen. Kauan sitä ei kestänyt, mutta herralla oli punk -asenne kohdallaan. | |
![]() 17.08.2008 04:56:45 | |
Tänä iltana kävi juuri noin Maj Karman keikalla Helsingissä, mutta bändi meni täysillä mukaan, esti järjestysmiestä heivaamasta jätkää lavalta pois, ja antoi mikin käteen. Kauan sitä ei kestänyt, mutta herralla oli punk -asenne kohdallaan. Ap, ap, ap. Heinolassa keikka, ja oltiin Varjo bändin sisällä sovittu muiden kuin laulajan kanssa että vedetään vähän reggaeta. Se kosti silleen että kutsui paikallisen kitaristiystävänsä lauteille. Joutui vetään bluesia. Tulihan se loukkaantunut laulaja takaisin lauteille kun se huomasi että me aletaan viihtymään. | |
![]() 17.08.2008 12:39:34 | |
Ap, ap, ap. Heinolassa keikka, ja oltiin Varjo bändin sisällä sovittu muiden kuin laulajan kanssa että vedetään vähän reggaeta. Se kosti silleen että kutsui paikallisen kitaristiystävänsä lauteille. Joutui vetään bluesia. Tulihan se loukkaantunut laulaja takaisin lauteille kun se huomasi että me aletaan viihtymään. Hehee, hyvä! Tekee goottilepakolle välillä ihan hyvää vähän naurahtaa itselleen(kin). Teidän kitaristi ei ollutkaan kertonut mulle koskaan tota juttua. | |
![]() 17.08.2008 14:12:02 | |
Hehee, hyvä! Tekee goottilepakolle välillä ihan hyvää vähän naurahtaa itselleen(kin). Teidän kitaristi ei ollutkaan kertonut mulle koskaan tota juttua. Minähän en ole vetänyt aikapäiviin Varjossa. Henkalla on gootin ylpeys =D Ja nythän jo basistikin vaihtunut, ja Henkkahan päivittää aivonsa ööö... ehkä joskus. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)