kondensaattori 31.07.2008 12:35:54 | |
---|
Mun mielestä määritelmä hyvän ja huonon musan välillä on olemassa. Hyvää musaa on se, joka on tehty tosissaan, rakkaudesta musaan. Paska musa taas on sitä, joka taas on tehty saavuttaakseen jotakin muuta, esim. rahaa tai kunniaa tai siksi että se on kool. Muodinmukaisessa musassa vaan sattuu olemaan paljon tota paskaa, joten siitä johtuu muodinmukaisen musiikin yleistäminen paskaksi. |
Quru 31.07.2008 12:42:57 | |
---|
Mun mielestä määritelmä hyvän ja huonon musan välillä on olemassa. Hyvää musaa on se, joka on tehty tosissaan, rakkaudesta musaan. Paska musa taas on sitä, joka taas on tehty saavuttaakseen jotakin muuta, esim. rahaa tai kunniaa tai siksi että se on kool. Muodinmukaisessa musassa vaan sattuu olemaan paljon tota paskaa, joten siitä johtuu muodinmukaisen musiikin yleistäminen paskaksi. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kiss anyone? Mikä on ihmisen virka sitten kun
ylämäki loppuu pystyseinään ja
toteaa ettei löytänyt asiaa, jonka edestä taistella tai kuolla? |
kondensaattori 31.07.2008 12:45:55 | |
---|
|
Bongowing 31.07.2008 13:04:03 | |
---|
Mun mielestä määritelmä hyvän ja huonon musan välillä on olemassa. Hyvää musaa on se, joka on tehty tosissaan, rakkaudesta musaan. Paska musa taas on sitä, joka taas on tehty saavuttaakseen jotakin muuta, esim. rahaa tai kunniaa tai siksi että se on kool. Muodinmukaisessa musassa vaan sattuu olemaan paljon tota paskaa, joten siitä johtuu muodinmukaisen musiikin yleistäminen paskaksi. Ongelmana on se, että kuka ikinä voi tietää tai määritellä mikä musa on tehty rakkaudesta musaan ja mikä rakkaudesta rahaan. Poikkeuksena kiss. There is no ought from is. |
Sami_n 31.07.2008 14:47:52 | |
---|
Turhaa osoitella sormella kaupallisia yhtyeitä. Suurin osa tämänkin laudan suosikeista on kaupallista kamaa, ja miksei olisi ? Täytyyhän muusikoidenkin elää ja menestys palkitsee musiikin tekijää muillakin tavoin kuin pankkitiliä kasvattamalla. Rakkaus musiikkiin se yleisimmin on, joka sinne musiikkibisnekseen/musiikkia muuten vain tekemään/yms ajaa. Jokainen varmasti tunnistaa itse ne artistit, jotka on nostettu jalustalle markkinointikoneiston ansiosta. Toisin sanoen väittely on turhaa jos väittelystä ei nauti (aika moni nauttii). Muutenkin on moni jo kirjoittanut, että tässä keskustelussa ei ole järkeä. Artistinkaan rakkaus musiikkiinsa ei ole tärkeää jos kuuntelija siitä nauttii ja musiikki voi olla paskaa vain kuuntelijan korvien välissä. Taide on aina taidetta ja siitä tuskin järkevästi voidaan keskustellakaan. Suvaitsevaisuus ja avoimuus on yleensä jees tilanteeseen katsomatta. |