Lux 24.06.2008 19:38:51 | |
---|
Ja seuraavassa ketjussa analysoidaan ketjua jossa analysoitiin Ari Koivusta. Me suunniteltiin joskus kavereiden kanssa meta-Karpo-ohjelmaa telkkariin. Sen nimeksi olisi tullut Karpon jälkeen, ja siinä oli tarkoitus haastatella niitä tyyppejä, joita Karpo oli haastatellut. "Niin, firma meni nurin, talo paloi ja vaimo jätti. Siinä mä sitten seisoin taloni raunioiden edessä kun Karpo kaasutteli tuolta maasturillaan ja karvalakki päässä. Se antoi mulle 50 euroa ja tän limpun. Tuohon suuntaan se sitten taas lähti ajamaan." Haluaisin myös nähdä meikingoffin jonkun elokuvan meikingoffista. vapaus veljeys vandalismi |
Kukkis 77 24.06.2008 20:43:25 | |
---|
Haluaisin myös nähdä meikingoffin jonkun elokuvan meikingoffista. Hoho! Meillä on tää ollu suunnitelmissa jo pitkään. 10 kaveria kuvaa toisiaan jonossa. Making-of making-of making-of making-of jne.. "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
sirdickyj 24.06.2008 20:49:28 (muokattu 24.06.2008 21:00:08) | |
---|
Haluaisin myös nähdä meikingoffin jonkun elokuvan meikingoffista. Vois kuvitella, että jonkun Schwarzeneggerin ( vai miten se kirjoitetaan) alkupään näyttelijäsuoritukset olis herättäneet samanlaista keskustelua näyttelijöiden.net:issä kuin Koivusen laulusuoritukset mun päässä. Ja Hollywood-näyttelijöitä ei edes pidetä minään näyttelijöinä vaan filmitähtinä. Näyttelijät on sen verran itsetietoista porukkaa, että siellä paskaa sanotaan ihan selkeästi paskaksi, eikä mitään "makunsa kullakin"-skeidaa silloin, kun ei edes keskustella makuasioista. Ihan omaa kokemusta aiheesta, ja hyvä niin. Turha lojaalisuus pois, huono suoritus ja osaamattomuus on eri asia kuin viihdearvo. Ei kerta homoa tee! |
Bongowing 24.06.2008 21:10:36 | |
---|
Koivusen laulusuoritukset Musiikki ei ole suorittamista eikä kilpailua. IMHO ja jokanen tavallaan. There is no ought from is. |
Marlowe 24.06.2008 22:38:00 | |
---|
Haluaisin myös nähdä meikingoffin jonkun elokuvan meikingoffista. Vitsiä käytettiin ainakin Hulluna sinuun -sarjassa, jossa joku henkilöistö oli päässyt tekemään The Making of the Making of Titanic" -dokumenttia. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Ziggy Bubba 24.06.2008 22:55:03 | |
---|
Musiikki ei ole suorittamista eikä kilpailua. Niinpä - ainakaan suurimmalle osalle jengistä. Kumman kaavamaista ja suorituskeskeistä suhtautumista on täällä tosiaan havaittavissa muusikon hommia kohtaan. Musta on aika turha yrittää ns. kategorisesti dumata Koivusen kykyjä, niitä kun ei loppupeleissä mitata vain nuotin vireisyydestä tai äänen voimasta. Se homma on kuluneesti sanottuna kuulijan omista aisteista kiinni - ei tämä loputon samojen vanhojen kritiikkien jauhaminen sitä asiaa miksikään muuta. Opetelkaas elämään Ari Koivusen musiikin ja eteenkin sen menestyksen kanssa. |
Johnny Buzz 24.06.2008 23:35:33 | |
---|
Musiikki ei ole suorittamista eikä kilpailua. IMHO ja jokanen tavallaan. Mikäs toi Idols sitten oli? Laulukilpailuhan se tais olla. |
Ziggy Bubba 24.06.2008 23:40:59 (muokattu 24.06.2008 23:41:42) | |
---|
Mikäs toi Idols sitten oli? Laulukilpailuhan se tais olla. Ei taida vaan enää pyöriä, ainakaan mun töllössä. Nyt on vallalla eri säännöt - "nettituomarit" ei ratkaise tässä mitään. |
Lennu 24.06.2008 23:51:25 | |
---|
Se homma on kuluneesti sanottuna kuulijan omista aisteista kiinni Sitähän tässä on monikin yrittänyt teroittaa. Juuri näin. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Pitkavirta 24.06.2008 23:53:02 | |
---|
onks tää hässäkkä taas sitä "turpa kii ku mä oon oikeessa" -tyyppistä ajatustenvaihtoa? |
Lennu 24.06.2008 23:54:12 | |
---|
onks tää hässäkkä taas sitä "turpa kii ku mä oon oikeessa" -tyyppistä ajatustenvaihtoa? Ei vaan "kerro lisää, mut mä oon silti oikeessa" -läppää. "Ikinä en ole Marshallin comboja testannut, mutta voin sanoa, että niissä on kyllä parhaimmat efektit omiin tarpeisiin." -Kloppis |
Bongowing 25.06.2008 01:11:23 | |
---|
Mikäs toi Idols sitten oli? Laulukilpailuhan se tais olla. Nimenomaan, mutta ei kritiikkini kärki tähän kohdistu enkä itse ole noita juuri seurannut. En myöskään arvota artistia tai musiikkiansa sen mukaan onko jossain viisuissa menestynyt tai ollut menestymättä. Käytin sanaa kilpailu tarkoituksella. There is no ought from is. |
trih 25.06.2008 04:25:18 | |
---|
sikki six, hyvää läppää! Lennu asiaa! Ihanku jotkut jopa jummartais :D Just. |
Kailis 25.06.2008 05:22:10 (muokattu 25.06.2008 05:24:12) | |
---|
Vois kuvitella, että jonkun Schwarzeneggerin ( vai miten se kirjoitetaan) alkupään näyttelijäsuoritukset olis herättäneet samanlaista keskustelua näyttelijöiden.net:issä kuin Koivusen laulusuoritukset mun päässä. Ja Hollywood-näyttelijöitä ei edes pidetä minään näyttelijöinä vaan filmitähtinä. Näyttelijät on sen verran itsetietoista porukkaa, että siellä paskaa sanotaan ihan selkeästi paskaksi, eikä mitään "makunsa kullakin"-skeidaa silloin, kun ei edes keskustella makuasioista. Ihan omaa kokemusta aiheesta, ja hyvä niin. Turha lojaalisuus pois, huono suoritus ja osaamattomuus on eri asia kuin viihdearvo. Copland, kuka näytteli? http://en.wikipedia.org/wiki/Cop_Land |
sirdickyj 25.06.2008 07:45:52 | |
---|
Copland, kuka näytteli? http://en.wikipedia.org/wiki/Cop_Land Täh? Hyvä leffa, hyvät näyttelijät. Stallonen elämänsä roolissa. Esitti sellaista tyyppiä, jota pystyy esittämään. Vaikee kuviterlla häntä silti siihen Keitelin rooliin. Tuosta juuri on kyse; jokainen tekee sitä, mistä jää sellainen vaikutelma, että tämä tekeminen on nyt hallussa tällä ukolla. Hollywoodin viihdekoneisto osaa tämän joskus, näköjään Suomen viihdeprofeetat Nikula, Kallonen jne. Halmkronat eivät. Siksi meillä on Koivusia ja muita mitättömyyksiä. Ei ole massaa, mistä valita. Ei kerta homoa tee! |
Simo78 25.06.2008 09:20:15 | |
---|
Näiden "Keskustelua Ari Koivusesta" -ketjujen suurin ongelma on siinä, että niistä puuttuu keskustelu Ari Koivusesta. Ai että millä perusteella muka=) |
2randpo 25.06.2008 12:43:34 | |
---|
Niinpä - ainakaan suurimmalle osalle jengistä. Kumman kaavamaista ja suorituskeskeistä suhtautumista on täällä tosiaan havaittavissa muusikon hommia kohtaan. Musta on aika turha yrittää ns. kategorisesti dumata Koivusen kykyjä, niitä kun ei loppupeleissä mitata vain nuotin vireisyydestä tai äänen voimasta. Se homma on kuluneesti sanottuna kuulijan omista aisteista kiinni - ei tämä loputon samojen vanhojen kritiikkien jauhaminen sitä asiaa miksikään muuta. Opetelkaas elämään Ari Koivusen musiikin ja eteenkin sen menestyksen kanssa. Plussaa tuli, siitä huolimatta että en pidä Koivusen musiikista vaan olen aika lailla samoilla linjoilla esim. Kailiksen kanssa (asenne, äänenkäyttö jne). "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Kailis 25.06.2008 14:10:55 (muokattu 25.06.2008 14:12:00) | |
---|
Musta on aika turha yrittää ns. kategorisesti dumata Koivusen kykyjä, niitä kun ei loppupeleissä mitata vain nuotin vireisyydestä tai äänen voimasta. Ai no sitte okei joo ei mitää... |
2randpo 25.06.2008 14:22:51 | |
---|
Ai no sitte okei joo ei mitää... Sori off topic, mutta onks toi Salamanteri se bändi, jossa Tuure oli mukana? "I'm a very highly educated man -- And to keep my brains beneath my hat, I plan;" |
Kailis 25.06.2008 14:37:19 | |
---|
Sori off topic, mutta onks toi Salamanteri se bändi, jossa Tuure oli mukana? Ensin Tuure Kilpeläinen bassossa ja laulussa, Jussi Jaakonaho kitarassa ja meikä rummuissa ja taustoissa. Minä tutustutin bändiin Tero Siitosen bassoon, sain kenkää ja Jan Pethman tuli tilalle. |