![]() 28.06.2008 12:44:19 | |
---|---|
Se on kuin viidakko, joskus se saa minut ihme Miten säilyttää menemästä nojalla Se on kuin viidakko, joskus se saa minut ihme Miten säilyttää menemästä nojalla Rikkoutunut lasi kaikkialla Ihmiset pissing, portaat, te tiedätte, he vain eivät välitä En voi ottaa hajua, en voi toteuttaa melu ei lisää Got ole rahaa muuttaa pois, I guess I got no valinta Rats in edestä room, roaches in back Junkie's, alley with baseball bat Olen yrittänyt päästä eroon, mutta en voinut saada paljon 'Cause miehen kanssa hinaamaan-kuorma-repossessed minun autooni Chorus: Älä työnnä minua aiheuttaa Olen lähellä laidalla Olen yrittää olla menettämättä päähäni, ah huh-huh-huh 2 ja 5: ah huh-huh-huh 4th: sanoa mitä? Se on kuin viidakko, joskus se saa minut ihme Miten säilyttää menemästä nojalla Se on kuin viidakko, joskus se saa minut ihme Miten säilyttää menemästä nojalla Seistessä edestä stoop, hangin "ulos ikkunasta Watching kaikki autot menevät, Roaring kuin breezes isku Crazy lady Livin 'pussi Eatin 'ulos garbage pails, hän käytti olla fag-hag Sanoi, että hän tanssi, tango, ohitetaan valossa fandango The Zircon Princess näytti eksynyt häntä aistit Down on Peepshow, katsellen kaikki creeps Joten hän voi kertoa tarinoita, että tytöt takaisin kotiin Hän meni kaupunkiin ja sai Social Security Hän oli saada parittajana, hän ei voisi tehdä sitä hänen omien Veljeni tekevät huonoja minun äidin TV Says hän kellot liian paljon, se vain ei ole terveellistä "All My Children" päivällä, "Dallas" yöllä Ei voi edes nähdä peliä tai Sugar Ray taistelu Lasku kerääjät ne ring puhelimessa Ja pelottaa vaimoni kun en kotiin Onko viisi koulutus, kaksinumeroinen inflaatio Ei voi ottaa juna, työ, there's lakko-asemalta Neon King Kong standin 'minun takaisin Eivät voi estää kääntyä ympäri, broke my sacroiliac A mid-range migreeni, cancered membrane Joskus luulen, aion insane, I swear I voisi kaapata lentokoneen Oma poikani sanoi: "Daddy, en halua mennä kouluun Cause opettaja's a jerk, hän on sitä mieltä, että olen typerys Ja kaikki lapset savu kylmäkuljetusalus, mielestäni se halua tulla halvemmaksi Jos olen vain saanut työpaikan, oppineet olla street sweeper En halua tanssia, beat, shuffle minun jalat Pukeutua paita ja solmio ja suorita kanssa creeps Cause It's All About rahaa, ei ole damn asia hauskat You Got on con tässä maa, maitoa ja hunajaa " Ne työnnettiin, että tyttö edessä juna Ottanut hänen lääkäri, sewed hänen arm uudelleen Puukotti että ihminen oikeassa hänen sydäntään Antoi hänelle transplant: brand new start En voi käydä läpi puiston, aiheuttaa se on hullu jälkeen pimeässä Pidä käsi minun gun, aiheuttavat ne saivat minut On the run Minusta tuntuu, kuin kieltää, rikkoivat minun viimeinen lasi leuka Hear ne sanovat: "Et halua vähän enemmän?" Livin 'On A keinuvasta A lapsi on syntynyt, joilla ei ole tilaa mielessä Blind siihen, miten ihmiset Jumala on hymyilevä teitä, mutta hän frowning liian Koska vain Jumala tietää, mitä sinun käydä läpi Sinun kasvavan The Ghetto, elävät toisen luokan Ja silmäsi laulaa laulu syvän vihan Paikat pelaat ja missä sinua pysymään Ulkomuoto kuin eräs suuri suuri alley tapa Sinun ihailla kaikki lukumäärä teoksen toimintaohjeet Thugs, parittajat, työntimet ja isot rahat päättäjille Ajo suuria autoja, menojen twenties ja kymmenet Ja haluat kasvaa jopa olla juuri heidän kaltaisiaan, huh, Smugglers, scramblers, burglars, pelaajille Taskuvarkaita, peddlers jopa panhandlers Voit sanoa: "Olen cool, Im 'ei huijata!" Mutta sitten te päädyt pois high school Nyt olet työtön, kaikki ei-mitätön Kävely 'round kuten olet Pretty Boy Floyd Sorvatut stickup kid, katsokaa, mitä olet tehnyt ei Got lähetti luoda kahdeksan vuoden tarjous Nyt ihmisyys on toteuttanut ja olet Maytag Käytetyt seuraavan kahden vuoden aikana undercover fag Käytetään hyväksi ja väärin palvelemaan kuten helvetti 'Til yksi päivä sinulla todettiin roikkuvat kuolleina your cell Se oli nähtävissä, että elämäsi oli menettänyt Voit oli kylmä ja kehon swung edestakaisin Mutta nyt silmäsi laulaa surullinen, surullinen laulu Siitä, miten olet elänyt niin nopeasti ja kuoli niin nuoria Kuuluisa simultaani-isku leukaan kahdelle hengelle. | |
![]() 28.06.2008 15:59:45 (muokattu 28.06.2008 16:01:47) | |
Haluan puhua tänä iltana Kunnes mornin "kevyt But, miten olet tallentanut elämääni Sinun ja minun nähdä, miten me Sinun ja minun nähdä, miten me Kaikki unelmat ovat tehneet Of Strawberry lemonade Ja te varmista En syö tänään Voit ottaa minuun kävelyä Siihen, missä olet ollut Kun olit nuori Oasis vääntyi kyllä aika hauskaan muotoon.. Ei perhana, sanoinko tuon oikeasti? | |
![]() 10.12.2008 01:06:46 | |
Ei helekutti :D Mahtavaa luettavaa. "Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa." | |
![]() 10.12.2008 16:03:32 | |
Ote Silverchairin kappaleesta Kaipaan sinua rakastan "Miljonääri sanoa Minulla on iso pamppu käsitellä" Kids with solutions singing about problems | |
![]() 10.12.2008 18:28:43 (muokattu 10.12.2008 18:29:02) | |
High Voltage No minulta kysytään 'bout vaatteita minun pukeutua Ja te kysytte minulta, miksi olen kasvaa hiukset Ja te kysytte minulta, miksi olen bändi No minä kaivaa menee "yksi yö seisoo Ja haluat nähdä minut Shakin 'My Thing Kaikki mitä sinun pitää tehdä, on tulppa minut korkea Sanoin korkea, c'mon Korkea jännite rock 'n' roll Korkea jännite rock 'n' roll Korkea jännite, korkea jännite, ihan totta Korkea jännite rock 'n' roll Ja te kysytte minulta, miksi haluan tanssia, yksi tanssi Ja te kysytte minulta, miksi haluan laulaa Ja te kysytte minulta, miksi haluan pelata Got, että saan aloittaa jollakin tavalla Haluatko tietää, mitä minun Kuljen kaikki noin Haluaisin kuulla teidän huutaa korkea Sanoin korkea Korkea jännite rock 'n' roll Korkea jännite rock 'n' roll Korkea jännite, korkea jännite, kyllä te Korkea jännite rock 'n' roll Voi kuvitella saada laulaa Let's saada laulaa Korkea suuri Korkea suuri Korkea suuri Korkea suuri Okei, c'mon Korkea jännite rock 'n' roll, roll-, rulla-, roll-, rulla Korkea jännite rock 'n' roll Korkea jännite Korkea jännite kunnossa Hieno, rulla-, rock 'n' roll Rock 'n' roll ------------------------------------------- Tämä kuulostaa epäilyttävältä kohdalta No minä kaivaa menee "yksi yö seisoo Ja haluat nähdä minut Shakin 'My Thing Oikeata Ränttätänttää!
http://www.mikseri.net/artists/?id=99773 | |
![]() 12.12.2008 00:14:03 (muokattu 12.12.2008 00:14:15) | |
Hieno, rulla-, rock 'n' roll Ihanaa :D Tämä täytyy muistaa jos AC/DC tulee kesällä Suomeen ja jos sinne saa lipun ja jos soittavat kyseisen biisin. Ja ilman noita kaikkia jossejakin. "Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa." | |
![]() 12.12.2008 10:33:58 (muokattu 12.12.2008 10:35:14) | |
Oh my god! Tämän tekstin rivoudesta, ette voi syyttää minua: Menin sitten google-kääntämään Queen:in: Killer Queen:in...ja repesin totaalisesti..köh "Hän pitää Moet et Chandon On aika kaappi "Antakaa heidän syödä kakkua", hän sanoo Aivan kuten Marie Antoinette A sisäänrakennettu korjaamiseksi Saat Hru_t_ov ja Kennedy Milloin tahansa kutsua Voit ei vähene Kaviaari ja savukkeet No käännyttävä etiketti Erittäin mukava Chorus: Hän on Killer Queen Ruuti, Gelatiini Dynamite kanssa lasersäde Taattu isku mieltäsi Anytime Suositeltava hintaan Kyltymätön hyvällä ruokahalulla Haluatko kokeilla? Jos haluat välttää komplikaatioita Hän ei koskaan pitänyt saman mekon Keskustelussa Hän puhui aivan vapaaherratar Tapasin miehen Kiinasta Meni alas Geisha Minah Sitten taas muuten Jos olet niin taipuvainen Hajuvettä tuli luonnollisesti Pariisista Autojen hän ei voisi vähempää Nirso ja tarkka Chorus Epäröimättä hän yhtä halukkaita kuin Leikkisä kuin pillua kissa Sitten hetkellisesti poissa toiminnasta Tilapäisesti pois kaasu Jos haluat ehdottomasti ajaa sinua villi, villi She's out hakemaan sinut Chorus Suositeltava hintaan Kyltymätön ruokahalu Haluatko kokeilla? Haluat kokeilla." Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
Jos elämää seuraa kuolema... on väistämätöntä, että me molemmat olemme yhtä aikaa perillä.... | |
![]() 12.12.2008 17:04:57 | |
Hauskaa hommaa tämä. Absoa lontooksi. You eat what jaksat The refrigerator door is magnetic, the kitchen light on the eyes foreclosure. Coffee Maker paid a little. Icy bread in oven to melt. Fingers mustuu printing inks, journalists are so fresh that smells. I have time, watching a clock. Coffee machine light is off. Baby fought a hammer head, rape kevensi mood. Everyone congratulated hauvaa: fire warden rescued. Kertosäkeistö more money is brought. Dwarf stitched oversaw the stomach. First, F, G ago, then in C - so Keijo walks. It's time to go to town - stop a line drive wagon. Prices have risen again, the landscape is as beautiful. Seat can be found between the two, two-mark coin - I take it. A step in the snow narisee badly. Put the morning's newspaper trousers. | |
![]() 12.12.2008 17:13:17 | |
Hauskaa hommaa tämä. Absoa lontooksi. You eat what jaksat The refrigerator door is magnetic, the kitchen light on the eyes foreclosure. Coffee Maker paid a little. Icy bread in oven to melt. Fingers mustuu printing inks, journalists are so fresh that smells. I have time, watching a clock. Coffee machine light is off. Baby fought a hammer head, rape kevensi mood. Everyone congratulated hauvaa: fire warden rescued. Kertosäkeistö more money is brought. Dwarf stitched oversaw the stomach. First, F, G ago, then in C - so Keijo walks. It's time to go to town - stop a line drive wagon. Prices have risen again, the landscape is as beautiful. Seat can be found between the two, two-mark coin - I take it. A step in the snow narisee badly. Put the morning's newspaper trousers. Hah.. järjetöntä, tai no ihan Absoa itseään! Oon myös tekemässä näistä versiota musiikin kanssa. Tyyliin: http://www.youtube.com/watch?v=t7Yelba6siQ | |
![]() 12.12.2008 19:04:28 | |
Nyt on satanut enemmän kuin koskaan tiedä, että me vielä toisistaan Voit seisoa minun sateenvarjo Voit seisoa minun kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh) Oma kattojärjestö (Ella ella eh eh eh eh eh-eh) Ei vittu mikä hajoaminen tästä seurasi. :D huhhuh..... if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing | |
![]() 05.04.2009 23:52:22 | |
olet niin vitun heikko, sinun inhoa minua! Se on vetää kun tuo minulle alas ja kaikki ne asiat, jotka sanoitte, kukaan ei välitä anyway mutta sitten olet täytyy käsitellä minulle ... sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! tai et kaadu! Näen kautta sijaitsee alaosassa silmäsi teidän fake karismaa vetää sinua! ja house of cards, että rakennettu halvalla ampui syyllisyys ei tarkoita sitä vitun asia minulle! sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! tai et kaadu! olet säälittävä ja olet heikko, olet väärennettyjen ja voit olla Haluaisin murskata haluat hyönteisen, mutta en halua tehdä, kun Haluatteko vastata minulle? Haluatko varmasti käsitellä minua? öh? öh? öh?, ei! En todellakaan usko! * soolo * sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! sinut askel taaksepäin! tai et kaadu! nyt. mitä helvettiä on meneillään teidän pieni mielessä? En tule ya kuinka hauras oikein olet ... yah. yeah! Mielestäni Minä vittu teidän kanssanne, mielestäni Minä vittu teidän kanssanne joo kiitoksia, kyllä sinä! joo sinulle, kusipää! | |
![]() 06.04.2009 10:07:43 (muokattu 06.04.2009 10:39:34) | |
Darkthrone - Transilvanian Hunger: Beautiful Evil Itselaukaisin on Morbid Count A-osa on sopimus, joka on delightfully kuolematon wtf :) Samalta poppoolta Rust: Jäykkärunkoiset kramppi tai hiljaa pelko I kuristaa mitä pidät rakas Jäykkärunkoiset kramppi tai hiljaa pelko herättävät riippuvuus; veltolta, vakavat Fucked Up and Ready to Die: Strippausstabiloinnista on kierretty veitset vuonna miscreation Norja on syvän Yhä epävarma Yhdistä pysähtynyt iloa Vortech | Relativity | Vortech + Fatal Sound Project @ Lupi, Oulu, 12.6.2009 | Osta ylimääräisiä levyjä | |
![]() 06.04.2009 17:23:58 (muokattu 06.04.2009 17:25:18) | |
Madonna - Music Hey mister D.J., laita kirjaa Haluan tanssia minun vauva Rakastatko boogie-woogie Rakastatko boogie-woogie Rakastatko boogie-woogie Pidätkö Acid Rock Hei Mister D.J. esittää kirjaa Haluan tanssia minun vauva Ja kun musiikki alkaa En halua lopettaa It's gonna ajaa minut hulluksi Musicx10 Chorus: Musiikki tekee ihmiset tulevat yhdessä (joo) Musiikki porvariston ja kapinallisten Älä ajattele eilen ja ei katso kelloa Haluan boogie-woogie, uh, uh Se on kuin Ridin 'on tuuli Ja se ei koskaan katoa mihinkään Koskettaa kaiken Olen Pitää olla se joka päivä (Chorus) Hei Mister D.J. Rakastatko boogie-woogie Rakastatko boogie-woogie Rakastatko boogie-woogie Pidätkö Acid Rock Hei Mister D.J. esittää kirjaa Haluan tanssia minun vauva Ja kun musiikki alkaa En halua lopettaa It's gonna ajaa minut hulluksi Uh, uh, uh But where the heck is magenta? | |
![]() 06.04.2009 20:15:51 (muokattu 06.04.2009 20:17:09) | |
Oon vissiin sokea mutta en löydä mistään tota Käännä tämä sivu -hommaa. EDIT: eiku nyt löysinki Kuukausia, vuosia, Tits oli kerran lähde hauskaa ja pelejä kotona Ja nyt hän sanoo, tissit ovat siellä vain ruokimme vähän Joe Niin, että hän tulee kasvamaan Joten juoma Harry, juo 'til emme voi juoda enää mitään, ei enää mitään Drink Harry, juo Harry, juo' til emme voi juoda enää Hehheh, lyriikanpätkiä Sparks:n biisistä Tits. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! | |
![]() 08.04.2009 11:29:00 | |
Viekää minut alas paratiisista kaupunki Jos ruoho on vihreää Ja tytöt ovat melko Viekää minut kotiin (Voi ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin) Vain urchin Livin 'alle kadulla Olen kova, että on vaikeaa lyödä I'm your hyväntekeväisyys tapauksessa Niin minulle jotain syötävää I'll maksaa sinulle toisenkin kerran Vie se rivien loppuun Lumput ja rikkaudet Tai niinhän sitä sanotaan Sinun täytyy Pidä pushin "on onni ja maine Te tiedätte, se, se on kaikki riski Kun se on vain peli Olet käsitellä sitä kuin Capitol rikollisuuden Kaikki menee aikaa CHORUS x2 Rahapulassa vuonna puheenjohtajana kaupungin kaasukammio Miksi olen täällä, en voi muistaa The surgoen yleisesti sanoa, on se vaarallista hengittää I'd on toinen savukkeiden Mutta en näe Kerro minulle, että et aio uskoa CHORUS x2 Niin kaukana x4 Capitain America's on revitty Nyt hän on tuomioistuimen vitsiniekka With rikkoutuneen sydämen Hän sanoi puolestaan minulle noin Ja ottaa minut takaisin alussa Minun on oltava menettää mielestäni "Oletko sokea?!" Olen nähnyt sitä kaikkea mllion kertaa CHORUS x4 Haluan mennä Haluan tietää Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Haluan nähdä Oi, katso minua Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Viekää minut alas paratiisista kaupunki Jos ruoho on vihreää Ja tytöt ovat melko Viekää minut kotiin (Voi ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin) Viekää minut alas paratiisista kaupunki Jos ruoho on vihreää Ja tytöt ovat melko Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Viekää minut alas Ai joo Hakkasi minut alas Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Haluan nähdä Oi, katso minua Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Haluan nähdä Boy, I'm gonna be tarkoita Oh, oh viedä minut kotiin Viekää minut alas paratiisista kaupunki Jos ruoho on vihreää Ja tytöt ovat melko Voi, ei ystävällisesti ottamaan minut kotiin Haluan mennä Haluan tietää Voi, ei ystävällisesti ottaa minut hooooooome Vauva | |
![]() 08.04.2009 18:59:18 | |
(Josie Cotton: Johnny, Are You Queer?) Johny mitä sopimus poika Is your love for real boy Onko rakkautesi todellinen poika when the lights are low kun valot ovat alhaiset You never hold me close Now I saw you today boy Et koskaan pidä minua lähellä Nyt Näin sinut tänään poika Walking with them gay boys Kävely heitä homo pojat Now you hurt me so, now I gotta know Johny are you queer? Nyt sinun satuttaa minua niin, nyt minun pitää tietää Johny olet homo? 'Cause when I see you dancing with your friends "Syy, kun näen sinut tanssin ystävien I can't help wondering where I stand En voi olla miettimättä, missä olen I'm so afraid I'll lose you Olen niin peloissani I'll menettää sinua If I can't seduce you Jos en voi vietellä teitä Is there something wrong? Onko jotain vialla? Johny come on strong. Johny tulla vahva. Why are you so weird, boy? Miksi olet niin outo, poika? Johny are you queer boy? Johny olet homo poika? When I make a play Kun teen pelata You're pushing me away You're ajaa minut pois 'Cause when I see you dancing with your friends "Syy, kun näen sinut tanssin ystävien I can't help wondering where I stand En voi olla miettimättä, missä olen Johny you've forsaken Johny olet hylännyt A love you could be takin' A rakastan sinua voitaisiin ota I want to give it to you, Haluan antaa sen sinulle, But you never come through Mutta eihän sitä koskaan tule Oh, why are you so weird, boy? Voi, miksi olet niin outo, poika? Johny are you queer boy? Johny olet homo poika? When you asked for a date Kun kysyttiin ajankohdasta I thought that you were straight. Luulin, että olit suora. But Johny are you queer? Mutta Johny olet homo? Johny are you queer boy? Johny olet homo poika? Johny are you queer boy? Johny olet homo poika? Johny are you queer boy? Johny olet homo poika? Hey Johny.. Hei Johny .. Johny are you.. Johny olet .. you know... tiedäthän ... | |
![]() 08.04.2009 19:42:51 (muokattu 08.04.2009 19:43:37) | |
A-vauva itkee ja äiti kuolee Ja kyyneleet putoavat lääkärin silmissä Koska tässä salissa, tänä päivänä The Good Lord on antaa ja taketh pois, vai mitä! Lahjan elämän todella merkitsee paljon Ja sen ghetossa elämäsi on teillä Joten ryhtyä kaduilla yrittää olemassa Vuonna roskakoriin ja liman on maailmassa tällä Mitä sinä katsot TV kertoo, mitä elämä on tarkoitus Mutta kun tarkastelee ulkopuolella ainoa asia, näet Onko köyhyyden rasittaman todellisuutta, heh! Hylättyjä paikkoja, vihaisia kasvoja Paljon vihaa ja nälkä koko kilpailuista Sanot, "Olen kasvanut ja olen omasta Miksi kaikki eivät vain jätä minua yksin! " Nyt sinun pysyä kotona, puhuminen puhelimeen Teet yhdeksänkymmentä mailia tunnissa viidenkymmenen kilometrin vyöhykkeellä He eivät koskaan ottanut aika kertoa teille 'bout sukupuoli Joten oli oppia se, että diskot Yhdeksän kuukautta myöhemmin, vauva on olemassa Ja nigga, että se sanoi, "I don't care!" Sinulla ei ole tarpeeksi rahaa, jotta rehun kaksi Joten sinun täytyy valita vauvan ja sinun Taivas oli huutava, sade-ja raekuurot Kun laittaa vauva vuonna roskat Pail Sitten suuteli poika ja laskea kansi Ja olet yrittänyt unohtaa, mitä olet juuri tehnyt, Huh! The vaimeita huutoja, joka kuolee baby Riitti ajaa nuori äiti hullu Niinpä hän juoksi sateessa yrittää helpottaa kipua Huh huh, ja hän ajoi itsensä hullu New York New York iso kaupunki unet Mutta kaikki New York ei ole aina mitä se näyttää Saatat saada halpaan jos olet kotoisin poissa kaupungista But I'm down on säädetty laissa ja tunnen päin Liian paljon, liian paljon ihmisiä, liikaa (haha ha ha) Liian paljon, liian paljon ihmisiä, liikaa! Huh! You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. | |
![]() 09.04.2009 10:17:04 | |
Mikä hirvittävä Night on kirous Tämä kierretty surkea paikka varjostaneet mahdollisimman tummat helvetin vuonna unelmat musta yli rajojen on kurttuinen mustaeväkampela n oikeinkirjoituksen N: o sääli pelkuri Sekunnin päähän Mitä se tulee olemaan Liipaisinta narttu miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream | |
![]() 09.01.2010 21:38:35 | |
Onko tämä todellinen elämä? Is this just fantasy? Caught in murskaava Paeta todellisuutta Avaa silmäsi Etsiä taivaalle ja nähdä Olen vain köyhä poika (köyhä poika) En tarvitse mitään sympatiaa Koska olen Easy Come, Easy Go Hieman korkea, hieman alhainen Mitenkään tuuli puhaltaa Ei ole todellista merkitystä minulle, minulle Mama vain tappoi miehen Laita ase vastaan hänen päänsä Veti minun laukaista, nyt hän on kuollut Mama, elämä on vasta alkanut Mutta nyt olen mennyt ja heittänyt kaikki pois Mama, ooh Ei tarkoita, jotta sinut itkemään Jos en ole täällä taas kerran huomenna Carry on, jatkaa niin kuin mitään ei oikeastaan asioita Liian myöhään, minun on aika Lähettää Shivers alas minun selkäranka Laitoksen kipeä koko ajan Hyvästi, kaikki I've got to go Täytyy jättää teille takana ja kohdata totuus Mama, oooooooh (Ainakin tuuli puhaltaa) En halua kuolla Joskus toivon etten koskaan ollut syntynyt lainkaan Guitar Solo Näen vähän silhouetto ja mies Scaramouch, Scaramouch, teette Fandango Rajut salama, hyvin, hyvin pelottava minut (Galileo) Galileo (Galileo) Galileo Galileo Figaro Magnifico-oooo Olen vain köyhä poika kukaan rakastaa minua Hän on vain köyhä poika köyhä perhe Säästän hänet hänen elämänsä tästä rumilus Easy Come, Easy Go, saanko mennä? Bismillah! Ei, emme anna sinun mennä Anna hänen mennä Bismillah! Emme anna mennä Anna hänen mennä Bismillah! Emme anna mennä Päästä minut (Won't Let You Go) Päästä minut (Won't Let You Go) (Ei koskaan, koskaan, koskaan, ei koskaan) Päästä minut, O, O, O, O Ei, ei, ei, ei, ei, ei, ei (Oh mama mia, mama mia) Mamma Mia, anna minun mennä Beelzebub on paholaisen syrjään minulle, minulle, minulle! Niin, että voitte kiven minua ja sylkeä silmässä Niin että voitte rakastaa minua ja jättää minut kuolemaan Oh, baby, ei voi tehdä tätä minulle, baby Pitää vain saada pois, pitää vain saada oikeaan täältä Guitar Solo (Oooh joo, Oooh joo) Nothing really asiat Kuka tahansa voi nähdä Nothing really asiat Mikään ei oikeastaan asioita minulle Mitenkään tuulee ... | |
![]() 10.01.2010 10:02:49 | |
Lyön vetoa, että äitisi oli teltta Näytä kuningatar Ja kaikki hänen poikaystävä oli Sweet Sixteen En ole koululaisen mutta tiedän mitä haluan Olet Shoulda kuulleet minun keskiyöllä Fariinisokeria miten tulet maku niin hyvä, baby? Ah, ruskea sokeri aivan nuori tyttö, yeah "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)